“Paráda je říjen a hned dostanu prváky”, prohlížela jsem si svůj rozvrh ráno u snídaně.” Co máš za třídu”, naklonil se ke mě Levi.” 1. C”, odvětila jsem zamyšleně.” Hajzlíci”, odfrkl si Levi.” Problémová třída”, optala jsem se.” Pamatuješ Okajimovou”, poznamenal a já kývla.” Dohnaly ji k tomu, aby odešla, během toho prvního měsíce, co tu sou”, kroutil hlavou.” Wow”, pokrývala jsem uznale hlavou.
“Dávej si pozor”, naposledy mě varoval před tím než jsem se odebrala do svého kabinetu.” Paní O- eh”, chtěl mě pozdravit jakýsi učitel, kterého si nepamatuju.” Paní Okajimová končí a já nastupuju místo ní”, usmála jsem se.” Jinak jmenuji se Mádrová Tereza”, představila jsem se. “ Nanaba”, usmál se a podal mi ruku.” Asi spolu budeme sdílet kabinet”, usmál se a ukázal mi můj stůl. Posadila jsem se a vydala si věci.
“Tak ahoj Teri a hodně štěstí s tvojí třídou”, usmál se Nanaba, když jsme se rozcházeli do svých tříd.” Ok”, nedechla jsem se.” Čekají ježibabu to znamená past”, uvědomila jsem si, když jsem sestoupila do daného patra. Moje malé podpatky rytmicky klapaly chodbou.” 1. C”, nadechla jsem se a pomalinku jsem otevřela dveře.
Jak jsem předpokládala otevřela jsem dveře a vyletěli po mě dvě přísavky. Hbitě jsem uskočila a přísavky skončili na protější zdi. A aby toho nebylo málo ve futrech byla nalepená izolepa a dole byl provázek pravděpodobně vedoucí ke sprše. Prolezla jsem narafičenou opičí dráhou a přišla jsem ke stolu. Pohledem jsem zkontrolovala katedru a našla jsem připínáček na židli. Dala jsem ho zpátky do šuplíku.
Položila jsem si věci na stůl a chtěla jsem vzít třídní knihu.” Velice originální”, poznamenala jsem a nezaujatě jsem uchopila skleničku s ‘rozlitou’ limonádou. Vlastně to byla sklenička se ztuhlým barevným lepidlem. Skleničku jsem postavila a stoupla jsem si před tabuli. Třída se postavila. To brzo! Od Leviho mám vytipované průšviháře.” Kirstein, Yeager, Ymir”, vyjmenovala jsem a ukázala jsem na jejich pastičky.
“Proč my”, okřikl mě Yeager.” Za prvé na mě hlas zvyšovat nebudeš a za druhé, protože jste mi byli doporučeni”, dodala jsem ironicky a nahodila jsem pohled ala Levi. Zmlkl a šli to uklidit.
Zhluboka jsem se nadechla.” Dobrý den, posaďte se”, usmála jsem se.” Jmenuji se Mádrová Tereza a jsem vaše nová třídní učitelka a zároveň vás budu učit jazyky”, představila jsem se v krátkosti. V očích některých se objevila úleva u některých odpor.
Jejich první hodina byla jaksi třídnická, tak jsme vyřešili co bylo třeba.” A jaké jazyky učíte”, zeptala se malá blondýnka.” Angličtinu a od druháku budete mít možnost si vybrat mezi francouzštinou, španělštinou nebo němčinou a pokud bude zájem mohu dělat jazykové kroužky na všechny jazyky, které jsem zmínila plus ještě ruština a italština”, dodala jsem z úsměvem a třída na mě zírala s otevřenou pusou.” Wow tak to je hustý”, poznamenal Eren. Jo dohodli jsme se, že je budu oslovovat křestním.
ČTEŠ
Je dvanáct moc? (15+)
Romance"To je nechutný," odhodila jsem noviny." Jak tohle může někdo udělat?" nechápala jsem. Právě jsem dočetla rozhovor s učitelem a jeho žačkou, kteří spolu mají poměr. Znechuceně jsem zavrtěla hlavou. Jak se tohle vůbec stane? Jak se někdo může zamilov...