Auw! Blijf van me af! (Iemand haalt de zak die eerder op haar hoofd gezet was eraf)
JASON?!! Wtf waarom?! Ik kan ook aan jou vragen waarom je er gister niet was, maar doe ik dat nee dus bek houden sletje. SLETJE?! Ik wil niet veel zeggen maar ik zou gister naar je toe gaan tot een groepje 5e klassers me waarschuwde en zeiden kijk naar Selena haar blauwe plekken ze zeiden dat jij dat gedaan had! En ik geloof ze volgens mij ben je echt zo iemand.
*Oh waarom moeten mijn tonen altijd zo verschillend zijn en zo arrogant!?*
Meid beter hou je je bek en doe je gewoon het werk dat ik je geef anders wil je de gevolgen niet weten! Euh mn werk?! Jou afslachten dus.
*Als ik me nu omdraai en weg ren dan ziet hij dat niet aankomen* Ik draaide me super snel om en rende naar de deur, alleen hij was me te slim af en hij had hem op slot gedaan! Meid doe geen moeite het lukt je toch niet. Hij pakte me vast en bond me vast op bed..... Natuurlijk moest hij me gaan verkrachten! Je mag dit tegen niemand zeggen Sletje anders gebeuren er ergere dingen dan dit!
(Eenmaal thuis aangekomen)
Hai mop hoe was je dag met de meiden? Oh ja ging wel *Moest ik m'n moeder vertellen wat er werkelijk was gebeurt? Nee dan gaat ze sowieso naar de politie en dan.....* Mooizo heb je nog huiswerk? Neee mam dat had ik op school al af. Okee ga maar iets voor jezelf doen.
Ik liep zo snel mogelijk naar m'n kamer en plofte op m'n bed neer... *Waarom moet dit altijd bij mij gebeuren? Waarom kunnen ze Isa niet pakken ofzo zij zou het niet eens erg vinden....*
Aan dat denkend viel ik in een diepe slaap
Doei Zaterdag de 15e ......
MENSEN IK GA VANDAAG 3 DELEN PLAATSEN MISSCHIEN WEL MEER BLIJF OP DE HOOGTE!!!!
Xxx Love naar jullie allemaal!!
YOU ARE READING
The game...
HorrorLily is een meisje met een niet zo goed leven ze zit in het 2e jaar van de middelbare school maar alles veranderd wanneer ze op een dag een raar briefje aan een steen in haar kamer vond... Na die tijd gebeuren er nare dingen zoals Verkrachting en Mi...