(Wekker gaat) Neeeeeeeee wekker laat me slapen! Het was nog donker in m'n kamer en ik probeerde de schaduwen te bekijken en te raden wat het was. Maar plotseling stond er iemand naast m'n bed en legde diegene zijn hand op mijn schouder!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH MAM HELP! Wow doe rustig Lil! Ik ben het maar Hoorde ik de stem van Jasmin zeggen. Ohh laat me alsjeblieft niet meer zo erg schrikken! Okee okee ik zal de volgende keer je licht aanzetten😂. Niet grappig Jasmin! okee maar ey ben je nog boos van gister? MEID JE ZEI LETTERLIJK DE SLET VAN JASON! Hij heeft..... Maar toen stierven m'n woorden af..... Hij heeft wat? Nee niks nevermind....
Lily! Ga je vandaag ff met Jasmin naar het Cafe, ik moet iets doen in het huis en je mag het niet zien!! Ja mam we gaan zo! Okee jullie krijgen 60 euro mee ga ook maar ff kleding shoppen ofzo. Tyy mam je bent de beste!
(Eenmaal in de stad aangekomen) Hey lil waar wil je als eerste heen? Jasmin ik vind dat m'n ma de laatste tijd een beetje raar doet....Alsof ze iets verbergt voor me Ach zo zijn moeders en waarschijnlijk heeft ze gewoon een verrassing voor je. Tja je zal wel gelijk hebben....
Maar kom we gaan ff wat drinken Ik bestelde 2 koffie. Ey lil hoe zit het nou tussen... Maar ik brak haar zin af Jason en ik hebben niks Jamin! ah jammer jullie konden zo'n goed stel zijn. Euh nee laat dat maar over aan Isa. Kom Jasmin drink je koffie op en ga mee voor kleding shoppen! Okeeeee
Wow dit shirtje past zo goed bij ons beide kom passen!! Riep Jasmin meteen
Jajaaaa dat word hem!!! *oke Jasmin heeft een aparte kleding stijl maar goed we zijn wel Sisters forever als je je afvraagt welke van de 2 ik ben en welke Jasmin is, Jasmin is de rechter en ik de linker♥*
We gingen nog naar 4 andere winkels en hadden zelfs nog 20 euro over! Toen gingen we nog naar n lekker ijs tentje en aten we een dubbele sundae Mmmm dat was lekker riep Jasmin. Kom we gaan weer naar m'n huis.
(Thuis aangekomen) Hey Lily nu al thuis?! Ga maar naar je kamer! Euh mam waarom doe je de laatste tijd zo raar? Ga nu maar naar je kamer!!!
OKE DOE RUSTIG! Ik liep samen met Jasmin naar m'n kamer en trof daar Isa en Melissa aan die samen met m'n moeder me een hele nieuwe kamer hadden gegeven!! Wow MEIDEN! Dit is zo mooi!!! IK HOU ZO VEEL VAN JULLIE!!!! Jasmin zei Ja meiden ons plan is gelukt! Euh Jullie plan?! Wist jij van dit alles? JAA Daarom deed je moeder ook zo raar. Ohhhh Meiden dit is zo lief Kijk al die foto's! Al die herinneringen wie had die opgehangen?? Melissa stak een beetje bang haar hand op, ik zei ze zacht. Melissa dat is.... Dat is GEWELDIG! Kijk dan zo mooi is m'n kamer nog nooit geweest!
HEEEEEYYYYYYYY Dit was het 4e hoofdstuk vandaag maak ik nog een 5e en misschien 6e of 7e♥
Xxx Love naar jullie♥♥♥
YOU ARE READING
The game...
HorrorLily is een meisje met een niet zo goed leven ze zit in het 2e jaar van de middelbare school maar alles veranderd wanneer ze op een dag een raar briefje aan een steen in haar kamer vond... Na die tijd gebeuren er nare dingen zoals Verkrachting en Mi...