Hoofdstuk 12.

17 0 0
                                    

Ik lag op haar bed en voelde me goed. Voor het eerst geloofde iemand me en kon ik makkelijk m'n plan uitvoeren zonder obstakels. 'Hey Lil waar is de wc?' Ik hoorde haar zachtjes zuchten en zeggen 'Hier rechts in de gang' Ik liep de kamer uit en ging naar de wc. Ondertussen stuurde ik een sms naar haar dat ze door moest gaan met het spel... Ik liep terug haar kamer in en ze zei Truth or Dare? Ik keek haar schaapachtig aan alsof ik niet wist waar ze het over had Ze zei weer 'Truth or Dare je heb me wel gehoord' 'Euh Truth' dat was dom straks vraagt ze naar het spel.... 'Hmm' hoorde ik haar zeggen. 'Met hoeveel meiden heb je gezoend?' Ik weet natuurlijk dat het spel mij niks aandoet maar ik moest eerlijk zijn. '50' ik hoorde haar hardop denken 'Jezus dat is veel' zei ze toen 'Ga uit m'n huis' waarom moest ik zo eerlijk zijn? Ik stond op en liep uit haar huis. 

(POV Lily)

Waarom? Waarom was ik zo dom om te denken dat ik een van de weinige was? Nouja ik moet de game verder spelen... Ik appte Isa 'Hey kom clubhuis 10:40!' Meteen kreeg ik een reactie 'Oke is goed ik ben er zo' Ik pakte meteen m'n spullen en pakte de eerste bus naar het Clubhuis. toen ik daar eenmaal aankwam was Isa er al en riep ik meteen Truth or dare!! Ze zei 'Jezus je lijkt wel bezeten doe rustig je bent net binnen' Ik werd kwaad 'Geef Godverdomme gewoon antwoord Melissa hangt er van af!' Ik zag dat ze geschrokken keek 'Oke oke Dare' Ik kreeg een Appje. 'Zeg maar Ga naar Jason en zeg dat je z'n vriendin wilt zijn en alles voor hem doet' Dus ik zei dat 'Oke Isa.... Ga naar Jason toe morgen en zeg dat je z'n vriendin wilt zijn en alles voor hem wilt doen' Ik zag de blik op haar gezicht veranderen. Ze keek geschrokken. 'Oke morgen ja' Ik dacht bij mezelf Ja dat zei ik toch net? Maar ik zei niks.

(POV Jasmin) 

Het is donker... Je ziet niks... en opeens voel ik een hand op m'n schouder. Hij trok me in een snelle beweging met m'n hoofd de andere kant op. Het licht ging aan en er stond een vage schim naast me hij had een zwarte hoodie aan. Ik hoorde een stem... De stem van Lily 'Help Jasmin Help!' Ik schrok me rot! Zou ik niet de enige zijn die gevangen is?! Wat doen ze Lily aan?! Ik riep 'Vieze klootzak laat Lily gaan!' Hij keek me aan en zei iets maar het was zo krakerig dat ik het niet goed verstond het klonk als 'Ze Krrrrr is krrrrr hier krrrr' Ik dacht bij mezelf misschien zei hij het niet maar was het een walkie talkie. Hij keek me aan en ik zag groene ogen... Het was moeilijk om te zien of het een man of een vrouw was. Wat moet i van me. Ik draaide me om en voelde toen een klap tegen m'n hoofd

(POV Lily) 

Ik hoorde iets kraken achter me en voelde toen 2 armen om me heen... Iemand zei stil maar het is goed. Ik draaide me om en zag Lars. Ik gaf hem een klap in z'n gezicht en liep snel weg. Toen ik me omdraaide om klootzak te schreeuwen was hij al weg. Voordat ik weer terug kon draaien werd het zwart....


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 31, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The game...Where stories live. Discover now