Ik werd wakker door het zonlicht dat op me neer viel. Wow hoelang heb ik geslapen? Ik keek naar de klok, 13:00 uur?! Oh my gosh school! ik sprong uit m'n bed en voelde dat de ketting er nog was. Hmm vreemd, ik droomde het dus niet...
Op school kreeg ik opeens een raar telefoontje, Ik hoorde een krakerige stem zeggen *Lily!, Jasmin! Je kan haar vinden...* Toen hing hij/zij op... Wouw Jasmin is dood het is zo ik weet het zeker riep ik iets te hard...
Jasmin is dood?! Isa rende naar me toe. Jij weet echt meer dan ons he kom op vertel! We zijn je beste vriendinnen!!!! Je hoort alles te zeggen!! ISA BEK DICHT IK BESCHERM JULLIE ALLEEN DUS BEK DICHT!
Ik liep naar m'n kluisje en vond weer een briefje, 'Lil, zorg dat je in een andere klas komt je mag geen contact meer hebben met Isa of Melissa! Verbreek het contact of er gebeurt wat met een van jullie, je komt er zelf wel achter wie'. Ik dacht bij mezelf... Mij kunnen ze wat aandoen, maar niet als ik bij hun in een klas zit geen denken aan dat ik naar een andere klas ga! Ik ging naar m'n les. Ik zag Isa en Melissa naast elkaar zitten en een beetje lachen toen ze mij zagen.
MENEER! Schreeuwde Isa, Ja Isa? Hoorde ik de Docent zeggen. Lily heeft Jasmin wat aangedaan ze weet teveel! Ik werd zo boos dat ze zo iets kon zeggen over mij dat ik helemaal rood werd. Alle ogen waren op mij gericht, Ja ik was nu dus het meisje dat haar vriendinnen wat aan doet... Ik rende de klas uit en pakte de eerste bus naar huis. 'Lily heeft Jasmin wat aangedaan ze weet teveel!' Die zin bleef maar door m'n hoofd spoken. En ja hoor het werd zwart voor m'n ogen.....
Toen ik wakker werd was ik ergens waar ik niks kende. Het was er super donker je mocht blij zijn als je je eigen hand nog kon zien. Ik hoorde allemaal geruis om me heen, wat betekende dat ik ergens binnen was... En dat er.... DAT ER IEMAND BIJ ME IS!!! Ik schreeuwde keihard en voelde toen een koude rilling over m'n rug. Ik greep naar m'n nek en voelde dat de ketting erom zat. Ik hoorde een zachte stem... 'Lily.... Lily.... Lily....' Wat moet je?! Lily.... Ik ben het... Wie is ik?! Jas....
Ik schrok wakker en zag m'n moeder boven m'n bed hangen. Lil gaat het wel? Vroeg ze. Euh ja ik had gewoon een nachtmerrie... Ik ga naar school. M'n moeder liep weg. Ik kleedde me snel aan en pakte wat te eten.
Onderweg in de bus zaten alle mensen met hun ogen naar mij gericht. Ik dacht nog eens na over het briefje 'zorg dat je in een andere klas komt je mag geen contact meer hebben met Isa of Melissa! Verbreek het contact of er gebeurt wat met een van jullie, je komt er zelf wel achter wie' Toen ik er nog eens aan dacht dacht ik... Misschien is het ook wel slimmer om in een andere klas te gaan.
Ik kwam op school aan en liep meteen naar de rector om te vragen voor een andere klas. Hij vertelde me dat alle klassen zijn ingedeeld. Meteen zei ik dat het dringend was. Oke oke... Je zit nu in 2A4. Oke bedankt wanneer is m'n eerste les? Vroeg ik aan de rector. Over een uurtje begin je met Wiskunde. Je kan nu nog even ontspannen.
HEEEYYYYYYYY Kut einde is dit zeg😂 Nouja lees maar gewoon ff door als je meer wilt weten
YOU ARE READING
The game...
HorrorLily is een meisje met een niet zo goed leven ze zit in het 2e jaar van de middelbare school maar alles veranderd wanneer ze op een dag een raar briefje aan een steen in haar kamer vond... Na die tijd gebeuren er nare dingen zoals Verkrachting en Mi...