2|Hödük

4K 152 10
                                    

-Allah allah seni neden nefes karakterine seçmişler ki ?

-Neden böyle düşünüyorsun?

-Yani kekelemeden konuşsan olabilir de.

-Allah allah ya. O bi anlık dalgınlık la oldu bir kere. Ayrıca sen hala hangi karakteri oynadığını söylemedin ?

-Ben Ulaş Tuna Astepe. Tahir karakterini oynuyorum.

-Sen ciddi misin?

-Evet gayet ciddiyim. Ama bu kadar şaşırılacak ne var anlamadım.

-Bilmem belki bu kadar hödük bir insanı beklemiyor olabilirim.

Bunu dememle yine o mükemmel gülümsemesini suratına yerleştirdi.
Etkilenmemek elde değil yani.Ben bunları içimden geçirirken Osman Sınav yanımıza geldi. Gayet cana yakın bir insana benziyordu.

-Demek İrem Hanım sizsiniz. Hoşgeldin

-Hoşbulduk.

-Çok geçmeden çekimlere başlayacağız. İstersen arkadaşlar sana hazırlanacağın karavanı göstersinler.

-Tamamdır.

-Şebnem bi gelir misin?

-Buyrun Osman Hocam.

-Bu İrem Nefes karakterini canlandıracak olan arkadaş. Ona sahne için hazırlanmasında yardımcı olabilirmisin?

-Tabi. Hadi benimle gel.

Şebnem büyük bir samimiyetle bana ilk önce tüm seti gezdirmeye başladı. Kıyafetlerin olduğu karavanı, Makyajların yapıldığı karavanı....

-Şimdi hadi gel sana karavanını göstereyim.

Ayyy içimi gerçekten büyük bir heyecan kaplamıştı.

-Ve işte

-Vayyy gerçekten güzelmiş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Vayyy gerçekten güzelmiş.

Yani şuana kadar çalıştığım dizilerdekilerden daha güzel. Bu kadar beklemiyordum.Ama dikkatimi çeken birşey var

-Neden 2 yatak var?

-Aaa afedersin sana söylemiyi unuttum. Bu başrol oyuncularının karavanı. Yani sen ve Ulaş 'ın.Senin için sorun olmaz değil mi?

-Hayır sorun olmaz.

Kızım niye yalan söylüyorsun? Desene ben o hödük le aynı yerde kalmam diye. Evet kalmak çünkü dizi çoğunlukla Tırabzonda çekileceği için Tırabzon'a giderken bu karavan ları kullanacakmışız.
Tırabzonda da bir kaç gün Otel ayarlamaları olacağı için 1 hafta bu karavan bizim evimiz olacak. MAALESEF.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Evet aynı gün içerisinde de 2. Bölümü yazmış bulunmaktayım.
Yavaş yavaş olayın içine girmeye başladık. Bundan sonra olaylar daha seri bir şekilde anlatılacak inş.

Bu arada söylemeye gerek varmı bilmiyorum ama ince yazıyla yazdığım yerler İrem in iç sesi. Koyu yazılı yazdığım yerler ise dış.

Görüş ve önerileriniz için lütfen yorum yazmayı ihmal etmeyin.

Vote ları eksik etmeyelim 💕💕

🎬KESTİK || ULREMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin