23.Bölüm

3.1K 158 3
                                    

Aşığım Sana 23.Bölüm

***

"Kağan?"

Bunu söyledikten sonra bana sırıtarak bakan Kağan aklımdan çıkmış direk odanın içini gözlerimle taramıştım.

Eğer Kerem gördüyse Kağan'ı da beni de neler beklediği hakkında hiç bir fikrim yok. Kağan'ı iyi bir döver ondan eminim ama... Ya bana? Konuştum diye hele ki Kağan'la konuştum diye bir günlük işkence mi yapardı kim bilir? Ama Kerem bana kıyamaz ya... Ayy canım kocacım beni deliler gibi seviyor.

Hızla balkondan çıkıp kapıyı kilitledim. Psikopat mısın Kağan? Diye sorsam diyeceğim de zaten psikopat olduğunu bilidiğim halde niye soruyorsam?

Odadan çıkıp Kerem'in yattığı koltukta olmadığını gördüm. Nerede bu?

Boynuma gelen nefesle çığlık atmam bir olmuştu.

"Yah, nasıl korktum." Diye bağırdım.

"Sadece öpecektim niye çığlık atıyorsun?"

"Bir seslen, Ahsen desene. Niye yavaşça geliyorsun?"

Klasik Ahsen moduna girmiştim. Bir konuda haksız bile olsam haklı yerine sokmuşum kendimi ki böyle haklı olduğum zamanlarda da tabi savaşırım.

"Tamam. Ahsen. Oldu mu? Şimdi de sabah öpücüğümü alacağım." Deyip dudaklarıma uzanmıştı ki direk arkamı döndüm.

"Beni korkuttuğun için öpücük yok. Hadi kahvaltımızı yapıp sahile inelim. Hava muhteşem." Dedim.

"Birde inatlaşır küçük karım benim." Diye sarıldı.

"Küçük deme bana." Dedim sertçe.

"Tabi küçüğüm." Dediğinde ise sinirle dişlerimi sıktım.

"Eğer bir daha dersen..." diye tehtid ettim. Ama ne yapacaktım? "Bir de tehtid etme ha... Küçüğüm diyeceğim sana Ahsen." Dedi.

"Neden benim yapma dediğim şeyi yapıyorsun?" diye sordum.

"Ahsen benimle uğraşma diye. Benim sözümden çıkma diye. Sen inatlaşma diye." Dediğinde sinirle gözlerimi kıstım.

Kerem Yağız; Ahsen mi yaman Kerem mi diyerek deyimleşmiş cümleyi değiştirmiş oldum.

Ellerini çektim.

"Hazırlanayım." Dedim sanki pes etmiş gibi yaparak.

Odaya gittim. Bavulu karıştırıp elime aldığım şeye keyifle bakarken, içeriye Kerem'in girmesiyle elimdekini bavula tekrar koydum. Sakladım da denilebilir...

"Ahsen'im pardon küçüğüm, benim mavi tişörtüm nerde bulamıyorum." Dedi sırıtarak.

Küçüğüm müş... Karısına ne diyor ya?

Yüzüme bir gülümseme taktım. "Yıkanacak. Al bunu giyin." Deyip bavulda ki beyaz tişörtü fırlattım. Alıp banyoya girdi, duştan çıkana kadar hızla hazırlanmaya başladım.

Bütün eteklerimi atmıştı ama bunu kurtarmıştım. Beyaz mini eteği hızla giyindim. Üzerime açık mavi sıfır kol gömleğimi giydiğimde dudaklarım alayla kıvrılmıştı.

O küçüğüm lafını ağzından atana kadar bu giysiler üzerimden çıkmayacak.

Çantamı hazırlarken banyonun kapısı açılmıştı. "Hazır mısın... Ah- Sen!" dedi.

"Evet, hazırım hadi çıkalım." Dedim ve çantamı koluma taktım. Bir kaç adım atmıştım ki Kerem kolumdan tutup beni duvara yaslamıştı.

Aşığım SanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin