15

676 40 9
                                    

- Nem úgy volt, hogy neked tetszik ez a lány? – kérdezte Jin.

- Én .....

- Vagy az a Yeri mégis elcsavarta a fejed?

- Hagyjatok már azzal a fruskával! Soha nem kellene! SoRa kisujja többet ér, mint Yeri maga!

- Akkor most mi van?! Te .... mondtál valamit SoRa-nak? Történt valami Jisanban?

- Ezt inkább a maknae-tól kellene megkérdezni – de már megbántam, ahogy kimondtam.

- Kookie? Beszélj! – fordult felé NamJoon.

- Én ..... nem csináltam semmit. Én csak .... tudjátok, hogy nem volt fűtés, és én .... vittem egy takarót SoRa-nak. Aztán .... – nagyot nyelt miközben kimondta - együtt aludtunk.

- Mi?! Hogyhogy együtt aludtatok? – dörrent NamJoon.

- SoRa .... maga mellé hívott, hogy ne fázzak meg a turné előtt. De nem .... én nem csináltam semmit! Egy csomó ruha volt rajtunk, mert fáztunk – hajtotta le fejét Kookie – De te hyung, te mit csináltál? Mikor hógolyózni voltunk, láttam amikor megcsókoltad noona-t.

- Jimin?

- Én .... igen, megcsókoltam.

- És akkor most mi van?

- Semmi.

- Azt akarod mondani, hogy megcsókoltad, aztán azóta semmi? Beszéltél egyáltalán vele erről? – kérdezte NamJoon.

- Nem, én ....

- Szóval csak játszottál vele?

- Nagy szemét vagy te Jimin – mondta csendben YoonGi. – Én aljasul viselkedtem vele, de bocsánatot kértem tőle. De te? Hiszen tudod, hogy milyen érzékeny.

- Azért ezt jó lenne, ha megbeszélnéd vele. Ha nem akarsz tőle semmit, hagyd békén, ha meg igen, beszélj vele.

- Jimin azt mondta, ha kiderülne, a sajtó szétszedné őket. Meg az ARMY-k ki tudja hogyan fogadnák – na, megszólalt Tae is.

- Te ezért nem léptél?! Akkor miért csókoltad meg?

- Elvesztettem a fejem .... – és lehajtottam fejem. Újra éreztem csókját, ahogy engedelmesen viszonozta, ahogy karjaimba simult és átölelt. SoRa ....

- Elvesztetted a fejed?! – lázongott NamJoon – Akkor jó lesz, ha vigyázol a fejedre.

- És ha most Mark elveszi előled? – YoonGi szavai tőrként hasítottak szívembe. Ökölbe szorítottam a kezemet. – Ő nem fél a sajtótól meg a rajongóktól?

- Én .... megijedtem. Féltem, hogyha kitudódna bármi is, az ARMY-k nem bocsátanák meg.

- Egyszer úgyis be kell látniuk, mindenki nem lehet a barátnőnk – jegyezte meg csendben HoSeok – És te ezért feláldoztad a boldogságodat?

- Nagy marha vagy Jimin – persze YoonGi mondta már megint.

- Gyáva voltam.

- SoRa -

Amikor Mark felhívott, hogy találkozhatnánk-e, nem gondoltam, miről akar velem beszélni. Egy étterembe invitált vacsorázni, ami távol volt a központtól, a nyüzsgéstől. Csendes kis mellékutcába fordult be a taxi, azonban a belső ellentmondott mindennek. Az étteremben halk zene szólt, néhány asztalnál ültek, a berendezés modern, és minden ragyogott a tisztaságtól.

Soha el nem múló szerelemOnde histórias criam vida. Descubra agora