5.Bölüm

3.9K 171 5
                                    

Aşığım Sana 5.Bölüm

"Bu tavırlarından vazgeç. Sürekli soru soran, bana karşı çıkan kızları hiç sevmem ama seni evcilleştiririm. Şimdi sus ve ilerle." Diye beni sürüklemeye başladı.

Arabaya oturttu ve kendisi şoför mahaline geçince ona döndüm. "Bana böyle davranamazsın ve beni değiştiremezsin; o balık beyninden küçük beynine bunu yerleştirsen iyi edersin."

"Neyi? Balık beyinliğim kusura bakma 3 saniye sonrasında unutuyorum." Dedi gülümseyerek.

"Gülme, teşhis yapıyorsun gibi oluyor. Malum gülmek insanlara özgü bir davranış." Dedim alayla gülümserken.

"Bence sende konuşma intak yapıyor gibi oluyorsun; malum konuşmak insanlara özgü bir davranış."

Ahh salak uzaylı beni kendi silahımla vuruyor!

Ani firen hareketiyle sarsıldım. Şükür emniyet kemerim takılıydı yoksa cam mı yüzüme, yüzüm mü cama yapıştığı belli olmayacak şekilde çarpışırdık.

Emniyet kemerini çözüp kapımı açıp dışarı çıktım. Büyük binayı giriş kapısından başlayıp tepesine kadar bakarken Kerem çoktan yanıma gelmişti bile.

Yukarıda ki yazıyı okumamla arkamı dönüp daha yeni indiğim arabaya tam biniyorum ki kolumdan tutulmamla durduruldum.

"Nereye tatlım?"

"Bana bak Kerem Yağız! Beni hiç bir güç oraya girdiremez." Dedim hırsla.

Önce bana sonra kol kaslarını gösterircesine kendine bakıp "Bence karşında ki güç seni oraya zorla da olsa girdirir." Dedi pişkince.

"Sen bana ne gözle bakıyorsun. O binanın tepesinde Sandy Hotel yazıyor. Sen otele derken gayet ciddiydin ha? Ben oraya GİR-MEM!" diye en sonunda bağırmıştım.

"Bende sana ısrar etmem. Ben seni buraya getirdiysem sende benim yanımda olacaksın." Dedi ve yine bileğimi kavrayıp bu kez de içeri doğru sürüklemeye başladı.

"Hoşgeldiniz Kerem Bey." Diyen oğlana elinde ki anahtarı verip içeri girdik. Ben hala sürükleniyordum tabi.

Resepsiyona aşağı katı işaret edip ilerlerken 'kahretsin aşağı katta ne var?' diye aklımdan geçenlerin gerçeğe yansımaması için dua etmeye başlamıştım.

Tabi aklımdakiler aşağıya inince birden aklımdan uçmuştu.

Kolumu birkaç kez çekip kurtuldum ve mini olan ve daha da yukarı çıkan eteğimi düzelttim.

"Bara gideceğiz deseydin bu kadar zorlanmazdın." Dedim etrafa göz gezdirirken.

"Eğer zorlanmasaydım şu an otelin aşağısında ki barda değil, üst katlarında ki odaların birinde olurduk." Dedi ve yine sinirlerimi bozmaya başlamıştı.

Gözlerimi sinirle kıstım. "İtici Uzaylı." 

"Ya ben sana konuşma demedim mi oldum olası La Fontaine ve Ezop masallarından nefret etmiştim ve karşıma sen çıktın. Sincap gibi rahatsız edici berbat bir vızıltıya benzer sesin var."

Bu terslikte bir iş var. Burada ona hayvan demesi gereken bendim ve o bana diyor!

Elimden tuttu ve kulağıma eğildi. Şimdi burada tanıdığım kişiler var. Onların yanında bu çazgır tarafını gösterirsen otelin barında başlayan maceran odaların birinde son bulur."

Hiç de korkmadım(!)

Dur bir bakayım. Sanırım sadece tek kasını bile yormadan bana istediğini yapabilir. Haııııı ağlamak istiyorum. Hemen kurtulmam lazım benim bundan...

Aşığım SanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin