14|Sohbet Edelim Mi?

2.3K 153 11
                                    

Şimdi nerden çıkmıştı ki bu kız? Sesini duyamamıştım. Sadece adının Ceyda olduğunu öğrendim. Büyük ihtimalle Ulaş'ı gelmesi için yanına çağırıyordu.

Yeni uyanmış gibi gözlerimi açtım ve yalandan esnedim.

-Aaa uyandın mı? Rahat uyumussundur umarım.

-Evet ya kafamı yastığa koymamla dalmışım. Dinlenmiş uyandım.

-O sırada telefonuma mesaj geldi.

Öykü Abla: İrem biz Emre Hoca'dan mola için rica ettik. 5 dk sonra mola verilecek. Haberin olsun.

-Kim den miş ?

Dedi hafif çekinerek Ulaş.

-Öykü abla. 5 dk sonra mola verecekmişiz. Bu arada kaç saattir yolculuk yapıyoruz ve nerdeyiz acaba ?

-Nerde olduğumuzu tam bilmiyorum. Çünkü ilk Trabzon yolculuğum. Ama yola çıkalı yaklaşık 2 saat oldu.

Biz bunları konuşurken. Bir anda Demir ağlamaya başladı. İkimiz birden Demir'in yanına gittik . Kâbus görüyordu. Ulaş kucağına alıp sakinleştirmeye çalıştı
ve sarıldı.

-Aslanım sakin ol. Uyan hadi ağlama.

-Ablacım ağlama uyan hadi. Kâbus görüyorsun.

Dedim bende. Çok geçmeden uyandı. Gözlerini açmasıyla ikimize birden sarılması bir oldu.

-Sadece kâbusmuş ama ben çok korktum.

Dedi Demir hala korkudan titreyen sesiyle. Acaba bu yaştaki bi çocuk ağlayarak uyanacak kadar ne görmüştü.

-Anlatmak ister misin?

-Siz sürekli kavga ediyordunuz.
Birbirinize bağırıp çağırıyordunuz. Sonra İrem Abla sen kızdın ve gittin... Birdaha da hiç gelmedin. Gerçekten gitmessin değil mi ? Sen gidersen ben seni çok özlerim...

Dedi tüm masumiyetiyle. Tekrar ağlamak üzere olduğu her halinden belliydi. Belki bize göre çok basit bir kâbus du ama ne kadar çok etkilemişti onun küçük kalbini.

-Tabiki de seni bırakıp gitmem ablacım. Evet bazen bu Ulaş abin beni çok sinirlendiriyor ama seni bırakıp hiç bir yere gitmiyorum ay ışığında uyuyan kurt. Benden kurtulamassın
kolay kolay.

Dedim sesimin olabildiğince umut dolu olmasını çabalayarak. Ve sıkıca sarıldım. Gözlerim hafif dolmuştu. Bu yakışıklı adamın küçük kalbinde yer almak mutlu etmişti beni. Sonra karavan durdu. Ulaş hiç tepki vermeden sadece bizi izliyordu. Ama ben az çok onunda bu durumdan etkilendiğini anladım. Tüm sessizliğini bozarak

-Hadi bakalım, bu kadar duygusallık yeter. Mola verildi biraz dışarı çıkalım da hava alalım. Demir sen uykudan yeni uyandın. Böyle dışarı çıkarsan hasta olursun. Sen bekle ben annenden montunu alayım.

Dedi. Şaşkınlıkla onun dediklerini dinledim. Tam karavandan çıkıyordu ki

-Bekle, annesi Öykü abla ların karavanında. Hem ben Öykü ablanın yanına gideceğim zaten. Sen burda Demir le kal ben alıp gelirim.

Dedim sanırım bunu beklemiyordu. Şaşkınlığı ile başıyla onayladı. Bende karavan dan çıkıp Öykü ablanın yanına gittim. Önce kapıyı tıklattım. Gel sesini duyunca içeri girdim.

-Ben geldiiim. Ne yapıyorsunuz bakalım yolculuk nasıl geçiyor?

-Hoşgelmissun

Dedi Öykü abla şiveli bir şekilde ve bunun üzerine karavanda küçük bir kıkırdama oluştu. Sonra sözlerine devam etti.

-Biz iyiyiz de siz nasılsınız , ne yaptınız?

-İyiyiz işte ne olsun. Ben aslında Demir' in montunu almaya gelmiştim. Uykudan yeni uyandı da şimdi üşütmesin.

Dedim Demir'in annesine dönerek. Demir kabus gördü çok ağladı felan demek dilimin ucuna geldi ama sonanda vazgeçtim. Ben küçükken kâbuslarımı hiç anneme anlatamadım.Gerçi çok fırsatım da olmazdı da neyse.

-Oğlumu bu kadar düşündüğün için teşekkür ederim tatlım. Açıkmıştır şimdi o. Eğer isterse yanıma getirirmisin?

-Tabi ki.

Dedim ve gülümseyerek karavandan çıktım. Bizim karavana girdim. Demir ve Ulaş kahkaha atarak sohbet ediyorlardı.

-Eğlencenizi bölüyorum ama annen seni çağırıyor Demircim.

Elimdeki montu giydirdim ve Ulaş Demiri diğer karavana götürmek için çıktı.

____________________________________

Karavanda 15 dakikadır tek başıma müzik dinliyordum. Sonra Ulaş geldi. Ve karşımdaki puf koltuğa oturdu. Bende kulaklıklarımı çıkarıp kenara koydum. Beklemediğim anda

-Sohbet edelim mi ? Hem zaman hızlı geçer hem de partnerimi daha iyi tanımış olurum fena mı?

Dedi. Haklıydı da. Bende onun hakkında hiçbir şey bilmiyordum.

-Tabi olur. Benim hakkımda ne merak ediyorsan sorabilirsin.

Dedim. Ve beklemediğim bir soru aldım.

-Demir çok tatlı bir çocuk ve çok mutlu bir çocukluk yaşıyor. Peki sen mutlu bir çocukluk mu yaşadın?

-.....

💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

1 hafta sonunda yeni bölüm geldi ama dediğim gibi bayram tatiline çıkmıştık. Ve internete bağlanamadım. Ama sonuç olarak uzun bir bölümün sonu.

Aslında hala tatilden dönmedik ama sizin için uzun uğraşlarla bir internete kısa süreliğine bağlandım. Umarım buna demiştir. Ve bölümü beğenmişsinizdir.

Yeni bölümde İrem ' in çocukluğunu göreceğiz yengem.❤

Düşünceler ve fikirleri yoruma yazalım. Gerçekten hikaye hakkında ne düşünüyorsunuz meraktayım.

Yeni bölüm : Toplam 180 vote

Birdahaki bölüm de geç gelebilir ama elimden geldiğince 180 vote olduğunda atmaya çalışacağım inş.

🎬KESTİK || ULREMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin