21|Konuşabilir miyiz?

2.5K 138 13
                                    

Söz verdiğim tarihte neden yeni bölüm atmadığımı bölümün sonunu okuyarak öğrenebilirsiniz.<3
💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

-Yok ya ne sıkıntısı. Madem İrem Hanım öyle uygun görmüş bize saygı duymak düşer.

Dedi Ulaş imalı bir şekilde. Bu durumda bu kadar bozulacak ne vardı anlamadım. Alttarafı ilişkimizi bir süre gizli yaşamaktadır istedim. Ayrıca gerek vardı ki aşkımızın büyüklüğünü tüm Dünyaya haykırmaya. Hadi olacak abartılı magazin haberlerini felan geçtim en başta set ekibi karşı çıkardı. Gerçi haksız da sayılmazlardı. Piyasada çok ilişki vardı en ufak kavgada ayrılıp dizide partner olmak istemeyip diziden ayrılan. Bizim ilişkimiz her nekadar küçük darbelerde yıkılmayacak olsada önlem almakta yarar var.

Bu konuşma ardından çekim alanına gidene kadar arabada büyük bir sessizlik hakim oldu.
____________________________________

Sadece uçurum sahneleri kalmıştı. Hazır bu kadar hazırlık yapılmışken uçurumda geçen 2. bölümün başlarını da çekecektik. Üzücü olan ise Ulaş her onunla konuşmaya çalıştığımda bir şekilde konuyu kapatıp yanımdan uzaklaşıyordu. Nesi vardı ki bunun?

Son sahneleri çekmek için uçurumun olduğu alana gittik. Ve çekimlere başladık.

Nefes ve Yiğit bir süre ormanın derinliklerinde koştu. Arkalarından ise Tahir onlara yetişmek için koşuyordu. Tahir en sonunda Nefes ve Yiğit'e yetişti birlikte koşmaya başladılar. Nefes ise Tahir'e büyük bir haksızlık yaptığını anladığı için özür dilemekle meşguldü. En sonunda Vedat , adamları ile birlikte Nefes, Tahir ve Yiğit'i uçurumun kenarında sıkıştırdı. Tahir Nefes ile Yiğit'i Vedat şerefsizine vermemekte kararlıydı. Tüm silahlar onlara doğrultulmuştu. Tahir ise son çaresi olarak deliliğine güvendi. Nefesin elinden tutup kucağındaki Yiğit ile uçuruma doğru döndü. Nefes'den kendisine güvenme konusunda izin istedi. Nefes ise emin değildi. Ama çok kısıtlı bir zamanları vardı.

-Kestik. Evet arkadaşlar devamını yarın stüdyo da çekeceğiz.

Bunu duyan Ulaş ise elimi bırakıp ve kucağındaki Demir'in başından öpüp yere bırakıp yanımdan uzaklaştı. Sadece arkasından öylece bakabilmiştim.

Sadece suni teneffüs sahnesi kalmıştı. Ulaş bana bu kadar soğuk davranıyordu ve benim çekimler yüzünden durumu açılamadı fırsatım olmamıştı.
___________________________________

-Evet arkadaşlar çekimler 10 dakika içinde devam edecek. Ulaş senin prova yapman gerekiyor.

Dedi Osman Hoca. Ulaş'ın bu sahneyi benimle birkaç kez çekmesi uygun olmayacağı için görevli arkadaşla deneme çekimleri yaptı.(Arkadaşlar bu kısmı tamamen doğru. Hatta kamera arasından fotoğrafları bile vardı instagram da bir ara çok paylaşılmıştı. Ama şuan maalesef bulamadım. Eğer bulan olursa yardımcı olabilir mi?) Bende alnıma yapılan yara makyajı bitince deniz kenarına oturdum. Zihnimi dalga sesleriyle temizledim. Gerçekten rahatlamama neden oldu. Ama maalesef Osman Hoca'nın seslenişi nedeniyle son buldu.

-İrem artık seni çekime alabiliriz.

Oturduğum yerden kalktım ve kameranın önüne geçerek yerimi aldım. Görevlilerin uzattığı sudan bir miktar içtim ve ağzımda bekletmeye başladım ( Bu sahnenin nasıl çekildiği hakkında bir fikrim yok. Tamamen kendi yorumum. ) Ulaş hazır olup olmadığımı sordu. Hazırım anlamında kafamı salladım.

-1...2...3... Kayıt

Tahir ilk önce ayıltmaya çalıştı. Başarılı olmayınca suni teneffüs uygulamaya başladı. Çok çaresiz görünüyordu. Ben ise heyecandan bayılmak üzereydim. Sakin ol İrem sakin ol. Sakın bayılıyım deme. Ne olmuş yani şuan da sana suni teneffüs yapan Ulaş Tunaysa. Hem unutma sadece rol icabı. Şimdi hazırlan ve içinden 3 e kadar say ve ağzındaki suyu fırlat. 1...2...3... fırlat ve öksür. Sahne çekimleri Yiğit ve Tahir'in sevincleriyle devam etti. Özellikle Tahir'in sevinci ve şükür etmesi görülmeyen değerdi.

-Kestik. Bu günlük bu kadar yeterli arkadaşlar. Deniz altı görüntüleri dediğim gibi yarın çekeriz. Zaten sonrasında 1 aylık bir ara verilecek.

Osman Hoca'nın bu konuşması üzerine herkes setten sonra Trabzon'u gezmek için plan yapmaya başladılar. Öykü abla da benim yanıma geldi.

-İrem biz Sinanla kafe ye gideceğiz. Sende Ulaş ile gelmek ister misin ?

Aslında içimden kabul etmek geliyordu. Çünkü çift olarak zaman geçireceğimiz ilk gün olurdu ama ortalık tenhâyken Ulaş ile konuşmak istiyordum. Çünkü onu bana karşı bu kadar soğuk davranırken görmeye daha fazla dayanamıyorum.

-Aslında kendimi biraz kötü hissediyorum. Başka zaman telafi etsek olmaz mı?

-Var sende birşeyler ama neyse. Görüşürüz o zaman.

-Görüşürüz size iyi eğlenceler.

Dedim denizin kenarında bir o yana bir bu yana yürüyen Ulaş Tuna' ya bakarak. Daha fazla dayanamayıp yanına gittim.

-Biraz konuşabiliriz miyiz?

Gözlerini yeşil gözlerime deydirip

-Konuşalım bakalım.

Dedi.
İnat etmemesine sevinmiştim.

💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

Evet arkadaşlar bir bölümün daha sonu.

Biliyorum söz verdiğim zamanda bölüm atamadım. Ama inanın keyfi değil. Bir kaç gündür çok üzgünüm. Ne wattpad'e girebildim. Ne de instagram'a sebebini söyleyip sizinde canınızı sıkmak istemiyorum. Çünkü birçoğunuzun ilgisini çeken bir durum olmayabilir.

Hepinize samimimi yorumlarınız ve votelarınız içinçok teşekkür ederim.💕

Bu arada dizideki sahneleri anlatırken neftah hikayesi üzerinden anlatıyorum. Yani karakterlerin isimlerinde yanlışlık yok.

Düşüncelerinizi yorum yoluyla paylaşabilirsiniz.

Yeni Bölüm: Toplam 950 vote

🎬KESTİK || ULREMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin