CAPITOLUL 1
Obisnuiam sa cred in iubire, sa cred ca ea chiar exista si la un moment dat am crezut ca cineva ma iubeste cu adevarat, ca era gata sa renunte la orice pentru mine chiar si la viata sa, pana intr-o zi cand am simtit cum pamantul imi fuge de sub picioare, cum lumea se destrama iar eu raman singura, a nimanui privind in gol.
Prea mica si mult prea prostuta mi-am vandut sufletul divolului si uite asa am ajuns sa uit de mine. Fiecare celula din corpul meu moare pe zi ce trece iar lacrimile mi s-au terminat de mult.
Parintii mei satui de starea in care ma aflu de mai bine de un an au hotarat sa ma transfere la o alta scoala, dintr-o alta tara sperand ca asa voi putea uita trecutul, ca asa o voi lua de la capat. Imi voi continua studiile la un liceu din Los Angeles in clasa a XII-a sperand ca ma voi simti mai bine si voi reusi sa imi gasesc fericirea. Cu bagajul deja facut stau pe marginea patului si astept cu nerabdare sa plec.
Numele meu este Sakura Haruno, am 18 ani, la varsta mea as fi putut avea orice baiat din liceu, am fost inzestrata cu o infatisare frumoasa, am castigat Miss boboc dar si Miss Elvetia in urma cu 2 saptamani. Chiar daca am fost dusa fortat la acest concurs si nici nu m-am straduit, am castigat, as fi putut sa devin un model foarte cunoscut in intreaga lume, sa am lumea la picioare insa soarta s-a jucat cu mine si uite asa ingerul s-a indragostit de diavol.
Imi iau bagajul si cobor in living unde fratele meu Justin ma asteapta impreuna cu mama si tata.
- Ai grija de tine draga mea sper sa te intorci mai fericita. Imi spune mama oferindu-mi o imbratisare calda
- Chiar daca imi e extrem de greu sa te las sa pleci singura realizez ca ai nevoie de timp, te rog sa ai grija surioara, sper sa treci peste si sa vezi si partea buna a vietii. Uita tot ce s-a intamplat, ai sansa sa o iei de la capat. fratele meu reuseste sa ma surprinda cu discursul sau dar si cu imbratisarea stransa pe care mi-o ofera
- Iti multumesc Justin, chiar daca vom fi departe nu voi uita ce mi-ai spus. Poti avea incredere in mine. Ne vedem peste un an. ii spun si il sarut pe obraz
- Nu uita trebuie sa absolvi scoala asta Sakura. Imi spune tatal meu cu o urma de ingrijorare dar si severitate in voce dupa care ma saruta parinteste pe frunte
Arunc o ultima privire la casa in care am stat 18 ani, in care am petrecut momente inedite cu fratele meu dar si cu el.
Atat de multe ma leaga de el, in locul asta inca predomina parfumul lui barbatesc si scump, inca ii aud vocea, inca ii simt atingerile fine iar lacrimile imi navalesc siroaie pe fata.
Ma urc in taxi si pornim spre aeroport. Drumul ma poarta prin toate locurile in care obisnuiam sa ne petrecem timpul, dupa ce plecam de la ore, parcul in care mi-a declarat dragoste eterna si in care mi-a daruit primul inel, spunanandu-mi ca acesta este legamantul nostru. Eram aproape casatoriti, nedespartiti chiar daca eram niste copii.
Privesc nostalgica strazile pe care obisnuiam sa imi petrec ore bune din noapte, cosmarurile dar si amintirile continuau sa ma bantuie si plimbarile erau remediul meu.
- Nu va uitati in spate! Ii cer soferului
- S-a intamplat ceva doamna? Imi spune acesta inca tinandusi privirea in fata, atent la culoarea semaforului.
Hotarasc ca am nevoie de o schimbare, mi-am promis ca daca voi reusi sa plec din acest oras voi schimba totul la mine. Voi uita complet de fata blanda si cu vise mari care eram, fata cu ochii verzi ca smaradele si cel mai dulce zambet.
YOU ARE READING
The second chance ~Finalizata~
Fanfic"Îndoieşte-te că stelele sunt de foc, Îndoieşte-te că soarele se mişcă, Îndoieşte-te că adevărul ar fi adevăr, Dar nu te îndoi niciodată că te iubesc." William Shakespeare, Hamlet Vă mulțumesc!! # 355 in Hinata 06 august 2018