Capitolul 4

126 15 3
                                    

CAPITOLUL 4

                Era chiar el, aburul apei fierbinti ii acopera o parte din corp, insa privirea imi ramane pe abdomenul sau perfect, sase patratele se pot observa cu usurinta, muschii i se incordeaza cu fiecare miscare. Hipnotizata de mirosul gelului sau de dus dar si de imaginea lui raman pe loc, incapabila de a misca un deget. Privirile ni se intalnesc si un val de caldura ma izbeste cand iese din cabina de dus, raman fara aer cand isi infasoara un prosop in jurul taliei, are acelasi efect pe care obisnuia sa il aiba asupra mea, picioarele mi se inmoaie cand zambetul pervers ii apare. Periuta mea zace de mult timp pe podea, se apropie de mine cu pasi marunti atintindu-ma cu privirea, imi mangaie obrazul iar eu simt cum ma topesc sub atingerea lui. Privesc in ochii lui negrii precun onixul si pentru un moment gandul imi fuge la primul nostru sarut, atat de romantic, atat de plin de iubire. 

Trag aer in piept si inchid ochii asteptand sa vad ce se intampla in continuare.

- Sakura... e tot ce spune cu vocea tremurand, mai mult in soapta, ma trezesc din visare cand imi amintesc ce s-a intamplat intre noi, o lacrima amara imi curge pe obraz lasand o urma fierbinte

           Il imping si ies cat de repede pot din baie. Trantesc usa camerei mele, ma asez pe podea cu genunchi la piept si incep sa plang in hohote. Cum am putut fi atat de slaba, atat de fraiera. Cum de am permis sa simt din nou acele atingeri, sa ii simt din nou respiratia fierbinte, cum am putut fi atat de proasta?

Vocea Hinatei ma aduce cu picioarele pe pamant, in 20 de minute vom pleca spre scoala, de data asta ciocan la usa baii si nimeni nu raspunde. Fac un dus rapid si apoi ma imbrac pentru scoala. O pereche de pantaloni scurti albastri imi lasa la vedere picioarele perfecte, tricoul alb si tenesi se asorteaza perfect. Parul mi-l las desfacut iar machiajul este simplu, ghiozdanul negru pregatit de aseara ma asteapta in living. Imi iau telefonul si cobor in graba scarile.

- Sa mergem Saku, a plecat inainte nu iti face griji. Hinata imi da cea mai buna veste in dimineata asta. Nu stiu daca as fi rezistat sa merg langa el, sper numai sa nu am parte de socul vietii si sa fiu cu el in clasa.

- Hinata ce ar trebui sa fac sa il uit. Deja simt ca ma arunc iar in prapastia suferintei. Nu mai vreau sa plang ca o fraiera din vina lui, sa sufar pentru el. ma aud vorbind desi asta ar fi trebuit sa o spun numai in gand

- Nu inteleg, esti atat de frumoasa, ai castigat Miss Elvetia, puteai avea lumea modei la picioare si orice baiat din lumea asta. De ce tocmai el? Te-a ranit Sakura, nu merita nici macar o lacrima de a ta. Uita-l, e mult mai bine pentru tine. Ai vise nui asa? Ocupati timpul cu ele. Los Angeles e plin de posibilitati daca vrei ne angajam amandoua ca femei de servici la o gradinita numai sa iti ocupi timpul si sa nu il mai vezi.

- Multumesc! Esti cea mai buna! spun si o imbratisez

Nu am avut niciodata o prietena careia sa ii pese cu adevarat de mine, care sa isi doreasca sa ma ajute cu orice pret, caruia sa ii impartasesc si cel mai mic secret al meu, care sa stiu ca e langa mine orice s-ar intampla.

Odata ajunse la scoala, intram in clasa si ne asezam amandoua in aceeasi banca.

- Sa nu imi spui ca e in aceeasi clasa cu noi. spun eu in soapta

- Atunci nu iti voi spune. Stai linistita de obicei nu sta mai mult de trei ore la scoala.

          Respir usurata cand ma gandesc ca nu trebuie sa ma abtin prea mult din plans. Poate par patetica dar prima iubire nu se uita niciodata si pe el am impresia ca nu il voi uita si ranile facute de el nu se vor vindeca prea curand.

