- Jimin -
Próbáltam magam egészen becsavarni a paplanba, de fáztam. Néhány perc múlva mocorgást és suhogást hallottam. Tae nem lehet, mert szuszogása már árulkodott, tehát ő alszik. Kookie? Hova megy? A fürdőszoba ajtaja nyílt, csak nem SoRa-hoz megy? Mit akar ott? Bármennyire fáztam, kibújtam az ágyból és csendben utána osontam.
- Noona, alszol? – kérdezte halkan Kookie.
- Nem tudok.
- Fázol te is? Hoztam neked egy takarót.
- De akkor te mivel takarózol?
- Noona, majd veszek még fel ruhát és keresek másik takarót.
- Nem engedem, hogy megfázz a turné előtt! Gyere, feküdj ide! – most komolyan maga mellé hívta az ágyba?
- Feküdjek melléd?!
- Miért? Van rajtam ruha bőven, meg gondolom rajtad is. A dupla takaró alatt a testünk jobban fog melegíteni. Gyere már, mert megfagysz!
Suhogást hallottam, valószínűleg rá terítette paplanját, majd befeküdt az ágyba.
- Te komolyan azt hitted, hogy a többiek hagynak takarót? Reggelre megfagytál volna – nevetett SoRa.
- Noona, te sem panaszkodhatsz. Olyan hideg a kezed, csak úgy süti a hátam. Add ide! Megmelegítem.
- Aludjunk, mert késő van.
Visszamentem a szobánkba és gyorsan bebújtam a paplan alá. SoRa .... Ha nem lököm el magamtól, most én fekhetnék mellette, én melegíthetném és ..... Nem, nem lehet, jobb lesz így.
Vacogva aludtam el, és folyamatosan csak SoRa-t láttam szemeim előtt, ahogy a maknae-val összebújva alszanak. Hajnalban felébredtem és odalopakodtam a szobájához, majd belestem. JungKook karjaival ölelte át a lányt, aki készségesen bújt hozzá. Ilyen könnyen tudott váltani? Délután még odaadóan viszonozta a csókomat, most meg ..... Tisztára megőrültem, most én féltékeny vagyok?!
- SoRa -
Mocorgásra ébredtem. Valaki elvette derekamról a kezét. Mi?! Kipattant egyből a szemem.
- Jó reggelt, noona! – vigyorgott Kookie alig tíz centire tőlem.
- Azt hittem álmodtam. Te tényleg itt aludtál velem?
- Igen, és mondhatom, nagyon jót aludtam, hogy nem kellett fagyoskodnom, mint a többieknek. Igaz, amikor az arcom simogattad és folyamatosan Jimin-nek szólítottál, nem győztem a kezed elvenni onnan.
- Nem lehet .... ez nem ..... – éreztem, hogy pirulok és behunytam szemeim.
- SoRa, nem fogom elmondani senkinek, ne félj. Akarsz beszélni róla?
- Majd .... egyszer ..... még nem.
- Jimin hülye, de erre maga is rá fog jönni. De .... megyek, mert korog a gyomrom. Köszönöm, hogy melegítettél – és egy kacsintás kíséretében távozott.
Ez a maknae, gyerek még, de néha olyan macsó. Ha majd lesz barátnője, a tenyerén fogja hordozni és mindent megad neki. Biztos vagyok benne, hogy Kookie nagyon szerelmes típus.
A konyhában Jin szorgoskodott, YoonGi kivételével mindenki lenn volt már.
- Jó reggelt, SoRa! Nem fáztál az éjjel? Volt takaród elég? – érdeklődtek a fiúk, mire mosolyogva válaszoltam.
- Jó reggel nektek is! Mint látjátok, nem fagytam meg. – és Kookie-ra néztem, aki sejtelmesen vigyorgott. Jimin-re kaptam tekintetem, mire duzzogva fordult másfelé. Most haragszik rám valamiért? Csak nem megtudta, hogy a maknae-val együtt aludtam? De egyébként nincs miért duzzognia, köztünk nincs semmi, nem is lesz, JungKook és köztem sincs semmi.
Másnap délután visszamentünk Seoul-ba. A srácok még három napon át próbáltak, hogy a maximumot tudják nyújtani szeretett ARMY-jaiknak. Az ügynökségen mindenki gőzerővel dolgozott, hogy a fellépőruhák elkészüljenek, Sejin a koncert helyszíneket és a fanmeetingeket véglegesítette, én a repülőjegyek és szállodai foglalások ügyében intézkedtem.
Jimin-nel kerültük egymást a csók óta, viszont a maknae-val közelebb kerültünk egymáshoz.
Aztán egy hét múlva elutaztunk Japánba. A turné három hétig tartott, Osaka, Niigata, Kobe, Fukuoka, Tokyo, Nagoya, Saitama, volt ahol két koncertet is adtak a fiúk. Mindenhol teltház, a srácok élvezték az ARMY szeretetét, és mindig a legjobbat nyújtották nekik. Hálásak voltak a támogatásukért.
Amint hazaértünk, volt két vizsgám, mindkettő sikerült. Még három lesz, arra már nem kell sokat tanulnom.
A hónap végén még egy nagyszabású program várt ránk, a Kcon Festival Abu Dhabi-ban, de előtte a KBS-nél léptek fel a fiúk. Ebbe a műsorba több fellépő is hivatalos volt. Első alkalommal láthattam közelről több kedvencemet, mint a GOT7, Beast, SHINee tagjait, de voltak női előadók is. Ezeket nem igazán szívleltem, igencsak távol állt tőlem a nyávogós ének, a koreográfiáról nem is beszélve. Egyedüliként a GFriend lányok voltak elfogadhatók számomra, ők sajnos nem voltak itt.
A folyosón nagy volt a kavarodás, többen várakoztak a színpadra lépésre, mint a Bangtan is. A GOT7 tagjaival beszélgettek, meg ... Jimin egy lánnyal. Elég bensőségesen, mert a lány végig húzta ujjait Jimin arcán és valamit a fülébe súgott, mire a fiú elmosolyodott. Nem, ez nem lehet, ki ez a lány? Kacéran hátradobta haját és ekkor felismertem. Yeri a Red Velvet-ből. Annyira nem bírtam, kimondottan ellenszenves volt számomra. De mit keres egyáltalán Jimin közelében? Olyan jól elbeszélgettek, most nem probléma, hogy megláthatják őket és máris pletykálhatnak?
- Noona! – fogta meg a karom valaki.
- Mi? – ijedten kaptam fejem irányába.
- Már harmadszor szólok, de meg sem hallottad. Mibe vagy így elmerülve? – érdeklődött JungKook, mert hogy ő volt az.
- Én csak .... semmi – de le nem bírtam venni a szemem Jimin-ről, és láttam, hogy ő is észre vett.
- Hyung? – fordult felé Kookie – Ajj, az a csitri. Már megint itt van.
Tehát Jimin irigykedett? A lehetőség előtte volt. Úgy tűnik lemondott SoRa-ról, és mást talált .....
STAI LEGGENDO
Soha el nem múló szerelem
FanfictionSoRa egyedül él édesanyjával Seoul-ban. Az egyetem mellett dolgozik, hogy anyja kórházi kezelésének költségeit és a számlákat ki tudja fizetni. Jelentkezik egy ügynökséghez asszisztensnek, és sikeres bemutatkozása után munkába is áll. Lesznek akik h...