CAPITOLUL 14
Dimineata urmatoare a fost una destul de agitata, faptul ca mama lui a vrut sa se mute din casa in care au stat mai mult de 20 de ani a creat o serie de plansete. Am reusit pana la urma sa o instalam in noul apartament, acum ma aflu in drum spre casa parinteasca, nu stiu ca sunt in oras asa ca sper sa ii surprind, astfel am cumparat o sticla de whisky pentru tatal si fratele meu si un buchet de crini, florile preferate ale mamei. Pasesc cu incredere pe aleea din curte si apoi ciocan la usa ca si cum as fi o straina.
- Nu pot sa cred, Sakura! mama extrem de fericita ma strange in brate, fericirea i se citeste pe chip
Urmeaza o serie de imbratisari din partea lui tata si a lui Justin, apoi stam in bucatarie la povesti, am incercat pe cat de mult am putut sa inventez cum e viata la camin si mai ales sa nu le spun ca Sasuke e in acelasi oras cu mine, nu vreau sa faca cine stie ce crize de nervi. Dupa o masa copioasa urc cu fratele meu in camera mea pentru ai povesti cum e viata mea cu adevarat.
- Deci spune-mi tot Saku, cum e acolo? Cum se comporta Sasuke cu tine? ne asezam amandoi in pat si incep sa vorbesc dupa un oftat lung
- Justin, pot spune ca e bine, caldura chiar imi prieste, cat despre Sasuke nu stiu ce sa spun, la inceput a fost greu dar cu timpul ranile sau vindecat, insa cel mai rau e ca eu am interpretat altfel gesturile lui, am crezut ca vrea mai mult decat o simpla prietenie insa nu e chiar asa. Evident ca nu mai sufar atat de mult ca inainte dar gelozia tot ma roade pe dinauntru si tare as vrea sa sterg cu fata aia podeaua. Insa, eu nu pot schimba nimic, daca o iubeste pe fata aceea sau macar simte ceva pentru ea cine sunt eu sa intervin?
- Te sfatuiesc sa o iei usor, chiar daca ranile sau inchis oricand poti sa suferi. Nu vreau sa mai pui suflet in orice, nu vreau sa te mai vad plangand.
- Sunt o alta eu, aproape toata scoala se teme de mine, am reusit sa il bat atat de mult pe Gaara incat toata lumea se da din calea mea. Oricum ma bucur ca te-am vazut, aveam nevoie sa vorbesc cu cineva.
- Ma bucur ca ai venit, sper sa ne vedem curand. Nu uita, fii vesela si mai ales fi tu.
Dupa inca o ora petrecuta cu ei ma hotarasc ca trebuie sa plec daca vreau sa prind avionul. Ma intalnesc cu Gaara in aeroport, putin mai vesel as putea spune, insa tot pot observa urma de tristete din ochii lui. A fost tatal lui si chiar daca nu au avut o relatie atat de apropiata tot tata se numeste si e normal sa sufere. Il imbratisez prieteneste doar pentru al face sa vina cu picioarele pe pamant. Ne asezam pe locurile noastre de la geam si asteptam sa ajungem in America.
- Nu pot sa cred ca ai suferit atat de mult dupa fraierul ala. spune el dupa o perioada de tacere
- Nu cred ca vrei sa deschidem subiectul asta Gaara. Nu strica prietenia pe care o avem momentan. As putea sa te bag cu totul in scaunul asta si sa te fac sa regreti ca ai deschis gura.
- Cand ai devenit atat de agresiva? imi spune si se apropie destul de mult de mine as putea spune
- Cand oameni iti intorc spatele si cand cei mai buni prieteni iti devin dusmani, te urasc si te umilesc in fiecare minut al vietii lor trebuie sa inveti sa traiesti. ii spun dupa ce il imping la locul lui. Nu ii poti porunci inimi ce sa faca Gaara, ai fi preferat sa fiu iubita ta dar gandul sa imi fie la el, sa stii in fiecare seara ca eu nu te iubesc si totusi sunt cu tine. Nu am intentionat niciodata sa te ranesc sau sa rup orice urma de prietenie pe care o avem insa tu ai ales, tu ai plecat si chiar si tu m-ai abandonat cand mi-a fost greu.
- Imi pare rau!
- Nu, mie imi pare rau ca atunci in prima zi cand el a plecat, iar tu ai venit la mine si ti-ai batut joc de mine in fata intregii scoli am fugit in loc sa raman acolo sa te bat atat de tare incat sa iti rup o mana, un picior, sa te fac sa regreti ca ai indraznit sa te iei de mine. Ai vrut sa te urasc dar stii ce nu am putut, in fiecare zi am sperat ca prietenul meu va veni la mine si macar ma v-a saluta nu sa imi arunce cele mai jignitoare cuvinte.
YOU ARE READING
The second chance ~Finalizata~
Fanfiction"Îndoieşte-te că stelele sunt de foc, Îndoieşte-te că soarele se mişcă, Îndoieşte-te că adevărul ar fi adevăr, Dar nu te îndoi niciodată că te iubesc." William Shakespeare, Hamlet Vă mulțumesc!! # 355 in Hinata 06 august 2018