        Profesorul isi face aparitia si din schimbul de priviri imi dau seama ca e un fustangiu. Mi-am facut prezentarea cat de frumos am putut eu si nu am putut sa nu observ cum acest om se musca de buza privindu-mi corpul. Mersul meu de felina a facut jumatate din clasa sa isi intoarca capetele dupa mine. In sinea mea zambesc victorioasa desi as fi vrut ca si el sa isi intoarca capul dupa mine.

- Nu il suport pe profesorul asta! ii spun Hinatei dupa ce imi arunc cartile in dulap

- Nici eu! E asa un pervers! Apropo ia uite cine vine! imi face semn spre o roscata destul de frumoasa

- Cine e? intreb eu fiind deja curioasa

- Karin, nimeni important. Curva scolii si cea care se tot tine dupa Sasuke de cand a venit.

Inghit in sec, senzatia de deja vu a aparut, exact ca si atunci, una care sa se tina dupa el iar el sa cedeze intr-un final. Dar acum ceva e diferit, nu mai e treaba mea, am propria mea viata, trebuie sa invat sa imi pese de mine nu de el.

- Haide sa iti fac cunostinta cu grupul meu de prieteni. Nu suntem cei mai populari dar suntem precum fratii. imi spune ea si ma conduce undeva in curtea din spate a scoli. Uite, ei sunt Neji, celalalt var al meu, asta e cel de treaba, Tenten iubita lui, fata aia care e inebunita dupa sport, Ino prietena aia care te-ar bate daca nu ai stii sa asortezi o pereche de pantofi mov si Sai cel inebunit dupa desen.

- Imi pare bine, eu sunt Sakura, fata noua care nu e prea familiarizata cu prieteni. incerc eu sa imi fac o prezentare

- Diseara mergem in club, vrei sa vii si tu? Sai vorbeste fara sa isi ridice privirea din caietul sau urias in care deseneaza ceva.

Ideea imi surade, nu am fost niciodata si e un moment bun sa ma pot distra, sa pot uita. Aprob incantata pana la urma dupa care ma asez langa ei pe iarba. Vantul cald se joaca cu parul meu, glumele lor ma fac sa rad, atitudinea lor e tot ce mi-am putut dori. Un grup de prieteni care sa nu fie cei mai populari, care sa fie acolo langa tine cand ai nevoie.

Urmatoarea ora se anunta a fi una agitata, Sasuke s-a hotarat sa isi faca aparitia, alaturi de blondul de ieri. Prietena mea pare a fi deja in lumea viselor, privirea ii e pusa pe blondul hiperactiv care sta cu doua banci in fata noastra.

- Ai ceva sa imi spui domnisoara? ii spun eu in soapta

- Ce? El e Naruto, dupa parerea mea e cel mai sexy din acest liceu, e un tip de treaba dar nu cand e cu infumuratul de Sasuke, atunci devine un pervers ca el.

Orele au trecut repede aceeasi prezentare spusa de fiecare data cand un profesor intra in clasa, aceleasi priviri pofticioase atintite asupra mea si acelasi zambet fals afisat de mine.

Drumul spre casa a fost mult prea scurt in compania noului meu grup de prieteni, am aflat de la Hinata ca are o sala de forta la ea in casa, mi-a spus ca e a lui Sasuke dar el vine tarziu acasa asa ca am timp sa ma antrenez putin. Am invatat arte martiale impreuna si box, amandoi speram sa devenim cei mai buni din lume, centura neagra imi arata ca munca mea nu a fost in zadar.

Schimbata intr-o pereche de colanti negrii si o bustiera alba, cu tenesi negri in picioare lovesc sacul de box cu toata puterea mea. Transpiratia imi curge pe fata, respiratia imi e din ce in ce mai acelerata si cu fiecare lovitura imi simt bratele si mai puternice. A trecut ceva timp de cand nu am mai facut asta, de cand nu am mai simtit adrenalina care imi curge prin vene. Ca ultima lovitura lovesc sacul cu piciorul si zambesc triumfatoare, nu mi-am iesit deloc din forma.

- Trebuie sa ma inveti si pe mine asta! vocea amuzata a Hinatei se aude din pragul usii. Dar nu acum, haide sa ne pregatim trebuie sa iesim in oras. Ino si Sai au spus ca vin sa ne ia pe la 9 jumatate.

SFARSITUL CAPITOLULUI 4

Am revenit dragilor, sper sa va placa.

Va multumesc pentru sustinere! 

See you next time! Bye!!! :D

The second chance ~Finalizata~Where stories live. Discover now