Všechno v pohodě?

1.7K 98 5
                                    

Terezin pohled:
Uklidila jsem a šla jsem za ním do ložnice. Celkem jsem už vyšumněla. Otevřela jsem dveře a koukala jsem na Leviho jak kouří na balkóně. Přišla jsem za ním.” Ah promiň”, lekl se a típl cigaretu.” Tos nemusel”, poznamenala jsem a koukala jsem na típlou cigaretu. Hodil nedopalek do popelníku a přišel ke mě.” Proč si poslední týden nepsala, měl jsem strach, že si mě vyměnila”, postěžoval si a hladil mě po tváři.” Internet mi už nefungoval a kredit jsem už neměla a nemohla jsem si ho dobít, protože jsem veškeré finance převedla do nové banky a to co jsem měla v hotovosti bylo na jídlo a letenky”, vysvětlila jsem nepříjemnou shodu náhod.

Zašel dovnitř a já za ním. Najednou se rychle otočil a hodil mě na postel. Po čtyřech si vlezl nade mě a zíral mi přímo do očí.” Všechno v pohodě”, zeptal se s nedočkavostí v očích. Už jsem se vzpamatovala, tak jsem jen kývla. Políbil mě. Po chvíli jsme zapojili jazyky. Bylo vidět, že jsme byly od sebe pět let. Servali jsme ze sebe oblečení a rukama jsme po sobě přejížděli. Po chvíli jsme se od sebe odtáhli a dýchali jsme si do tváře.” Strašně si mi chyběla”, zašeptal mi nadrženě do ucha.” Ty mě taky”, usmála jsem se a očkem mrkla na noční stolek. Pochopil a vytáhl gumu. Dále následoval welcome sex.

Leviho pohled:
Strašně moc jsem jí chtěl. Jen při pohledu na ní se mi vaří krev. Jsem tak rád, že je zpátky. Když jsme přišli z balkónu, tak jsem ji hladově mrsknul na postel. Nemohl jsem se jí nabažit. Pak očkem mrkla po šuplíku, kde mám gumu. To pro mě bylo znamení. Vytáhl jsem jeden balíček a šlo se na to. Bylo to tak uspokojující. Její vzdechy byly jako hudba pro moje uši. Tak dlouho jsem neslyšel její hlas, tak dlouho jsem se jí nemohl dotknout. Když jsem se udělal, lehl jsem si znaveně vedle ní.

“Tomuhle se říká kvalitní welcome sex”, zasmála se a já se plácl do čela. Otočila se ke mě čelem a políbila mě na tvář. Přitáhl jsem si jí co nejblíže to šlo.” Levi ~ udusíš mě ~”, kňourala sladkým hláskem. Povolil jsem obětí.” Co teď vlastně budeš dělat”, zeptal jsem se.” Učit”, odpověděla nevinně. Začal jsem tušit co se děje, ale stejně jsem se zeptal:” Kde?” Začala se hihňat a já věděl.” Tam kde ty zlato”, zasmála se.

Terezin pohled:
Bylo vidět, že je v šoku.” Já tě přerazim”, zamumlal s obličejem zanořeným v mém rameni. Nemohla jsem si pomoct musela jsem se smát.” Proč se furt smeješ”, odsekl Levi.” Protože jsem šťastná L-e-v-i”, vyhláskovala jsem jeho jméno a pozorovala jeho naštvaný výraz.” Ještě jednou vyhláskuješ moje jméno a nesedneš si”, vyhrožoval a já radši zmlkla.

Leviho pohled:
“Miluju tě”, zašeptal jsem jí do ucha. Nemohl jsem tomu uvěřit. Mám ji zpátky a ještě k tomu učí na stejné škole. Znovu jsem ji políbil.” Ty nemáš ještě dost staříku”, štípla mě do ucha. Já jí za toho staříka zabiju.” Riskuješ Terezko”, pohrozil jsem ji s kamenným výrazem.” Neříkej mi Terezko”, ohradila se.” Jak ti mám říkat”, políbil jsem ji na čelo.” Hmmm”, zapřemýšlela.” Tereza je takový až zlý, Terezka se mi nelíbí, Téra nebo Terka by šlo”, uvažovala nahlas.” A nebo”, prudce se posadila.” Co”, nechápal jsem.” Nebo Réza”, usmála se roztomile.” Jakže”, ptal jsem se zmateně a taky jsem se posadil.” No Rézi, takhle mi ještě nikdo neříká a mě se to líbí”, vysvětlovala mi to jako pitomci. Líbilo se mi to. Bylo to roztomilý a hlavně budu jediný, kdo ji tak říká.” Ok, Rézi”, ušklíbl jsem se a ona mě objala.” Jsem tak ráda, že jsem tu s tebou”, zašeptala a znovu jsme si lehli. Za chvíli jsme usnuli.

_____________
Moc se omlouvám, že jsem nevydala kapitolu dřív, ale mám teď osobní i zdravotní problémy, tak se nezlobte.

Je dvanáct moc? (15+)Kde žijí příběhy. Začni objevovat