(Maandag de eerste schooldag van de week)
LILY! OPSTAAN! JE KOMT TE LAAT VOOR SCHOOL! Mam ik kom zoo.... Stapt uit bed kleed zich aan en doet haar make-up Zo is dat ook weer gedaan nu kunnen de meiden niet denken dat ik een dooie ben. Als ze eenmaal benden is maakt ze haar eten voor school pakt haar tas snel in en pakt een bolletje die haar moeder voor haar gesmeerd heeft ze pakt haar fiets en gaat snel naar school.
8:25. Eindelijk op school Heeeyyy Lil! Hoe gaat i? Hoor ik de stem van Isa schreeuwen. Ja gaat wel ik heb vannacht zo lekker geslapen onder de foto's en lichtjes!!! Weet je misschien waar de andere zijn? Nee Isa sorry ik ben ook pas net op school😂. Ach joh in de les komen we ze vast wel tegen.
De eerste les Mentorles. Meiden.... Hoorde ik zacht achter me. He-hebben jullie Jasmin gezien?.... Tuurlijk het was Melissa! Nee jij? Nee... Ik maak me best wel veel zorgen!
AHUUM! Klas! Mag ik even de aandacht?! Vandaag moet ik jullie iets belangrijks vertellen over een van jullie klasgenoten! Schreeuwde de Mentor boven de klas uit, Plotseling was iedereen stil. Isa riep ''WIE DAN?!, WEET U IETS OVER JASMIN?!!!'' De docent knikt en haalt zijn ene wenkbrauw omhoog. Ja Isa het gaat over Jasmin.
(In de pauze)
Meiden kunnen jullie het geloven? Vroeg Isa. Nou.... Zei Melissa. I-ik weet het niet....Zei ik zacht. Ze weten niet eens wat de oorzaak was. Wie gelooft dat nou wel? Het is zeker weer zo'n domme grap van haar! Zei ik. Denk je? Melissa bek houden riep Isa Meiden eerlijk ik geloof het verhaal zei Isa.
De rest van de dag Praatte de meiden niet meer met elkaar omdat ze te erg geschrokken waren van het nieuws!
Eenmaal thuis aangekomen vertelde Lily het nieuws aan haar moeder.
Mam, kan ik ff met je praten? Nu niet Schat ben ff bezig zeg het vanavond maar. Lily liep naar haar kamer en deed het raam open. Tot ze achterover viel, Wow wie gooit er nou een steen naar m'n raam?! MONGOOL Riep ze uit haar raam en ze zag iemand in het zwart uit haar tuin rennen. Toen ze goed naar de steen keek zag ze dat er een briefje aan vast zat. Dit stond erop
'Lily, Ik hou jou en je meidengroep nu al een tijdje in de gaten ik weet het van Jasmin. Je moet het nieuws geloven ik was het! Wil je weten wie ik ben dan moet je morgen maar in je kluisje kijken ik heb een heel leuk cadeau voor je neergelegd😈. Ga morgen verder met Truth or Dare anders gebeuren er Heftige gevolgen voor Melissa! Je mag dit niet aan de politie geven anders vind ik jullie allemaal! Vertel je vriendinnen ook maar niks anders weet ik je te vinden!
Bloederige kusjes van de maker van het spel♥'
Aan de onderkant van de brief zaten allemaal bloed spetters en raad eens van wie het bloed was?! Het bloed was van...... Jasmin
Dit was weer het einde van hoofdstuk 5! Laat ff weten of je het nog leuk vind!!!! Ik maak nog wel n paar hoofdstukken ben nu toch zo lekker bezig
Xxx~Love naar jullie♥♥♥
YOU ARE READING
The game...
HorrorLily is een meisje met een niet zo goed leven ze zit in het 2e jaar van de middelbare school maar alles veranderd wanneer ze op een dag een raar briefje aan een steen in haar kamer vond... Na die tijd gebeuren er nare dingen zoals Verkrachting en Mi...