1.
JMÉNO: Aiden Kilroy
VĚK: 22 let
POVAHA: Aidena můžeme charakterizovat, jako zábavného a dosti urážlivého člověka, který v podstatě nebere žádné urážky vážně, takže je v tomto ten největší problém. Neuvědomuje si, že ubližuje. Další jeho povahové vlastností, které můžeme považovat za ty dobré jsou, že je vychytralý, soutěživý, věrný ve vztahu a také to, že je láskyplný k osobám, které považuje za své přátele. Poté už ho jenom charakterizují špatné vlastnosti, jako třeba egoismus. Dávejte si, ale pozor na to, když se na jeho tváři objeví tajemný anebo ďábelský úšklebek, protože toto pro vás opravdu nikdy nic dobrého neznamená...
DRUH: Dost dobrý upír na to, aby tě mohl zabít. Se svojí obětí si velmi rád hraje a škádlí ji, takže se nedivte, když se to stane zrovna vám, jelikož si je vybírá úplně náhodně...
VZTAH: Neměl, nechce, nikdy se neuskuteční. V jeho neobyčejném výběru obětí tam mimo jiné také patří výběr osoby, o kterou by mohl stát, ale zatím nikoho nenašel... Smutné, že?
SEXUÁLNÍ ORIENTACE: Stoprocentní bisexuál s větším zaměření na kluky...
POHLAVÍ: On
ŠPIČÁKY:NĚCO O NĚM: O Aidenovi byste měli vědět to, že nedělá věci, které nechce, takže ho do něčeho nenuďte a budete v bezpečí. Rád se zajímá o bojové umění, a proto se přihlásil do takového postavení v jeho druhu, v jakém se teď nachází. Jeho život začal v Paříži, hlavním městě Francie, ale tam mu to bydlení s jeho rodinou vydrželo jenom patnáct let a odstěhovali se z ní pryč do města, ve kterém teď přežívají. Nemůžeme tedy od něho očekávat, že bude náš jazyk plně ovládat. Vlastně i v některých chvílích si to ani neuvědomuje, ale mluví francouzky, takže ho za to neodsuzujte. Nemá rád pálivá jídla a také to, když mu někdo podstrojuje nějaké neozkoušené. Jedinou zajímavost, kterou můžeme považovat za tu zajímavou je ta, že se věnuje zdravotnictví. V budoucnosti by chtěl být doktorem, jak dospělých tak i dětí, ale bohužel je upír, takže neví, jak by to vydržel, i když nějak tak výrazně netouží po krvi...
POSTAVENÍ: Bojovník
VZHLED:
2.
JMÉNO: Damien Cody Larsen
VĚK: 21 let
POVAHA: Damien je ten typ člověka, který je upřímný a hlavně si nebere výčitky svědomí z toho, že mu někdo řekne něco špatného. Spíše si poté z toho člověka dělá srandu, ale záměrně neubližuje, jak fyzicky, tak psychicky. Je to velice chytrý člověk, ale stejně je ve svém nitru takový divoký 'čertík', který škodolibostí oplývá celé jeho okolí. Má rád, když se o něho někdo zajímá a hlavně to, když se můžeme usmívat. Říká se, že jeho úsměv je velice kouzelný, ale také skrývá mnoho nevyzrazeného tajemství...
DRUH: Zvěromág
VZTAH: Měl a to hodně krát, ale nikdy se do té osoby, kterou měl milovat, nezamiloval...
SEXUÁLNÍ ORIENTACE: Stoprocentní heterosexuál, takže se holky nebojte přijít...
POHLAVÍ: On
NĚCO O NĚM: Damien je nenáročný člověk, takže co by ho tak mohlo bavit? Létání po venku je jeho každodenní činnost, kterou miluje, jelikož miluje přírodu. Jeho život začal v Oslu, hlavním městě Norska, kde spolu se svojí rodinou žil osmnáct let, ale poté se sám přestěhoval do nynějšího města, ve kterém žije, proto nemůžeme od něho očekávat, že bude umět plně naši řeč. Rád mluví norštinou, svým mateřským jazykem, a tak i někdy provokuje své nepřátele, protože mu nemůžou rozumět. V jeho vlastnictví nechybí auto a to pěkně drahé, ale on si to může dovolit, jelikož je z bohaté rodiny. V budoucnosti by se chtěl stát někým, kdo by byl v politice, anebo v soudní síni, jelikož tyto povolání miluje. Vždyť je chytrý, tak proč by ne? Jediná zvláštnost, která se u něho projevuje je ta, že když je nervózní, tak se kouše do rtu, anebo si pořád upravuje vlasy...
V CO SE MĚNÍ: Panter
VZHLED, KDYŽ JE PROMĚNĚN:POSTAVENÍ: Bojovník
VZHLED: