Šokující návrat

1.7K 105 2
                                    

~Time skip~

Konečně to tu bylo. Zbalila jsem si všechny svoje věci, předala jsem klíče nájemníkům a vyšla jsem z paneláku. Naposledy jsem se podívala na okna bytu, kam mě naši vyhodili po tom incidentu. Už to je pět let co jsem Leviho neviděla. Sice jsme si psali, ale to není ono. Teď je ze mě vystudovaná učitelka a vracím se do školy, kde jsem byla na vyměném pobytu, abych tam učila. Hromadnou dopravou jsem se dopravila na letiště a pak do letadla.

Na letišti mě už čekala Rin. Byly jsme domluvené, že budu zatím u ní pokud se něco zvrtne. Bylo pozdě, ale já jsem ho strašně chtěla vidět. Přijeli jsme do Rinina bytu, já jsem si jen hodila kufr na postel a jen s kabelkou jsem vyrazila za Levim. Neřekla jsem mu, že přijedu, tak to bude překvapení. Nasedla jsem do autobusu. Vystoupila jsem na příslušné zastávce a zazvonila jsem. Dveře mi otevřela Hanji učitelka biologie a chemie.” Jdeš akorát”, vtáhla mě dovnitř a já hned pochopila.

~O něco dřív~

Leviho pohled:
Byl jsem na prášky. Dostal jsem zjeba od ředitele, že Oluo propadá. Není to moje chyba, že je pitomej. Čtyřočko mě neustále sere stejně jako ty zasraný prváci, nejvíc ten Yeagar, celej po sestře. Sakra jsou tu měsíc a už si o sobě myslí. A aby toho nebylo málo Tereza mi už týden nepíše. Co se děje?

Přišel jsem domů hodil jsem tašku do rohu a přišel jsem k ledničce. Otevřel jsem ji a vytáhl načatou vodku.” Potřebuju panáka”, řekl jsem si a nalil jsem si skleničku. Než jsem si to uvědomil už jsem do sebe házel sedmou. Všechno se se mnou točilo. Zazvonil zvonek. Dopotácel jsem se ke dveřím a podíval se, kdo tam je.” Čtyřočko vypadni já tě tu nechci”, vysoukal jsem ze sebe.” Levi bože co sis to udělal”, lamentovala za dveřma.” Otevři”, naléhala,” určitě nechceš, aby o tom ředitel věděl.” Začala mě vydírat. To zafungovalo, protože to poslední co potřebuju je ztratit práci. To bych se fakt už mohl jít pověsit. Otevřel jsem a dopotácel se zpátky ke své vodce. Čtyřoká na mě něco mluvila, ale já nevnímal. Poslední co jsem zaregistroval byl zvuk zvonku.

Terezin pohled:
Byl totálně na plech. Strašně jsem se naštvala.” Nemůžu nic dělat nevnímá mě”, stěžovala si Hanji.” Odvleč ho mimo koberec”, zavrčela jsem a vztekle jsem dupala po schodech nahoru. Došla jsem do koupelny, popadla jsem kýbl, napustila jsem ho ledovou vodou, přes rameno jsem si hodila ručník a kráčela jsem dolů.” Co děláš Terezo”, ptala se Hanji, která zatím úspěšně dostala Leviho mimo koberec.” Ustup”, sykla jsem a chrstla jsem na Leviho ledovou vodu. Hodila jsem na něj ručník a šla jsem vytírat.

Leviho pohled:
Ucítil jsem nával chladu. Byl jsem celej mokrej. Doslova ze mě kapala voda.” Co to kurva…”, nedořekl jsem a na hlavě mi přistál ručník. Ohlídl jsem se a uviděl jsem ji.” T-Terezo”, vykoktal jsem zmateně.” Di se převlíct”, sykla na mě nastvaně. Teď jsem to posral.” Můžeš jít domů Hanji”, slyšel jsem za sebou. Vyšel jsem po schodech nahoru. Ještě jsem se podíval jak Tereza vytírá.” Nechceš p-”, chtěl jsem říct.” Padej se převlíct a opovaž se namočit koberec v ložnici”, okřikla mě a já radši šel.

V koupelně jsem si dal sprchu, vyčistil si zuby a pak jsem s ručníkem okolo pasu přišel do ložnice. Tam jsem na sebe hodil boxerky a dlouhé tričko a sedl si na okraj postele. Dal jsem hlavu do dlaní a začal jsem si nadávat do čuráků a slabochů. Proč jsem to udělal? Já jsem takovej idiot! Teď je na mě naštvaná. Kurva!! Sáhl jsem do šuplíku a vytáhl cigaretu a zapalovač. Před ní jsem nikdy nekouřil, ale ví o tom. Vyšel jsem na balkón a zapálil si.

Je dvanáct moc? (15+)Kde žijí příběhy. Začni objevovat