(Donderdag 5:30) *Wekker gaat*
Huh ......waarom gaat m'n wekker ik heb hem niet eens gezet. Weer krijg ik een appje van dezelfde persoon als gister ''Hey inderdaad jij hebt je wekker niet gezet dat heb ik voor je gedaan want je hebt vandaag om 7:00 post en je moeder mag het niet zien!'' Dit keer app ik maar iets terug.... ''Oke ik ben wakker was dit wat je wou!? Jeezs'' niet veel later krijg ik iets terug ''NIET ZO BRUTAAL JE WEET DAT IK OVER JOU LEVEN BESLIS IK KAN ALLES ERMEE DOEN WAT IK WIL! GEHOORZAAM MAAR BETER ALS JE ER NOG LEVEND UIT WILT KOMEN! Ohja trouwens het pakketje word om precies 7:00 voor je deur gezet zorg dat je PRECIES om 7:01 hem pakt als je nog wilt weten wat er met Jasmin gebeurt is!''
(6:55)
Ohhhhh wat moet ik nu doen ik ben al helemaal klaar voor school.... ik loop naar de koelkast en pak een chocolade reep Hmmm dit verwijdert al je problemen......
SHIT HET IS AL 7:00 OVER 5 SECONDEN IS HET 7:01 Ik sta snel op en loop naar de deur wanneer op m'n telefoon 7:01 verschijnt doe ik de deur open en zie een grotere versie van de teddybeer die ik nu al heb ook zit er een doosje chocola bij en een briefje waarop staat
''Hey Lily je wou weten wat er met Jasmin is gebeurt nu kom je een stap dichterbij vertel de meiden maar niet hierover anders worden ze jaloers!
Xxx~De maker van het spel.''
Ik hoor m'n moeder snel naar beneden lopen en stop snel het briefje in m'n zak. Hey mam.... ''LILY WAT IS DIT?!'' Mam ik weet het niet ik weet alleen dat die teddybeer voor mij is... ''Ja dat zie ik aan die halsband waar je naam op staat'' Mam dat is een ketting geen halsband. ''Naja haal die grap maar weer binnen die jongen wil je wel echt graag he'' *Zegt zacht* Als het een jongen is wel ja.... ''Wat zei je?'' Euuhh Niks!
EINDE VAN DIT HOOOFDSTUKK!!!!!! Ik beloof dat het nog spannender gaat worden en ik verklap gewoon ff iets omdat ik dit MOET Vertellen!!! Er is iets aan de hand met die teddyberen dat zijn geen normale knuffels.... Maar meer hoor je er later over♥♥
Ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden♥
Xxx~de schrijver
YOU ARE READING
The game...
HorrorLily is een meisje met een niet zo goed leven ze zit in het 2e jaar van de middelbare school maar alles veranderd wanneer ze op een dag een raar briefje aan een steen in haar kamer vond... Na die tijd gebeuren er nare dingen zoals Verkrachting en Mi...