# 5 Ik Vlieg, Ik Zweef

103 8 20
                                    

We stonden alweer een tijdje beneden en ik stond met een drankje in mijn hand, een simpele rode wodka Red Bull. Ik tikte wat met mijn voet op de maat van de muziek. Lucas keek me veel betekend aan. 'Wacht even meisje ik ben zo terug.' Ik zag hem naar de DJ lopen. Die naar hem keek en toen naar mij. Hij wees op iets op zijn draaitafel en stak zijn duim op naar Lucas. Hij kwam terug gelopen naar mij. 'Ow hij was zooo lekker... zucht' zwijmelde ik. Terug naast me stak hij zijn hand naar me uit en vroeg 'Wil je met me dansen?' Ik dacht dat mijn hartslag er een paar oversloeg. Ik legde mijn hand in de zijne en precies op het moment dat we de dansvloer bereikte begon er een slow plaat. Hij lachte naar me 'Je moet wel wat dichterbij me komen staan anders word het lastig.' Toen ik zijn lichaamswarmte voelde tegen de mijne, kreeg ik het gevoel alsof ik veel teveel gedronken had. Hij sloeg zijn armen om me heen en mijn hoofd rustte op zijn schouder. Ik voelde de vloer onder me niet meer. Ik was volledig, totaal opgegaan in de wolken en alles was mistig roze. Het was lang geleden dat een man, en wat voor een man, zo dichtbij me was. Ik viel voor deze heerlijke gozer en ik viel voor hem als een blok beton. Er trok een zindering door mijn ruggengraat toen ik me bewust werd van zijn handen op mijn rug. Ik voelde mijn verlangen branden door mijn kleding heen. Ik was absoluut tegen gebruik van drugs maar mijn lichaam voelde aan alsof ik aan trippen was. 'Wauw Lucas.' Hij richtte zich op en liet me onder zijn arm door draaien en plaatste een kus op mijn hand. Ik voelde zijn lippen branden. 'Dankjewel voor de dans beauty.' Lucas nam me aan zijn hand terug mee naar de zijkant. René stond er nog uit te hijgen van zijn discodansen en Louise stond naast hem. René stak van wal 'Ik heb honger as usual dus stel ik voor dat we aftaaien om wat te gaan eten. Wat jij Luc?' 'Ow ja absoluut als mijn date dat ook wil?' Ik knikte alleen maar. Ik was zo euforisch gelukkig dat ik op dat moment alles had gedaan.

We liepen naar de garderobe en binnen tien minuten stonden we buiten. Het was gelukkig niet koud. 'Alanya' werd er geopperd door René. 'Je lust toch wel pizza?' fluisterde Lucas. Ik dacht bij mezelf. 'Hoe kan je in hemelsnaam aan eten denken en hoe moet ik eten met zo'n verschrikkelijke en woest aantrekkelijke man tegenover of naast me ?' Maar ik beaamde dat ik pizza lekker vond, wat ook zo is. Ik liep wat te keuvelen met René. Lucas liep voor me uit pratend met Louise. Die werkelijk lachte bij elk woord wat uit zijn mond kwam. Zelfs de achterkant van hem benam me de adem. Zijn heerlijke kontje in die mooie broek en dan de manier waarop hij loopt en praat. Het was krap een paar minuten lopen, of zweven in mijn geval. Het was gelukkig rustig. De eetinvasie was wel voorbij zo laat op de avond. Ik keek op de kaart, maar toen de man van de bediening kwam bestelde ik alleen een bitter lemon. Lucas vroeg 'Geen honger prinses?' Voor ik antwoord kon geven deelde Louise weer een dolksteek uit. 'Luc dat meisje kan niet eten met jou tegenover zich. Mensen die verliefd zijn kunnen dat niet.' Hij zei 'Lieve Louise, als dat het geval is of zou zijn lijkt me dat boven alles nog niet aan jou om dat wereldkundig te maken.' Er werd verder niet meer over gesproken en er werd hartelijk gelachen en lol gemaakt tijdens het eten. Ik voelde ineens een hand op mijn been. Ik verschoot bijna van kleur maar deed zo normaal mogelijk. Nadat we de rekening hadden betaald zei Lucas, 'Ik wil niet saai zijn maar het is twee uur en ik moet mijn date ook nog thuis brengen dus wij zwaaien af naar de parkeergarage.'

De terugreis verliep zonder oponthoud van welk soort dan ook. In een korte twintig minuten stonden we weer voor mijn deur. Lucas zette de motor even uit, deed zijn helm af en schudde die mooie blonde lokken even terug in de plooi. 'Ik hoop dat je een leuke avond hebt gehad.' 'Ja dat heb ik zeker, dankjewel.' Ik bloosde alweer. Ik wierp hem een blik toe en keek gelijk weer weg. Hij stapte van zijn motor af en kwam naar me toe gelopen. 'Holy shit' als een tijger die zijn prooi besluipt. Hij sloeg zijn armen om mijn middel en keek me verleidelijk aan. Zijn oogverblindende glimlach en die stralende ogen. Die verleidende blik maakte dat ik mijn knieën voelde knikken. We waren nog maar een paar millimeter van elkaar verwijderd. De spanning werd bijna ondragelijk. Ik voelde hoe zijn lippen de mijne raakten en de tijd stond even stil. Lucas trok me nog dichter tegen hem aan en zijn mond was zooo heerlijk warm. 'Ow god, laat dit niet stoppen.' Zijn tong streelde zacht over mijn lippen. Ik liet mijn handen door die blonde haren glijden en mijn tong verstrengelen met die van hem. Na een passionele mindblowing kiss liet hij me langzaam los. Ik keek wezenloos en was sprakeloos. Ik voelde me als verdoofd. Ik kreeg nog een blik op dat prachtige gezicht. 'Tot gauw.' Hij startte de motor en reed weg. Hij zwaaide nog een keer voor hij de hoek omging.

Zijn Naam Is Lucas Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu