JMÉNO: Henry Davenport
VĚK: 26 let
POHLAVÍ: On
POVAHA: Henryho můžeme charakterizovat, jako upřímného, spravedlivého a hlavně, jako člověka, který má smysl pro humor.
Je klidný více méně ve většině případů nějaké hádky a on opravdu dokáže výborně řešit problémy například kompromisem.
Nemá rád povrchní osoby, takže se jim radši vyhýbá, jelikož s nimi nechce mít nějaké neshody.
Henry je prvotřídní romantik a do nějakých těch dobrodružných činů kvůli lásce se rád zapojuje.
Za jeho špatné povahové vlastnosti můžeme brát jeho tvrdohlavost a také vybíravost. Je takový odmalička, takže se asi nedokáže změnit.
Jinak je Henry milý člověk, který rád pomáhá lidem a jejich bližním...
SEXUÁLNÍ ORIENTACE: Bisexuál
NĚCO O NĚM: Jeho minulost není nějak růžová, jak by si jiní mysleli z jeho dobrého chování.
Odmalička byl vychováván v tvrdých podmínkách jeho přísných rodičů, a proto v nějakých chvílích můžeme nějaké ty stejné rysy jich samých v Henrym najít.
Henry vystudoval střední školu s maturitou, kde našel svoji první a zároveň poslední lásku. A proč pak poslední?
Zlomila mu srdce ta dívka, která jím pohrdla, takže nad vztahy Henry úplně všechno zavrhl.
Dále má za sebou vysokou školu, kterou taky vystudoval, takže je nepochybně chytrý člověk.
Jeho rodina se skládá z rodičů, které od té doby, co se odstěhoval, nevídá a dvou bratrů, kteří jsou stejně tak dospělí, jako Henry.
Henry rád posiluje, podle toho taky jeho postava vypadá, plave a také se zajímá o lékařství, jelikož by si popravdě radši místo učitele vybral doktora, jako jeho budoucí povolání, ale jeho rodiče to nedovolili.
Učitelem se tedy stal kvůli rodičům, ale snaží se být, co nejlepší a oblíbený u jeho studentů...
VZTAH KE STUDENTŮM: Henry se snaží být, co nejmilejší a nejdokonalejší učitel, co jde a jeho výklad tomu odpovídá.
Jeho studenti ho mají rádi a to je hlavní. Je, ale začínající učitel, takže si musí každým dnem dodávat důvěru o tom, že své studenty opravdu něco naučí...
ZPŮSOB VÝUKY: Jeho výuka může být ve smyslu jeho studentů zajímavá až zábavná, jelikož moc teorie v ní nenajdeme.
Snaží mít v jeho výuce praxi, aby jeho studenti věděli, na co se připravit do budoucna...
VZHLED: