5

789 54 0
                                    

- YoonGi -

Még ez a lány .... Milyen dolog már, hogy amikor ilyen fontos ügyről beszélünk, mint a közelgő turnénk, fogja magát és lelép? Mi lehet ettől fontosabb? És még csak nem is telefonált vissza. Nem örültem egyáltalán, hogy egy nő jött közénk. Eddig olyan jól megvoltunk, most meg .... A maknae-k nagyon jól érzik magukat vele, állandóan körbeugrálják, jókat vihorásznak. Jimin meg majd felfalja a szemével. Azt hiszi nem vettük észre. Dehogynem! Csak nem szól senki. Bár lehet, hogy nem ártana figyelmeztetni, nem kellene belekavarodnia semmibe. Nincs nőnek keresnivalója közöttünk, csak bonyodalmat okozna. Ráér az még.

- Jimin -

Vajon hová mehetett? Mi lehet olyan életbevágó, hogy így elrohant? Úgy érzem, valami baj történhetett körülötte, mert elsápadt, amikor a telefonba beszélt. Majdnem felálltam, hogy utána szaladjak, de ezzel el is árultam volna magam. De biztos visszajön és majd megtudjuk, hol volt.

- JungKook -

Valami történt. Valami baj van. Láttam noona arcát, egy pillanat alatt kifutott minden szín belőle, sosem volt még ilyen. Úgy elrohant, nem is mondta hová megy. Jimin majdnem mozdult, biztos utána akart menni, de észbe kapott. YoonGi hyung meg .... olyan érdekes. Szerintem nem szimpatikus neki SoRa, csak nem tudom miért nem. Alig szól hozzá, de most is megjegyezte, hogy milyen dolog már egy ilyen fontos megbeszélésről így elhúzni a csíkot. Hyung, olyan szívtelen vagy, biztos van oka rá.

- SoRa -

Telefon. Csörög a telefon. Gépiesen nyúltam felé és meg sem nézve ki az, felvettem.

- SoRa, hol a fenében vagy? – szólt bele NamJoon. Megnéztem az órát, elmúlt kilenc. Mennyi?! Elaludtam. Te jó ég, mennyi idő alatt tudok elkészülni?

- Fél ... félóra .... – és letettem a telefont. Az állapotomhoz képes aránylag gyorsan letusoltam, mivel tegnap az is elmaradt, valami emberi formába hoztam magam, és elindultam. Mit fogok mondani, és hogyan tovább? Nem mondhatom el, nem akarom, hogy sajnáljanak, nem tudhatják meg. De Sejin, és Mr. Bang .... Mi lesz, ha kirúgnak? Nekik, csak nekik el kell mondanom.

Első utam azonnal Mr. Bang irodájába vezetett. Elmondtam a tegnapit, és hogy ma elkéstem. Elmondtam, hogy hibás vagyok, de kértem ne büntessen ezért. Szükségem van a munkára. Láttam rajta, hogy megdöbbent. Mielőtt szólt volna, csak annyit kértem tőle, maradjon ez titokban. Nem tudhatja meg senki.

- SoRa, bármilyen segítségre szüksége van, szóljon. Hallgatni fogok. És .... részvétem.

- Köszönöm, Mr. Bang.

Mire felértem az irodába, Sejin már nagy vonalakban tudott mindent. A reagálása hasonló volt, de ígéretet tett, hogy hallgat, bár nem értette miért kérem ezt.

Ebédnél találkoztam csak a fiúkkal, mintha semmi nem történt volna, úgy viselkedtek. Egyedül YoonGi volt, aki különös tekintettel méregetett, néha odasúgott valamit a többieknek.

