----Yağmur----
Tabii ki Hilmi Cem'i görmeyi beklemiyordum. Çünkü Survivor'da ona aşk itirafı yaptığımda beni terslemişti. Rezil olmuştum. Hilmi Cem'den hâlâ hoşlanıyorum. Fakat bir sorun var. Damla da Hilmi Cem'den hoşlanıyor. Ayrıca Hilmi Cem'in Damla'ya olan kaçamak bakışlarının farkındayım.
Bu yüzden kaçtım. Nereye gittiğimi bilmeden kaçtım. AVM'nin dışına çıktım ve bir banka oturdum. Yanaklarımda ıslaklık vardı. Ağlıyor muydum?
----Damla----
"Yağmur nerede? Az önce buradaydı!" diye bağırdım.
"Gelin arıyalım tuvalete falan gitmiştir" dedi Murat.
Aramızda bir dağılım yaptık. Ben kadın tuvaletlerine, Anıl ve Murat mağazalara, Hilmi Cem de dışarı bakacaktı. Kadın tuvaletlerine doğru koşmaya başladım. Onu aramadık. Çünkü telefonunu evde unutmuştu.
----Hilmi Cem----
Görev dağılımımızdan sonra herkes dağıldı. Ben de dışarı çıktım. Ve bankta ağlayan Yağmur'u gördüm.
"Yağmur ne oldu?"
"Bir şey yok. Damla nerede? Hadi gidelim." diye telaşlandı.
"Herkes seni arıyor. Ama önce neden ağladığını anlatır mısın?"
"Hilmi Cem kendimi iyi hissetmiyorum. Lütfen sonra." dedi.
Başımı onaylarcasına salladım.
Telefonumu çıkarıp Damla'yı aradım.
"Prenses buldum Yağmur'u. Dışarda bankta oturuyor. Çocuklara haber ver de gelin gidelim." dedim. Damla uzun bir 'oh' çektikten sonra teşekkür etti.
Bir dakika bir dakika ben az önce Damla'ya prenses mi demiştim? Of Hilmi offf.
Birkaç dakika sonra Damla, Anıl ve Murat yanımızda belirdi.
----Damla----
Yağmur bankta oturmuş, boş boş bakıyordu etrafına. Başka birisi anlamazdı ama ben anlamıştım. Yağmur ağlamıştı. Bu konuyu evde konuşmak için beynime küçük bir not aldım.
"Neden gittin Yağmur? Hepimiz senin için endişelendik. Haber verseydin bari." diye anne edasıyla konuştu Murat.
"Midem bulandı, hava almak istedim. Hepsi bu." dedi Yağmur.
"Hadi Yağmur kalk taksi çağıralım ve eve gidelim." dedim Yağmur ayağa kalkınca devam ettim "Görüşürüz gençler."
"Hoop! Biz varken taksi mi?" dedi Anıl.
"Anıl haklı, hadi gelin kızlar biz bırakırız." dedi Hilmi Cem.
Gülümsedik ve Hilmi Cem'in arabasına bindik.
Yol boyu Survivor hakkında konuşmuştuk. Yağmur hâlâ çok mutsuzdu. Kulağına kulaklık takmış şarkı dinliyordu.
Sonunda eve gelmiştik. Hilmi, Murat ve Anıl'a teker teker sarılıp Yağmur ile birlikte eve girdik.
Bekle bakalım Yağmur hanım. Konuşacak şeylerimiz var.
----Son----