13

605 42 4
                                    

- Már harmadszor szólok, de meg sem hallottad. Mibe vagy így elmerülve? – érdeklődött JungKook, mert hogy ő volt az.

- Én csak .... semmi – de le nem bírtam venni a szemem Jimin-ről, és láttam, hogy ő is észre vett.

- Hyung? – fordult felé Kookie – Ajj, az a csitri. Már megint itt van.

- Kiről beszélsz?

- Yeri. Fejébe vette, hogy hyung-ot megszerzi magának, állandóan ráakaszkodik.

- Nos, azt hiszem már sikerült is neki. Úgy látom Jimin-nek tetszik amit mond – ezzel hátat fordítottam és otthagytam őket.

Ki kellett mennem a levegőre. A folyosó végén volt egy terasz, s én kiléptem. Enyhe szellő fújdogált, a tavasz érezhetően beköszöntött. A korláthoz igyekeztem, miközben egy hang szólalt meg a hátam mögött.

- Te sem bírod a nyüzsgést úgy látom – megfordultam és Mark, a GOT7 tagja jött felém.

- N-nem, én csak ..... úgy éreztem megfulladok most odabenn.

- Te ugye a BTS menedzsere vagy?

- Csak Sejin asszisztense – bólogattam.

- Én Mark ....

- Tudom ki vagy – szakítottam félbe nevetve – Ebben a szakmában azért elég jól ismerek mindenkit, még ha nem is találkoztam személyesen mindenkivel.

- Akkor is úgy illik, hogy bemutatkozzam, Mark Yi-En Tuan vagyok.

- Rendben, Kim SoRa vagyok, és örülök, hogy megismertelek. Ti is a kedvenceim vagytok.

- Ezt nem csak úgy mondod most?

- Nem, valóban szeretem a dalaitokat.

- És ki a .....

- Meg ne kérdezd, ki a biasom! Miért érdekli minden idolt ez?

- Nem tudom, bizonyára mindannyian azt szeretnénk, ha bennünket választanának. Rendben, nem kérdezem. Összefutunk valahol? A hétvégén együtt bowlingozunk a fiúkkal, te is ott leszel?

- Nem szóltak, de azt hiszem, ez nem is 'csajos' buli lesz.

- És ha én meghívlak, eljössz?

- Majd meglátjuk. Menj, mert ti hamarabb léptek fel.

Mikor visszamentem, a fiúk épp indultak a színpadra. A színfalak mögül néztem őket, mennyire pontosak a koreográfiában, mennyire profi az előadásuk. A Dope mindig is az egyik legnehezebb koreo volt, és még a kevesebb tudással rendelkező Jin és NamJoon is kiválóan oldotta meg a feladatot. Az I need You-nál leragadtam Jimin bámulásánál, és a hangja .... mindig beleborzongtam, amikor meghallottam énekelni. Bár JungKook hangja szinte angyali, és minden stílusban otthonosan mozog, Jimin erőteljesen zárkózik fel hozzá. Nem véletlenül jár annyit énektanárhoz.

Az előadás után Sejin ötletére vacsorázni mentünk a szokásos helyre, egy BBQ étterembe.

- Srácok – szólt Sejin – a hétvége szabad, kedden délelőtt pedig indulunk Abu Dhabiba.

- Salem aleikum – hajolt meg HoSeok, mire a többiek nevetni kezdtek. – Ezt még gyakorolnunk kell.

- SoRa – fordult felém Sejin – te is jössz velünk.

- Tényleg? – meglepődtem, nem gondoltam volna, hogy erre az egy hétre engem is elvisznek.

- Rengeteg lesz a feladat, tudod, hogy megint készül egy Summer Vacation album videó és fotókönyv is. Az útleveled érvényes ugye?

- Igen. És köszönöm.

- Noona, de jó, hogy te is jössz velünk – örvendezett Kookie. Mintha csak véletlenül fordulnék arra, lopva Jimin-re néztem, és tekintetünk találkozott. Zavartan fordultam el.

- SoRa, holnap bowlingozni megyünk, nincs kedved velünk jönni? – kérdezte NamJoon.

- Nagyon szívesen, bár még soha nem játszottam.

- Majd én megtanítalak – lelkesedett Kookie – én vagyok a legjobb. Yugyeom-mal szoktunk eljárni, most ellenfelek leszünk.

- A GOT7 Yugyeom-ja? – hát mégis találkozom Mark-kal.

- Igen, velük egészen baráti viszonyban vagyunk, ők is ott lesznek – válaszolt HoSeok.

Vacsora után elfuvaroztak haza, és a fürdőkádban relaxálva az utóbbi napok történésein gondolkoztam. Vajon meddig fogom bírni, hogy lássam Jimin-t, hogy megcsókolt, de még milyen szenvedéllyel, és aztán kiderül, hogy nem akar tőlem semmit. Csak kíváncsi volt? Vagy csak egy játék? A mai estére gondolva folyamatosan az a kép ugrott szemeim elé, amikor Jimin Yerivel beszélgetett a folyosón. Láttam, hogy az a lány annyira közvetlenül viselkedett, mintha már volna is köztük valami. Fájt, és közben irigy voltam.

Hoppá, újabb szereplő a láthatáron :) Vajon elmegy SoRa bowlingozni velük? És Abu Dhabi ..... távol Koreától ......

 távol Koreától

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Soha el nem múló szerelemWhere stories live. Discover now