JMÉNO: Arian ( Ari ) Hammerson
VĚK: čerstvě 15 let
POHLAVÍ: On i ona
SEXUÁLNÍ ORIENTACE: touto dobou zjišťuje, že je gay
POVAHA: Ariana můžeme charakterizovat, jako milého a taky někdy i roztomilého kluka, co se snaží ve svém životě uspět ve všech směrech, i když to někdy nedopadne zrovna dobře.
Je to velký strašpytlík, takže své pocity a emoce drží zkrátka, i když by se někdy chtěl projevit, a proto toto ho jenom znázorňuje, jako nepřístupného člověka.
Arian je také velice emocionálně založený člověk, takže i sebemenší urážka jeho jména ho bolí. Dá se proto říci, že je přesný opak jeho bratra.
Je nesamostatný, i kdyby se snažil sebe více, tak prostě sám nezvládne žádnou těžkou práci. Toto kritérium v jeho životě ho dosti omezuje, protože chce se stát sebejistým mužem, ale nejde mu to.
K jeho životu prostě potřebuje nějakou pomocnou ruku, která by ho i klidně mohla milovat, ale nenašel ji.
O Arianovi málo kdo ví, že je velký romantik a má vášeň k velké představivosti, takže to je jeden z dobrých plusů v jeho životě.
Arian je nejraději sám, ale snaží se zesociálnit...
NĚCO O NĚM: Arian má rád své dva kamarády, s kterými vážně hodně tráví času v jeho životě. Jmenují se Ronnie a Benji a jsou to roztomilí králíčci, o které velice dobře pečuje. Dostal je ke svým čtrnáctým narozeninám a považuje je za členy jeho nemalé rodiny z celého svého srdce.
Jeho rodina se skládá z rodičů, Matthewa a Simona, sestry, která se jmenuje Rachel a bratra Jaysona. Má je všechny moc rád, a proto má nejraději ty chvíle strávené s nimi pohromadě.
Arian má přítelkyni, ale nezdá se být nějak reálná, ba vymyšlená. Neví proč, ale nějak si moc nechce přiznat, že je gay. Nikdo z rodiny neví, že je gay a chce proto toto tajemství udržet.
Nic proti těmto lidem nemá, ale nechce být gayem, i když to nejde nějak změnit.
Jeho bratr na to přišel, že to nemá doopradovou přítelkyni a od té doby si ho dobírá. Právě toto ho však nejvíce zraňuje.
Nevadí mu, že má Jay občasné návštěvy u nich doma, ale právě to, že mu shazuje sebevědomí, protože Ari Jaye miluje.
Arian má rád vaření, čtení knih a také miluje kreslení, ale právě kvůli těmto zálibám nemá moc kamarády ve škole, protože je to tak zvaný 'šprt'.
Co se týče jeho vzhledu, tak moc neposiluje, takže nenajdeme u něho vypracované tělo, ale je se sebou spokojený a to je dobře...
VZHLED:
MAZLÍČCI:
JEHO POKOJ:ThunderFam ❤❤❤