Leviho pohled:
Probudil jsem se a vedle mě ležela Tereza a spokojeně oddychovala.’ Co se do prdele stalo’, ptal jsem se sám sebe a pak jsem si to vybavil. Při vzpomínce na tu noc jsem zrudnul.’ To nemůže být, to není pravda’, snažil jsem se přesvědčit o tom, že se mi to zdá. Otočil jsem se na ní a stále ještě spala. Je sobota ať se prospí. Koukl jsem na hodiny bylo právě osm.Měl jsem hlad, ale nechtělo se mi od ní. Nechci, aby odjela. Chci jí tu mít u sebe.” Dobré ráno Levi”, zamumlala a sladce se usmívala. Ani mi nevadilo, že mi tyká.” Dobré”, odpověděl jsem a políbil jí do vlasů. Začala se hihňat.” Ty si pako”, odsekl jsem a cvrnkl jsem jí do čela.
Terezin pohled:
To cvrnknutí docela bolelo.” Au Levi~”, zakňourala jsem a otočila se zády. Objal mě a přitáhl si mě k sobě.” Mám hlad”, zamumlal mi do ramene a já se začala smát.” To není k smíchu, spratku”, mumlal dál.” Tak mě pusť a já něco udělám, co bys chtěl”, pokusila jsem se zvednout, ale on mě pevně držel.” Levi~, já mám taky hlad”, snažila jsem se vymanit z jeho sevření.Nakonec mě neochotně propustil a já sešla dolů.” Udělej vajíčka prosím”, volal za mnou.” Na tvrdo”, zakřičela jsem na něj otázku.” Jo”, zazněla odpověď a já seběhla schody. Vzala jsem čtyři vajíčka a hodila je do vody. Uslyšela jsem zvonit svůj mobil.” Rin”, ptala jsem se.” Tak co spali jste spolu”, vyzvídala nedočkavě.” Jo, ale nikomu to neříkej, nechci, aby měl problémy”, přiznala jsem se a vrátila jsem se k vajíčkům.
Leviho pohled:
Měl jsem dost času na to, abych si urovnal věci v hlavě. Mám strach jak to dopadne, ale nemám v plánu jí nechat jít. Ale co budu dělat, až odjede. Nechtěl jsem to. Poprvé v životě jsem se zamiloval a ona mi odjede. Vydrží to? Vymění mě za někoho mladšího? Zvládneme vztah na dálku? To byly otázky, které se mě nechtěli pustit. Prosím já jí nechci zratit! Neměl jsem si s ní nic začínat, takhle bude loučení ještě těžší.Protože mě začala ovládat deprese, zvedl jsem se a šel jsem dolů. Tereza zrovna vyndavala vajíčka, a když si všimla, že jdu dolů, odnesla to na stůl. Dokonce našla nějakou zástěru, to jsem ani nevěděl, že mám, ale pod tím měla jen spodní prádlo. Když skládala nádobí do myčky přišel jsem k ní a štípl jí do stehna.” Levi”, vypískla a roztomile se začervenala
Terezin pohled:
Tím štípnutím mě dost překvapil.” To už nedělej hrozně jsem se lekla”, okřikla jsem ho a v tu chvíli mě vysadil na linku a začal mě líbat.” Vystydne nám snídaně”, pokusila jsem se mu vysvětlit, ale jaksi to nešlo. Po chvíli se odtáhl a beze slova si sedl ke stolu. Da fuck.Sedla jsem si k němu a taky se pustila do jídla. Poté co jsme dojedli, šel Levi vyspat skořápky a já odnesla zbytek nádobí do myčky. Levi za mnou přišel a zezadu mě objal.” Terezko půjdeme zpátky do ložnice”, zašeptal mi do ucha. Bože ten je nadrženej.” Gauč stačí ne a neříkej mi Terezko”, odvětila jsem a trochu jsem ho podráždila zadkem. Zatnul zuby a potichu sykl.” Jdu nahoru ustlat”, vymanila jsem se z jeho objetí a běžela jsem nohoru.” Hej”, křikl za mnou.
Leviho pohled:
Potvora. Ona mě tu dráždí a pak si klidně uteče.” Tch”, odsekl jsem nevrle a sedl jsem si na gauč. Pustil jsem si televizi, ale jako obvykle nic normálního v tuhle denní dobu nedávaj tak jsem tam zapnul nějaký radiový kanál. Pak přicupitala Tereza a sedla si mi provokativně na klín.” Ty provokatére”, ušklíbl jsem se a hodil jsem jí pod sebe. Obtočila mi nohy okolo pasu a přitáhla si mě k sobě. Začali jsme se líbat. Nemůžu se jí nabažit. Pak jsme se od sebe museli odpojit, jí zazvonil telefon.
ČTEŠ
Je dvanáct moc? (15+)
Romansa"To je nechutný," odhodila jsem noviny." Jak tohle může někdo udělat?" nechápala jsem. Právě jsem dočetla rozhovor s učitelem a jeho žačkou, kteří spolu mají poměr. Znechuceně jsem zavrtěla hlavou. Jak se tohle vůbec stane? Jak se někdo může zamilov...