19| İtiraf

2.7K 167 22
                                    

Öyle bir karmaşa içindeyim ki

Anlatılacak çok şeyim var ama anlaşılmak istenildiğimden emin değilim.

Hazırlanmıştım ve Öykü ablayı bekliyordum. Çok uzun sürmeden kapı çaldı. Gelen tabiki Öykü ablaydı. Zaten bunca olandan sonra kimi bekliyordum ki ?

-Vayy... İrem bu ne güzellik? Alt tarafı sohbet edeceğiz ya. Süpriz misafirimiz yok merak etme.

Dedi Öykü abla göz kırparak.

-Yok ablam düşündüğün gibi değil. Bu kıyafet benim için özel de fırsat buldukça giymeye çalışıyorum. Kendimi bununla daha rahat hissediyorum.

-Tamam gel hadi çok geç olmadan çıkalım. Zaten hava karardı.

Birlikte Otel den çıktık. Öykü abla şimdiden araba kiralamış. Zaten Trabzonlu olduğu için buraya oldukça hakim. Sonunda Öykü ablanın dediğine göre Çivra denilen yere geldik. Denize en yakın olan bir kayalığın üzerine oturduk.

-Anlat bakalım dinliyorum.

-Anlatacağım ama aramızda kalsın tüm konuştuklarımız. Gerçi güveniyorum sana abla ama bu anlatacaklarımı ben bile kabul etmek istemiyorum.

-Bunu hiç söylemedin olarak kabul ediyorum. Benden sır çıkmaz merak etme.

İlk önce Ulaş ile yaşadığımız tüm anıları anlattım. Öykü abla oldukça şaşırmıştı. Daha sonra bu gün ettiğimiz kavgayı anlattım. Tabi bunları anlatırken çocukluğumdan çok bahsetmedim. Sadece kötü bir çocukluk yaşadığımı söyledim. O da ayrıntıları sormadı. Zaten Ulaş bunları anlattığım ilk ve son kişi olacaktı.

-İrem tamam birşeyler olduğunu tahmin etmiştim ama bu kadar hızlı ve karışık bir durum beklemiyordum.

-Abla inan içimdeki bulmacayı ben bile çözemiyorum. Nasıl bir duygu yaşıyorum ne yapmam gerek inan bilmiyorum.

-Sanırım ben biliyorum. Ama sana söylediğimde kabul etmessin ki.

-Abla biliyorsan bana yol göster lütfen. Kurtar beni şu soru işaretlerinden.

-Peki madem, söylüyorum. Sen çok aşık olmuşsun. Ve bana sorarsan Ulaş da öyle.

-Abla ne diyorsun sen tövbe yarabbim. Hadi ben neyse de Ulaş dan umudum yok. Hem sevgilisi var onun.

-Bakıyorum da kendinin aşık olduğunu kabul ediyorsun. Hem sana bir şey söyleyim mi Ulaş'ın
sevgilisi felan yok. Tanıyorum ben onu kaç senedir. Biri olsa illaki haberim olurdu. Sen nerden çıkardın ki?

-Geçen gün Trabzon'a gelirken. Telefonla konuşuyordu. Ceyda diye bir kız ısrarla yanına çağırıyordu Ulaş'ı. Sevgilisi olmasa neden ısrarla çağırsın ki?

-Hee sen o yüzsüzü diyorsun. O kız Ulaş'ın kuzeni. Depremde ailesi ölmüştü Çayda nın o da bunu fırsat bilip ve Ulaş ın buna karşı çıkamayacağını bilip onun evine yerleşti. Ben Ulaş'ı tanıdığımdan beri de onun evinde kalıyor. Bana sorarsan bildiğin Ulaş'a abayı yakmış.

Öykü ablanın anlattıklarını hayretle dinliyordum. Açıkçası Ceyda'nın Ulaş'ın sevgilisi olmadığını öğrendiğimden beri içimden büyük bir sıkıntı kalktı gibi hissettim.
____________________________________

Ulaş'ın Ağzından

Barışla görüşmeyeli uzun yıllar olmuştu. Beni deniz kenarındaki oldukça samimi olan deniz mahsulleri satan bir restoranta getirdi. Ve uzun uzun sohbet ettik. Daha doğrusu o anlattı ben dinledim. Daha çok sevgilisinden bahsetti.

🎬KESTİK || ULREMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin