1. Bölüm

1.6K 50 6
                                    

---Damla---

Evde oturmaktan çok sıkıldığım için ev arkadaşım Yağmur'a seslendim.

"Yağmur! Dışarı çıkalım mı? Sıkıldım."

"Çıkalım da nereye gideceğiz? Buldum, sinemaya gidebiliriz bence."

"Harika fikir!" dedim ve odalarımıza gidip hazırlanmaya başladık.

------
Hazırlandık ve bir taksi çağırdık. Taksi geldikten sonra taksiye binip gideceğimiz yere varmayı bekledim...

Sonunda gelmiştik. Taksiden inip alışveriş merkezinin sinema salonunun bulunduğu bölüme geldik. Fakat bir türlü film seçemiyorduk.

"Damla yeni bir aşk filmi çıkmış. Girelim mi?"

"Dalga mı geçiyorsun? Aşk filmlerinden nefret ettiğimi biliyorsun."

"Neye gireceğiz o zaman?" diye sordu.

"Aa bak, Hilmi Cem'in filmi vizyona girmiş!" diye bağırdım.

Yağmur bu hâlime gülümsemeden edemedi.

"Hadi biletlerimizi alalım o zaman." dedi ve biletlerimizi aldık.

Bize verilen kağıtta yazan numaralı koltuğa oturduk ve filmi beklemeye başladık.

Film, Hilmi Cem ve diğer arkadaşlarımın mükemmel oyunculuğu ile harikaydı. Filmin sonunda bol bol ağladık ama bugün çok güzel bir gündü.

Sonunda film bitmişti ve çantamızı alıp ayaklanmışken biri kolumu tuttu. Arkama dönüp baktığımda bu kişinin Hilmi Cem olduğunu gördüm.

"Hilmi Cem! Burada ne arıyorsun?" diye bağırdım ve Hilmi Cem'e sarıldım.

"Filmim bugün vizyona girdi. Gelip izleyeyim dedim." dedi ve gülümsedi.

"Film harikaydı. Sen de harikay..." Damla ne diyorsun sen yaa?? Rezil oldun rezil.

Hilmi Cem kıkırdadı ve teşekkür etti.

Hilmi Cem ile kaç dakikadır konuşuyoruz bilmiyorum ama yanındaki Murat ve Anıl'ı farketmemiştim.

Murat bana kollarını açtı ve "Görmeyeli ayrı bir güzelleşmişsin civciv. Gel bir sarılayım." dedi. Ve Murat'ın açtığı kollarının arasında yerimi buldum.

"Yaa nasıl özlemişim." diye mırıldanıyordum.

Murat'tan kollarımı ayırdım ve sıra Anıl'a gelmişti.

Ona da sıkıca sarıldım. Çekileceğim zaman izin vermedi ve 5 saniye daha sarıldık. Buna anlam verememiştim ama Survivor'dan sonra hiç görüşmediğimiz için onu da özlemiştim.

O sırada ortadan kaybolan biri vardı. Yağmur neredeydi??

----Son----

Sonsuz - HilDamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin