Capitolul 20
Ajungem acasa incarcati cu bagaje, patutul micutei v-a sosi in orice clipa si mie tot nu imi vine sa cred ca Sasuke se v-a muta la mine pentru o luna.
Ii arat unde sa isi puna hainele in dressing iar eu ma duc in cealalta camera sa ii pregatesc totul fetitei.
I-am cumparat cateva hainute pe care le voi pune in dresing-ul ei, mancarea ei am dus-o deja in bucatarie si cu ajutorul lui Sasuke voi muta patul.
- Inca nu imi vine sa cred ca facem asta! spune el stand in pragul usi privind nostalgic spre mine cum aranjez hainele pe umeras
- Nici mie, mi-ar fi placut sa ne fi anuntat din timp, asa as fi cumparat si mai multe pentru ea si macar mi-as fi luat si eu liber de la munca, nu ca as lucra prea mult insa aveam o sedinta foto in Grecia pe care se pare ca o voi anula. spun si eu privind pe geam spre orasul urias
- Daca vrei sa te duci raman eu cu copilul, locul tau de munca e important.
- Nu Sasuke vreau sa facem asta impreuna.
O masina mare alba opreste in fata blocului si imediat stiu cine este, copilul. Femeile in varsta de la orfelinat coboara din masina, pot observa cu usurinta micuta care doarme linistita infatasata intr-o paturica alba.
- Copi sper sa va descurcati, acesta este numarul nostru de telefon, orice s-ar intampla ne sunati. Nu uitati este foarte mica, acestea sunt cele mai importante zile din viata ei, aveti mare grija de ea.
- Multumim! ii spun si imediat iau copilul in brate
Intram in casa si imediat vin si cei cu patutl care spre mirarea mea ne-au facut reducere crezand ca ea chiar e copilul nostru. Sasuke se dovedeste a fi un mester priceput si in mai putin de 15 minute asambleaza patutul micutei. Ii aranjez totul si o pun la somn. Nu stiu cum de poate avea un somn atat de linistit, atat de profund.
Ne asezam amandoi pe canapea si bem o cafea tare. Il prives pe furis, pare relaxat, poate umpic prea relaxat. Mi-as dori sa aud o explicatie din partea lui insa nu vreau sa fac galagie.
- Ma duc sa imi iau bagajele, crezi ca te descurci singura?
- Normal, sa nu stai mult! ii spun si inchid usa
Realizez ca noi nu am mancat astazi nimic asa ca ma apuc sa pregatesc cina, o reteta speciala invatata chiar de la mama mea, Tartiflette, ceva delicios pe care abia asteptam sa il fac. Ma bucur ca macar am apucat sa fac cumparaturile ieri si cum am invatat de acasa mereu sa iei mancare in plus, pentru un musafir mepoftit, precum Sasuke.
Asez mancarea in farfuri si pregatesc un suc de capsuni si ii incalzesc laptele fetei. O iau din camera ei, ochii sai verzi ma fascineaza, aceeasi culoare ca si a mea, pare copia mea fidela, aceeasi forma a buzelor, aceeasi culoare a pieli insa parul negru precum taciunele o face sa arate cu Sasuke.
- Sakura ce miroase atat de bine? Am uitat ca esti cea mai buna bucatareasa care exista pe acest pamant. spune el si se aseaza imediat la masa
- Multumesc Sasuke! spuns si deja simt cum rosesc
- O sa dorm pe canapea la noapte nui asa?
- Tu ce crezi? Nu suntem un cuplu ca sa avem de ce imparti acelasi pat Sasuke, choiar daca imi e mila de canapeaua mea
- Apropo felicitari pentru noua casa, e foarte frumoasa si ma bucur ca ai reusit sa iti gasesti un loc de munca unde sa fi apreciata. O sa te ajut si eu in cresterea acestui copil, cat de mult pot, stii ca uneori sunt cam stangaci dar ma voi stradui
- Atunci ce ar fi sa ii schimbi pampersul Sasuke daca chiar vrei sa ma ajuti. ii spun si imcep sa rad de fata dezamagita pe care a facut-o
Spal vasele si apoi ma duc in camera fetei care se umpluta de rasul ei cristalon. Deschid usa si il gasesc pe Sasuke plin de pufra pe fata si podeaua plina de servetele.
- E un mic demon! Crede-ma.
- Lasa-ma pe mine!
Ca de fiecare data fac o treaba mult mai buna decat el, stam impreuna pana cand adoarme cea mica si apoi iesim pe balcon, aerul rece al serii ma linisteste, asteptam sa fie o zi mult mai agitata, sau mcar eu sa fie mai agitata din cauza lui, ca e in preajma mea si mai ales din cauza frici ca as putea sa ii pic iar in plasa. II ating mana rece si simt fiori cum imi trec pe sira spinari, mi-as dori sa nu mai simt nimic pentru el insa nu pot, oricat de mult mi-as dori sa merg inainte ceva ma trage inapoi si acela e el.
- Nu mai gandi atat Sakura intr-o zi gandurile te vor omora. imi spun el privind in ochii mei stiind clar ce imi trece acum rpin minte
- Cand nu am cu cine vorbi gandesc. Nu toti avem milioane de prieteni Sasuke.
- Imi pare rau, chiar daca ai auzit aceste cuvinte din gura mea de milioane de ori de data asta sunt cat se poate de sincer. Poate e prea tarziu dar chiar imi pare rau.
- Ai dreptate, e tarziu, daca vrei sa nu ne certam te sfatuiesc sa nu mai deschizi subiectul asta niciodata, trec peste cum am facut de fiecare data. Stai linistit nu te urasc chiar daca ai merita asta nu pot, ceva nu ma lasa. Noapte buna!
Intru in baie si fac un dus rapid care sa imi trezeasca simturile sau care sa ma afunde si mai tare in ganduri. Ma arunc in pat nu inainte de a privi spre ceas, ora 2 ma anunta ca am depasit de mult programul impus. Nu vreau sa ma trezesc cu cearcane, asa ca sting lumina si sper sa adorm mai repede.
Cum de fiecare data universul are alte planuri un zgomot roibil ma trezeste din somnul de frumusete, ma duc in sufragerie si il gasesc pe Sasuke pe podea.
- Hai la mine in camera, dar daca indraznesti sa treci in partea mea de pat te arunc pe geam. ii spun si pot vedeam zabetul imens de pe fata lui.
- Multumesc! e tot ce imi spune inainte de a adormi
Sfarsitul capitolului 20
Am revenit cu un nou capitol din viata lor, sper sa va placa si vreau sa va multumesc pentru tot sprijinul vostru. Va astept parerile in comentarii! Imi cer scuze pentru greselile gramaticale.
Bye!! See you next time!!!
YOU ARE READING
The second chance ~Finalizata~
Fanfic"Îndoieşte-te că stelele sunt de foc, Îndoieşte-te că soarele se mişcă, Îndoieşte-te că adevărul ar fi adevăr, Dar nu te îndoi niciodată că te iubesc." William Shakespeare, Hamlet Vă mulțumesc!! # 355 in Hinata 06 august 2018