Délutánonként nagyon nehéz volt. Mindig indultam volna a kórházba, de aztán rájöttem, hogy már nincs kihez. Bár régóta egyedül voltam a lakásban, azért a csend, a magány, hogy soha nem lesz már semmi olyan, mint régen .... Bevettem egy nyugtatót. Elkábított, reggel majdnem megint elaludtam. Próbáltam úgy viselkedni, mintha minden rendben lenne, de ebédnél már nem ment. Újabb pirula. Két nap után már kettőt vettem be. Ettől eléggé kába lettem, volt, hogy vissza kellett kérdeznem, mert nem értettem amit mondtak. Sejin csak csóválta a fejét, de bármikor kezdett volna beszélni, leintettem.

Nem tudtam tanulni sem, nem tudtam odafigyelni, összefolytak a betűk a szemem előtt. Egy hét után már három tablettánál tartottam naponta, kezdtem hozzászokni, hogy ezzel elkábítom az agyam és nem gondolok semmire. Semmi rosszra. Többször megszédültem a folyosón, egyszer a gyakorlóban is megbillentem. Ha JungKook nem kap el, összeestem volna. Rémülten kérdezte, hogy jól vagyok-e, de csak szótlanul bólintottam. A távolból hallottam YoonGi-t, mintha azt mondta volna, biztos sok volt a soju előző este a buliban. Nagyon rosszul esett, alig tudtam visszatartani a sírásom. Remegve mondtam el amiért felkerestem őket, majd kitámolyogtam a teremből.

- JungKook -

Valami nincs rendben noona-val. Valami történt akkor egy hete, azóta csak árnyéka önmagának. Teljesen dekoncentrált, többször visszakérdezett, hogy mit mondtunk. Ilyenkor Suga hyung gúnyos megjegyzéseket tett, mint ma is. Amikor belépett, megbillent, épp időben ugrottam hozzá, hogy felfogjam az eséstől. Megkérdeztem jól van-e, de csak szótlanul bólintott. Erre Suga megint paraszt módon megjegyezte, biztos sok volt előző este a soju a buliban. Láttam, hogy ez rosszul esett SoRa-nak, könnyes lett a szeme is. Remegett, amíg beszélt, aztán támolyogva távozott.

- Jimin -

Mi lehet SoRa-val? Teljesen szét van csúszva, sokszor nem érti, amit mondunk, ilyenkor visszakérdez. Suga hyung olyan utálatosan viselkedik, nem tudom mi baja van vele. Állandóan gúnyos megjegyzéseket tesz. Ma délelőtt is megszédült amikor bejött hozzánk, Kookie kapta el, hogy el ne essen. Erre Suga megjegyezte, sok volt a soju az előző esti buliban. Láttam, hogy SoRa szeme könnyes lett, alig tudta sírás nélkül elmondani, amiért jött.

Másnap ebéd után utolsó megbeszélésre ültünk össze a turné előtt. Már csak SoRa hiányzott. Hol lehet? Aztán nyílt az ajtó és belépett. Istenem, most látszik mennyire nyúzott az arca, szemei karikásak. Annyira nem önmaga, teljesen kihunyt a csillogás a szeméből. Mi történhetett vele?

Suga megint beszólt.

- Végre kegyeskedett leereszkedni hozzánk – dörmögte a nem létező bajsza alatt. SoRa-ra néztem, szája összerándult egy pillanatra, majd kihúzta a széket. Valahogy szerencsétlenül léphetett, mert megbillent és a székben támaszkodott meg. Szédül, vagy mi van vele? Csak nem beteg? Természetesen Suga ezt sem hagyta szó nélkül. – Mondtam én, hogy sok volt a soju.

A lány szó nélkül ült le. Észrevettem, hogy Sejin rosszallóan nézett hyungra. Talán ő tudja, hogy mi van vele?

Ez a YoonGi tényleg olyan utálatos vele, pedig ha tudná ..... SoRa meg ..... ha nem vigyáz, függővé fog válni a nyugtatóktól.....

 ha nem vigyáz, függővé fog válni a nyugtatóktól

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Soha el nem múló szerelemWhere stories live. Discover now