(12:34) *TRINGGG!* Ah fijn weer een dag voorbij en we weten nog steeds niet wat er met Jasmin is gebeurt zei Isa. Ja..... Wat ja? zei Isa. Ahuum.... Nee niks ik vind het gewoon raar. (Het kutte is dat je tegen Isa niet kan liegen) Lily hou jij soms iets achter?! Nee echt niet!. Waarom doe je dan zo doe dan niet alsof je meer weet. Nou sorry hoor ik mag het toch raar vinden *Lily loopt naar haar kluisje en Isa gaat met de bus naar huis*
Terwijl ik langzaam mijn kluisje open doe zie ik iemand naar me kijken. Jammer genoeg was het niemand bijzonders het was Jason.... Hey Lil. Lang niet gesproken waarom kom je niet langs zou ik leuk vinden. Zei Jason. Ja precies JIJ zou het leuk vinden mongool ik niet wat denk je na de laatste keer?!. Jason loopt weg. Ik kijk nog eens goed in mn kluisje er ligt een klein pakketje in met een briefje eraan...
Dear reader JA LILY JIJ!, dit is voor jou! zorg dat niemand ziet dat je dit gekregen hebt en maak het pas open als je thuis bent! Xoxo Maker van het spel!.
Nou..... Ja ik vraag me wel af wat erin zit.... vast weer een teddybeer alleen dan klein...
(Eenmaal thuis aangekomen)
Hey mam, Hai mop. Doei mam, Euh doei? . Ik liep naar boven en deed m'n deur dicht, ging op m'n bed zitten en maakte het pakketje open. Ik vouwde een kant open en zag er bloed op zitten!!! OMG HET ZAL TOCH NIET Schreeuwde ik. Mn moeder rende naar boven. SCHAT WAT IS ER?! Euh niks mam ik verloor het spel opnieuw *Had snel m'n telefoon gepakt* oh oke laat me niet meer zo schrikken he!. Oke mam.... Mn moeder liep weg en ik pakte het pakketje weer.
Ik vouwde de andere kant nu ook open en zag wat erin zat.... Ik schrok zo erg..... nu wist ik bijna zeker dat Jasmin dood was!... In het pakketje zaten 2 van haar vingers.... om precies te zijn haar middelvingers... ik weet alleen over middelvingers dat ik ze opstak toen ik het briefje uit de teddybeer las..... Zal ik er wat mee te maken hebben? Beslis ik over Jasmin nu? Wat nou als ik...... Zo gingen mijn gedachten maar door.
Ik probeerde aan leuke dingen te denken maar het werd me teveel JASMIN HAAR LEVEN LIGT IN MIJN HANDEN 1 VERKEERDE BEWEGING EN ZE WORD VERMOORD Gilde ik uit! Mijn moeder rende weer naar boven en zag het pakketje op de grond liggen... LILY?! WAT HEB JE GEDAAN?!?!? Ze pakte mijn handen en zag dat de vingers niet van mij waren... Mijn moeder gilde het nu ook uit toen ze mij zag huilen en mij hoorde schreeuwen JASMIN GAAT DOOD DOOR MIJ!! Ze probeerde me te kalmeren door te zeggen, Schatje je kan er niks aan doen Jasmin is dood in het meer gevonden....Ze is al dood je kan er niks aan doen.... Maar het hielp niet ik werd helemaal Paranoïde... Ik bleef maar schreeuwen...
Even laten lag ik op m'n bed te huilen toen ik 3 mannen in witte pakken mijn kamer in zag lopen... Achter hun liep mijn moeder die nog steeds bezorgd keek... ze deden een doekje met vies spul op m'n mond ik probeerde tegen te weren maar het lukte niet. Ik schreeuwde HELP JASMIN WORD......... Toen werd alles zwart....
HEYEEYEYEYEYEYYYY Sorry dat ik lang niet meer geschreven heb maar ik dacht er niet echt meer aan daarom nu een extra lang hoofdstuk..... Lily word dus meegenomen maar waar naartoe?! Wacht even en je komt erachter heehe
VEEL LEES PLEZIERR!!! <333
YOU ARE READING
The game...
HorrorLily is een meisje met een niet zo goed leven ze zit in het 2e jaar van de middelbare school maar alles veranderd wanneer ze op een dag een raar briefje aan een steen in haar kamer vond... Na die tijd gebeuren er nare dingen zoals Verkrachting en Mi...