(De volgende dag)
Ahhhh Uitslapen (Wekker gaat) EUGH NU AL HET IS PAS 8 UUR! (Kijkt op telefoon) SHIT IK KOM TE LAAT!!! Ik ga snel douchen en kleed me aan ga naar beneden en pak snel een krentenbol neem hem mee en ga naar het clubhuis.
(Eenmaal in het clubhuis aangekomen) Alle meiden waren er al en staarde me aan alsof ik een dooie was. Lil wat heb jij gedaan met je Make-up? *Waarom moet Jasmin altijd zulke kut vragen stellen?!* Euh Jasmine ik heb geen make-up op had me verslapen. Oh nou kom smeer er ff een plamuur op! Riep Isa. NEE BLIJF VAN ME AF! Wow wat ben jij opeens boos zei Melissa.
MEIDEN! Ik heb een GEWELDIG spel! Riep Isa wat dan? vroeg Melissa zacht
Truth or Dare! Kom Lil jij begint Truth or Dare? Hmm oke okee Ik doe wel meteen stoer! Dare! Okeee meiden kom ff overleggen! ''Ik vind dat het iets met jongens moet zijn! JAAA MET JASON! Euh JAA Dan kunnen we haar zeggen dat ze met hem naar z'n huis moet voor een date!'' Oke Lil we zijn eruit, je Dare is dat je naar Jason moet gaan en samen met hem bij hem thuis een date moet houden! Euh kan ik passen?
NEEE JE MAG NIET PASSEN BIJ DIT SPEL! Schreeuwde Isa. wow hoezo niet? vroeg ik. We zijn gedwongen om dit spel te doen! Door de maker! Hij zei als jullie de Dare or Truth niet volbrengen dan gebeuren er ernstige dingen! Wouw jullie geloven toch niet echt in dat soort dingen? zei ik Maar stiekem was ik wel een beetje bang
*wat als het wel echt is wat als ik niet naar Jason toe ga morgen wat als....* Mijn gedachten werden onderbroken door de meiden. Jasmin riep meteen OKEEE NU IK!!!!! Truth or Dare aan Jasmin TRUTH! Okee Met hoeveel jongens heb je ''Het'' Al gedaan? Meteen begon de meidengroep te giechelen omdat altijd wanneer we het over ''Het'' hebben Moeten we denken aan de ouders van Melissa die ''Het'' Deden *HAHAHAHAHAA Dat was echt belachelijk!!!*
Euhh 5 fzoo stoer hee!! Wajoow Jasmin gekke slet!😂. Eyy hou je gedeisd Slet van Jason! W8 wat?! Riep Isa JE NEEMT WAT MET DE CRUSH VAN JE SISTER?! Ik wist wel dat ik je niet kon vertrouwen! *oke nu mag Jason Tyfus krijgen en doodgaan hij zet m'n eigen vriendinnen tegen me op!* IK HET SLETJE VAN JASON Ik denk eerder dat dat een Actie is voor Isa maar goed! *Ik sta op* Lil waar ga je heen? WEG VAN JULLIE DOMME HOEREN! Ik liep door de straten van het centrum in Amsterdam, opeens vraagt een jongen van ongeveer 17 aan me ''Hoeveel moet ik je betalen om seks met me te hebben?'' ''EUH NIKS!'' ''Ah fijn je doet het gratis'' ''JA TUURLIJK!'' ''NEE WAT DENK JIJ IK BEN GEEN HOER ZOALS JE ZUS WTF!!!!'' M'n weg verder ging ik met mn hoofd omlaag lopen....BOEM! HELP HELP HELLLLPPPPPP!!!!!!! IEMAND HELP ME!!! Ik voelde opeens 2 sterke handen op m'n schouders en kon NIKS Meer zien! WAT GEBEURDE ER!!!!!!??!??!?!???
2e Hoofdstuk!!!! Vind je het leuk laat dan ff weten!!! Dan ga ik proberen per dag te schrijven
YOU ARE READING
The game...
HorrorLily is een meisje met een niet zo goed leven ze zit in het 2e jaar van de middelbare school maar alles veranderd wanneer ze op een dag een raar briefje aan een steen in haar kamer vond... Na die tijd gebeuren er nare dingen zoals Verkrachting en Mi...