17.Bölüm

3.7K 188 27
                                    

Aşığım Sana 17.Bölüm

"Ne yapacağım ben?"

"Sen evliliği istemiyorsun ve vazgeçemezsin öyle mi?" dediğinde başımı onaylarcasına salladım.

"Tek bir yol var." Dedi

Hevesle başımı ona çevirdim.

"Ne?"

"Sen değil Kerem vazgeçecek. Kerem'i kendinden nefret ettir." Dediğinde boş gözlerle ona baktım.

Bu kız Kerem'in tavırlarını görmedi mi yoksa görmezlikten mi geldi anlamadım ki? Kerem benden vazgeçmez gibi geliyor.

"Ezgi Kerem benden vazgeçmez." Dedim.

"Vazgeçer. Seni böyle sevdi değil mi?" diye sorup bakışlarını tavana çevirdi. "Nasıl sevdi hala hayretteyim de işte." Diye arada lafı yine yapıştırmasıyla yüzüne yastığı yemişti.

"Her neyse." Dedim ne demek istiyorsa desin artık diye.

"İşte o bu Ahsen'i sevdi. Ama sen Kerem'in yanındayken başka bir Ahsen gibi davranırsan senden soğuyacaktır."

Aslında haklı. Ben ne yaparsam, ne söylersem 'İşte seni bu yüzden sevdim.' Diyordu eğer onun istediği Ahsen olmazsam benden uzaklaşır ve hatta evlenmekten bile vazgeçer.

"Süpersin Ezgi." Diye boynuna atlamam bir olmuştu.

"Bu kafa çalışıyor kızım." Diye kendini övmeden de geçmedi.

Bir kaç şey düşünmüştüm ama Kerem'in neleri sevmediğini bile bilmiyordum.  "Acaba en çok neyi sevmez?" diye mırıldandım.

"Her şeyi de ben yapıyorum." Diye kolumdan tutup yanına doğru çekti.

Tabletten birşeyler bakmaya başladı. Bir kaç video ya bakıp kapattı. Ne yapıyor anlamış değilim...

En sonunda bir video açıp "İşte bu." Dedi.

"Bu ne?"

"Kerem Yağız ve Patrick Black'in bir röportajı. Patrick menejeri ve yakın arkadaşı birlikte bir programda çekilmiş bu video." Dedi ve videoyu başlattı.

Altyazıyı takip etmeye başladım.

Sunucu: Patrick, Kerem'i 8 yıldır tanıyorsun... Peki bize biraz Kerem'i anlatır mısın?

Patrick: İşte burada Kerem. Göründüğünden bir farkı yok.

Bu sözle bir gülüşme oldu.

Kerem: Patrick gerçekten beni iyi tanıyorsun.

Ay canım benim nasılda tatlı bir İngilizcen var senin? Ahsen topla kendini...

Sunucu: Buradan bakılınca Kerem nasıl kızlardan hoşlanıyor sorusunun cevabını alamıyoruz Patrick. Kerem'e sorduğumuz halde cevap vermedi. Siz yakın arkadaşsınız biliyor olmalısın.

Demesiyle programdaki bütün kızlar çığlık atmıştı. Yolarım sizi, parçalarım siz kim için çığlık atıyorsunuz? Nişanlım o benim... Nişanlım! Ahsen kaptırma kendini.

Patrick: Aslında biraz biliyorum.

Demesiyle Kerem gülüp başını öne eğmişti. Patrick devam etti.

Patrick: Burada ki kızlar üzgünüm ama Kerem'in ilk şartı Türk bir kız olması.

"Kahretsin ilk şartına uyuyorum." Dedim.

"Ahsen, bu şarta uyan binlerce kız var." Dedi Ezgi.

Salondaki uğultudan sonra devam edildi.

Patrick: Mesela Kerem kendi için yanıp tutuşan değil de ben onun peşinden koşayım tarzı bir kız istiyor. Gün gelsin sözümü dinlesin ama kendi olmaktanda vazgeçmesin diyor. Ne garip biri değil mi?

Aşığım SanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin