1|İlk Gün

6.9K 182 39
                                    

Rica etsem kitabıma başlama tarihinizi buraya yazabilir misiniz? 😇

İyi Okumalar...

Hepimizin sabah sabah sinirlerini bozan bir sesle herşeye rağmen güne yine pozitif başlamaya çalıştım. Gerçi bu gün diğer günlere göre daha özeldi. Çünkü aylardır çok istediğim ve zorlu elemelerden geçtiğim Sen Anlat Karadeniz dizisinde sonunda başrol oyuncusu seçilmiştim. Ama bu durumda önemli olan başrol oyuncusunu canlandırmak istemem değildi. Bu anlamlı projede benimde katkımın olmasını istememdi.

Herneyse çok geç olmadan uykumu açtım ve lavobada işlerimi hallettim. Günlük hayatımda fazla makyaj yapan biri olmadığım için yine herzamanki gibi Rimel ve doğal renkteki bir Lip Gloss' la işimi gördüm. Şimdi sadece aşağı inip taksiyi beklemek kaldı. Tam O sırada telefonum çaldı. Arayan dizideki oyuncu kadrosuyla ilgilenen görevliydi. Telefonu vakit kaybetmeden açtım.

-Merhaba ben Yeşim. İrem Helvacıoğlu ile mi görüşüyorum acaba ?

-Buyrun benim. Heyecanımı belli etmemek için olabildiğince kısa cevaplar vermeye çalışıyordum.

-Sen Anlat Karadeniz'in çekimleri 1 saate kadar başlayacak. Siz Nefes karakterini canlandırmaya hazır mısınız? Herşey yolunda mı?

-Elbette. Her şey yolunda. 30 dk içinde orada olacağım.

-Tamamdır. İyi günler.

-İyi günler.

Telefonumu kapatmamla aşağı inmem bir oldu. Şansıma da taksi tam o sırada geldi. Hızlıca taksiye bindim ve ilk çekimlerin çekileceği villa ya doğru yola çıktık. 20 dk sonra villanın önüne varmıştık. Taksi den indim ve villaya şöyle bi baştan aşağı baktım. Gerçekten çok etkilenmiştim. Dizinin oyunculuk seçme günlerinde senaristlerle sohbet etme fırsatı bulmuştum. Anlattıklarına göre Nefes sürekli böyle bir evden kaçmaya çalışmıştı. Bu hikaye nasıl da güzel anlatıyordu. Önemli olanın maddi zenginlik değil manevi zenginlik ve huzur olduğunu.

Ben bu karanlık düşüncelerimin içinde boğuşurken arkamdan kadife bir ses duydum.

-Selam.Sanırım Nefes karakterini sen canlandırak olan arkadaşsın.

Arkama afallamış bir şekilde döndüm ve karşımda bu dünya ya ait olmayan biriyle karşılaştım.

-E..evet benim. Dedim hafif kekeleyerek.Siz kimsiniz acaba ?

-Ben.......

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

Herkese Merhaba

İlk bölümle sizlerleyim. Umarım beğeneceğiniz bir kitap olur ve keyifle olursunuz.

Saygılı Eleştirilere herzaman açığım.

Kitabla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşabilirsiniz.

Bu arada bugün karneler alındı.Umarım hepiniz sizi mutlu edecek notlar kazanmışsınızdır.

Son olarak sizce bölümleri ne kadar aralıklarla atayım?????

🎬KESTİK || ULREMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin