Capitolul 18

97 10 10
                                    

Capitolul 18

             Cobor din taxi si ajutata de soferul amabil imi duc bagajele la usa apartamentului, ii multumesc si cu o oarecare usurare in suflet descui usa.

Ma lovesc de intunericul din incapere insa asta nu ma sperie, aprind lanterna telefonului si caut intrerupatorul, il gasesc intr-un final si reusesc sa aprind lumina. Pasesc timida pe podeaua din marmura si deschid prima usa, raman surprinsa cand vad cat de aranjata e baia pentru oaspeti, inaintez si ajung in livingul urias, geamurile enorme imi ofera privelistea frumoasa a orasului, canapeaua din piele neagra si masuta din sticla ma incanta la fel si semineul pe care nu il voi folosi niciodata dar si televizorul enorm, ma indrept spre bucataria modern utilata si raman surprinsa de marimea sa.

Merg incet spre un alt hol, deschid prima usa si dau de un dormitor simplu, un pat un birou si dresing-ul micut imi spun ca nu asta e camera in care eu voi sta, urmatoarea usa este dormitorul meu de care nu am cum sa ma plang. Patul urias, regal i-as putea spune se afla in mijlocul camerei, doua noptiere mici de culoare neagra se afla de o parte si de alta a patului, covorul gri pufos aflat in fata patului arata perfect, biroul mic si totusi destul de incapator se afla in cealalta parte a camerei, dressing-ul se afla in spatele unei usi enorme, plin cu dulapuri goale si o masuta de make up ca pentru vedetele de la hollywood ma face sa sar de fericire. Baia nu e nici ea mai prejos, cabina de dus e enorma insa cada intrece orice limita. Casa asta e tot ce mi-am dorit vreodata.

Am uitat sa mentionez ca dormitorul meu are si un balcon care e si el la fel de superb, abia astept sa il umplu de ghivece cu cele mai colorate flori.

             Ametita de alcoolul pe care l-am consumat putin cam peste masura sar in pat si cu muzica la maxim am dat o petrecere cum nu s-a mai vazut, singura imi inec suferinta in bautura care imi e prietena de ceva timp. Il urasc! e tot ce reusesc sa imi spun inainte sa adorm.

                                                                                       ****

         A trecut o saptamana de cand m-am mutat in noua mea casa, mi-am decorat fiecare camera cum am vrut eu, am reusit sa ma angajez sau cred ca asa ii pot spune si cel mai important am reusit sa stau departe de Sasuke.

Am devenit modelul unui brand de make-up, a unei creatoare de moda, haine pentru adolescenti si unui brand de cosmetice naturale, am facut poze cat sa imi ajunga zece ani, dar si banii sunt pe masura, fata mea apare acum prin tot orasul prin diferite postere.

- Sakura cand ai de gand sa imi spui unde locuiesti, casa asta oricum e goala fara tine, numai eu si Sasuke, e pustiu. Macar vrei sa imi spui ce sa intamplat atunci? vocea Hinatei e trista, despartirea de Naruto o afecteaza in cel mai rau mod posibil, daca as putea as imbratisa-o prin telefon

- Nu pot risca sa iti dau adresa mea, Sasuke te v-a urmari si nu am nevoie de el, beat sa apara la usa mea sa isi ceara scuze si sa imi faca promisiuni pe care nu le v-a respecta niciodata. Cat despre acea seara ce ar mai fi de spus, ca de fiecare data apare cineva care ii trezeste interesul, iar eu raman de rezerva. spun eu in timp ce imi fac ceva bun de mancare

- Acum ca trec si eu prin aceeasi suferinta ca si tine ma intreb cu ai reusit sa treci peste, cum ai reusit sa ramai in viata.

- Draga mea vei suferi in viata asta de nenumarate ori, trebuie sa te obisnuiesti cu dezamagirea, iti vei dori de mii de ori sa mori sau sa dai timpul inapoi dar trebuie sa stii ceva, toate trec si cand vor trece vei fi din nou fericita poate mai mult decat ai fost pana acum. Haide ia un taxi iti trimit imediat adresa, ai nevoie de un umar pe care sa plangi. ii spun si inchid apelul

The second chance ~Finalizata~Where stories live. Discover now