22.Bölüm

3.4K 154 8
                                    

Aşığım Sana 22.Bölüm

Yazar/Yayınlayan: SHİNAİ ŞEYMA HANARE

Kerem'den Kurallar yazılı kağıda mübarek kendi kadar yazıp doldurduğu üç şıkka baktım.

1)Balayı boyunca erkeklerle konuşulmayacak.

Birde 'konuşulmayacak' ın altını üç kez çizip fosforlu kalemle geçmişti.

Kerem'e döndüm.  "Akıllı kocacım benim. Balayı boyunca kafede,otelde birçok erkek olacak nasıl konuşmayacağım?" diye sordum.

Omzunu umursamazca salladı. "Beni ilgilendirmez. Hem seninde benden aşağı kalır yanın yok. İlk maddeye bak.

1) Balayı boyunca karşı cinsiyetinden kimseyle konuşmak yok.

Bunun aynısı ikimizde de var." Dedi.

"Evet, haklı bende yazmıştım ama benim geçerli nedenlerim var." Dedim.

Alayla gülerken bana baktı.

"Neymiş bu geçerli nedenler?" diye sormasıyla duraksadım.

"Evet,güzel soru şuan seni alkışlardım ama elim dolu malum. Umm işte Kerem şuan aklıma gelmeyen geçerli nedenler." Dedim ve gözlerimi kısarak güldüm.

Bana öyle bir bakmıştı. Ne olduğunu çözemedim.

"Oraya kimsenin yanında gülme yazmayı unutmuşum." Dedi.

"3 kural dedik ve bitti."

"Ama ben seni böyle görünce ısırmak istiyorum ama ya başka erkekler? Eğer görürsem öyle bir şey balayımızın tamamı odamız içinde geçer." Dedi.

Gözlerimi kısarak baktım yine Kerem'e... "Devam ediyorum bakmaya beni oyalama." Dedim sanki ilk konuşan ben değilmişim gibi.

2) Enes adını ağzına almayacaksın. Mı?

"Yuh Kerem bu nasıl bir kural. Arkadaşın gelip 'Selam Ahsen.' Derse bende 'Selam adı yasaklı kişi' mi deyim?" dememle Kerem yüksek sesle güldü.

"Yok, öyle demeyeceksin Ahsen'im hiç konuşmayacaksın kuralın devamını oku.

"Enes Arslan'la hele hiç konuşulmayacak mı? Bu kural ihlali bir maddeye iki kural koymuşsun. Bana ne saymam." Dedim.

"Sende yanıklık yapsaydın o zaman. Bakalım ikinci maddeye." Deyip yüksek sesle okumaya başladı.

"2) Kalabalık ortamlarda saçma sapan beni çileden çıkarak şekilde konuşmayacaksın bu biz dışında bir kişi olsa bile böyle olacak. Okay güzelim." Deyip yorum yapmadan geçmişti.

Hadi bakalım son kurallar.

3) Balayı boyunca kural ekleyebileceğim. Yazısını okuyunca elimde ki kağıdı Kerem'in yüzüne doğru tuttum.

"Bu üçüncü madde ne?" diye sordum.

"Evet ya bu üçüncü madde ne?" diye sorup ayağa kalktı. "Benden kopya çektin. Balayı boyunca kural ekleyeceğim yazmışsın. Bunu benden gördün."

"Evet, senden gördüm." Dedim. Daha yeni  kadar bilmiyormuş numarası yapsam da olmamıştı malum.

"Tamam,ekleyelim bakalım." Dedi.

Bu sözün altından 'Ben sana yapacağımı bilirim, ben sana gösteririm, Ahsen pişman olacaksın vs vs tehtih cümleleri gizliydi.

Korku filmi gibi oldu bir an. Bakışlar ve o keskin sözler. Aman benim sonunda kahkaha atmamla rol çabalarımız boşa gitti.

Aşığım SanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin