Artık çekimler başlıyordu ve ben de hazırdım. Beni çağırmalarıyla makyaj masasından hızlıca kalktım. Ve çekimlerin olduğu alana geldim. Açıkçası iş biraz ciddileşince beni de bir heyecan bastı. Sakin ol İrem sakin ol aylardır bu rol için çalışıyorsun, sakin ol. Ben heyecanımı bastırmaya çalışırken arkadan tanıdık bir ses geldi.
-Çok heyecanlı görünüyorsun.
Arkamı döndüğümde yine bay mükemmelle karşılaştım. Tabiki Ulaş.
-Evet. Umarım heyecanım rolüme engel olmaz.
-Eğer seni buraya seçmişlerse gerçekten iyi bir oyunculuk yeteneğin var demektir. Heyecan yapmana gerek yok.
Dedi rahatlatıcı ses tonuyla. Ama bu sabahki Ulaş olamazdı. Bu değilmiydi benle kekelediğim için dalga geçen. İçimde kalmaması için söze atladım.
-Sakinlememe yardımcı olduğun için teşekkürler. Ama sabah dalga geçiyordun. Ne değişti şimdi.
-Sabahki konuşma seni sinir etmek içindi. Zaten eğer tüm elemelerden geçip bu yere kadar gelmişsen gerçekten başarılısın demektir.
Cevap vermedim. Sadece gülümsedim. Amacım onuda gülümsetmekti. Çünkü gülmek gerçekten bi adama ancak bu kadar yakışabilirdi. Ve amacıma ulaştım, oda bana gülümsedi. Ben bu saçmasapan düşüncelirimle boğuşurken Emre Hoca geldi.
-Hadi İrem başlayalım artık. Sen hazırmısın ?
-Evet hazırım geliyorum.
Ulaşa birşey demeden çekip gidiyordum ki arkandan başarılar dediğini duydum. Birşey demeden ilk çekeceğimiz sahnede yerimi aldım. İlk sahnenin küçük Yiğitin odasındaydı. Gerçekten çok yakışıklı ve akıllı bir çocuktu Yiğit.
-Evet başlıyoruz. 3...2...1 kayıt.
Bu sahnemnde yiğite odada canavar olmadığını gösteriyordum. Çok zorlayıcı bir sahne değildi. Zaten kısaydı.Yönetmenimizde beğenince diğer sahne için kamera ve mikrofonlar dizideki vedatın odasına taşındı. Bu sahneden daha çok endişeliydim. Çünkü artık zor kısımlara gelmiştik. Vedatın Nefesi dövme sahnelerine. Vedat bana vurmaya başlayınca ağlamaya başladım. Aslında burda rol icabı ağlamam gerekiyordu ama ben gerçekten ağlıyordum ve sakinleşemiyordum. Yönetmenimizin KESTİK demesiyle çekimler durdu.
-Çok güzel oldu arkadaşlar. Ellerinize ve yüreklerinize sağlık.Bu günlük bu kadar yeterli.
Osman Hoca bunları dediğinde bile sakinleşemiyordum. Ağlamama engel olamıyorum. Yanıma hemen Sinan abi ve Öykü abla geldi ama onlarda sakinleştirememişti. Sonra yine bana huzur veren o sesi duydum. Ve bu sefer çok yakınımdaydı.
-Bak sahne bitti sakinleş artık
Demesiyle birlikte beni oturup ağladığım yerden kaldırdı ve tek eliyle sarılarak beni bahçeye çıkardı. Bu sırada sakinleşme fırsatı bulmuştum. Göz yaşlarımı ellerimle sildim ve birlikte sahile yürümeye başladık. Zaten villa deniz kenarindaydı.Kumun üstüne bağdaş kurup oturana kadar hiç konuşmadık.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Evet bu gün kendimi durduramıyordum. Bölüm üstüne bölüm yazıyorum. Umarım olayın gidiş yönünü beğeniyorsunuzdur.Yeni bölümde İrem le ilgili üzücü bir şey öğreneceğiz malesef.
Vote ve Yorumlarınızı eksik etmeyin. Düşünce ve önerilerinizi yorum yoluyla benimle paylaşabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🎬KESTİK || ULREM
ChickLitAslında dizi çekimi gibidir HAYAT, Tam mutlu oldum derken yönetmenden ses gelir "KESTİK" Hayatın boyunca acı çekmissindir. Artık kimseye güvenmeyeceğim dediğin anda sana bu sözlerini yutturan biri çıkar karşına. İlk ne olduğunu anlamassın onun seni...