ההרגשה הרעה

9 1 0
                                    

קורה לי שאני מקבלת הרגשה שמשהו רע יקרה,  משהו ממש ממש רע, לצערי לרוב אני צודקת.
זה מתחיל עם ההרגשה שאני שוחכת משהו כל הזמן בלי הפסקה גם אם אני לקחתי הכל, ואז זה עובר לתחושה של חרדה קלה כזאת שמציקה לך קצת בטן, ואז אני מבינה שזה מתחיל שוב ההרגשה שעתיד לבוא משהו רע.
זה מרגיש כמו משקולת על החזה שלי מקשה עלי לנשום, זה מגביר את החרדה במיוחד בגלל שאחרי שאני מבינה מה זה אני עדיין לא מבינה לאן זה משתייך.
כשאני מקבלת את ההרגשה הזו הוא גם פונה לחלק ספציפי יותר בחיים שלי כמו חברים, משפחה ואני, השלב הזה הכי גרוע בשבילי כי אני לא מסוגלת לדעת בריזה תחום מהחיים שלי אני צרכי לפקוח יותר מודעות, בסוף זה נהיה ברור לי לאן זה משתייך וכל מה שנותר לי זה לחכות שזה יקרה ושאני יהיה שם כדי לעזור או לרכך את המכה.
לפני הפעם האחרונה שהיתה לי הרגשה רעה היא הישתייכה למשפחה שלי, הרגשתי שמשהו ממש רע יקרה משהו שיטלטל את המשפחה, בערך שבועיים אחרי זה דוד שלי נהרג, לא בטבעיות היתה לו תאונה, הוא היה שבוע חסר הכרה בבית חולים עם סיכויי הישרדות טובים אבל אז נפטר.
זה טלטל את המשפחה.
אני לא אומרת שאני חוזה אסונות או משהו זה פשוט קורה לי אני לא יודעת להסביר.
החלק הכי גרוע זה לא לדעת מתי זה יקרה ההרגשה יכולה להמשך חודשים כל יום מתגברת ומתגברת עד שזה קורה האירוע.
הפסקתי להגיד לאנשים על ההרגשה שלי כי הם תמיד מבטלים ואומרים לי שזה סתם צירופי מקרים, הם גורמים לי להרגיש משוגעת, הוזה כל מה שאני יודעת זה מה שאני מרגישה מה שקורה אחרי זה.
אני שונאת את ההרגשה הזו, היא אוכלת אותי מבפנים, סופגת ממני כוחות, אני מתקשה לחייך אבל עושה את זה כל עד יש אנשים בסביבה.
יש לי את ההרגשה הזו עכשיו זה התחיל לפני שבוע אני בשלב לפני שאני יודעת לאן ההרגשה מופנת, קשה לי, אני מרגישה כאילו משהו לא במקום, אני מפחד ממה שיקרה, אני מפחדת שזה יעלם ההרגשה ואני מפחדת שהיא תישאר.

לא רק בראש שליWhere stories live. Discover now