10.Bölüm

595 50 11
                                    

"Kim bu Damla!" diye bağırdı annem.

"Şey. İnsan." dedim durumun verdiği şokla.

"Vaayy. Ben nasıl anlamam. Kızım gerizekalı mısın sen?" diye tekrar bağırdı.

"Anne açıklayabilirim." dedim ve o sırada Hilmi Cem uyanıp uykulu uykulu konuşmaya başladı.

"Hamileyim."

****

Anneme Hilmi'nin erkek arkadaşım olduğunu söylemiştim ve anlayışla karşılamıştı. Şu an ona daha önce söylemediğim için trip atıyordu. Anne daha dün sevgili olduk ne diyorsun?

"Annecim. Daha dün oldu bu." dedim bıkkınca.

"Hee ama dün söyleyebilirdin." dedi yine.

"Haklısın anne çok özür dilerim. Ee sen neden geldin?" diye sordum.

"Düğün var!!!" diye bağırdı neşeyle.

"Kimin?" diye sordum. Asla gitmek istemiyordum. Düğünlerden nefret ederdim.

"Kızım nasıl bilmezsin ya? Merve Aydın işte. Survivor'da ben yarıştım sanki!" diye çıkıştı.

Merve'nin annesiyle benim annem arkadaştı. Merve ile aramız o kadar iyi değildi ama gideyim bari.

"Tamam anne. Gelirim." dedim.

Annem biraz daha oturduktan sonra gitti. Annem gittikten 10 dakika sonra kapı çaldı. Kapıyı açtım.

"Ayh dün uyuyakalmışım. Gelemedim." dedi Yağmur içeri girerken.

"Olsun en azından yarım gün kurtuldum senden. Her neyse Merve'nin düğünü varmış."

"Hangi Merve? Baydın mı?" Merve Aydın'ı hiç sevmediği için ona sürekli Merve Baydın derdi.

"Hı hı. Üzgünüm ama sen de geleceksin." dedim.

"Ne geleceğim ya? Evde oturmak kulağa daha güzel geliyor." dedi.

"Hayır geleceksin. Ayrıca Hilmi Cem sen de geliyorsun." dedim ve Hilmi Cem'e baktım. Yine uyuyordu.

"Ya sabır. Yine uyuyor." dedim ve Yağmur'a döndüm.

"Enişten." dedim kısık sesle. Yağmur mal mal sevinme hareketleri yapıyordu. En sonunda bana 'çak' yaptı ve odasına çıktı.

Hemen telefonuma sarılıp Murat'ı aradım.

Damla: Civcivim

Murat: Canımm!

Damla: Düğün var!

Murat: Ne ara oldu bu ya? Hilmi en son seni sevdiğini itiraf etmeye çalışıyordu.

Damla: Ne? Sen biliyor muydun?

Murat: Tabii kızım. Sen söylemediğin için sana çeyrek altın takacağım.

Damla: Ya ne diyorsun civciv kardeş? Düğün benim değil. Merve Aydın'ın.

Murat: Hee. Tüm survivor boyunca Akif Akif diye diye beni de âşık etmişti Akif'e

Damla: Salak. dedim ve sırıttım.

Damla: Her neyse düğün 3 gün sonra. Geliyorsun!

Murat: Tamam civciv. Görüşürüz!

Damla: Görüşürüz!

----Son----

Sonsuz - HilDamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin