Love, my Bad RPG

53 3 128
                                    

JMÉNO: Andrew Barrington
VĚK: 22 let
POHLAVÍ: On
SEXUÁLNÍ ORIENTACE: Heterosexuál
POVAHA: Andrewa můžeme charakterizovat jako dosti samotářského člověka, který se mnoho času ve svém životě trápí.
Snaží se být perfektní, ale zároveň mu v jeho rodině diktují vše, jak má být, takže nemůže být sám sebou, i kdyby sebe více chtěl.
Andrew je velký romantik, který má rád kulinářské zázraky, takže bychom mohli říci, že co do chuti, je Andrew velký labužník.
Neumí lhát, takže každý vždy pozná, že lže, jelikož se chová úplně jinak, než před tím, co nelže.
Ve společnosti lidí, které zná je usměvavý, přátelský i někdy vtipný, ale když osoby, s kterými vede konverzaci, nezná, tak je lstivý, nepoddajný i plachý.
Andrew je zkrátka muž s velkým srdcem a odhodlání, avšak mu rychlé měnění nálad nepomáhá zrovna k harmonickému životu.
NĚCO O NĚM:
- Andrew má rád červené růže, plavání a spoustu dalších věcí, které lze spojit s klidnými a vyváženými pocity, které věc, nebo činnost přináší.
- Andrew nesnáší, když mu někdo rozkazuje, proto se mu také nedá diktovat mnoho věcí do života. Však i on má své chvíle, kdy opravdu musí poslechnout například jeho otce. Z jeho otce má strach, protože ví, co přijde, když nebude poslušný kluk.
- Rodina, slovo, které v jeho životě charakterizuje jakýsi útvar lidí, které z celého svého srdce nenávidí. Samozřejmě jeho otce nejvíce.
Má bratra, sestru a matku - všichni jsou to homofóbové.
Když byl mladší, tak si myslel, že budou mít pro něho pochopení, ale oni neměli. Zrovna v den Vánoc jim řekl o svém tajemství a od té doby se vše změnilo. Andrew je černá ovce své rodiny a vůbec do ní nezapadá. To ho však hodně zraňuje.
- Přítelkyně. Jeho otec od toho dne, co jim řekl o své orientaci, tak Andrewa hlídá, s kým se stýká. Musí mít proto převážně dívčí společnost okolo sebe a to mu neskutečně vadí.
Jednou večer si povídal s jedním jeho kamarádem před jejich domem a on mu nabídnul kabát, protože byla zima, to však neměl dělat. Všichni, kdo se k Andrewovi nějak nápomocně zachovali z pohledu kluků, tak další den byli vyloučeni ze školy, na kterou chodí.
Moc ho to zraňuje.
Otec mu po dlouhé době našel "přítelkyni", s kterou si překvapivě dobře rozumí, avšak nějakou náhodou otec zjistil, že se nestýká s ní, nýbrž s jedním klukem od vedle.
Otcova trpělivost tak přetekla a přihlásil Andrewa do léčebny, aby se zbavili té hnusné nemoci.
Andrew kvůli tomu nikdy neměl šanci se do někoho doopravdy zamilovat.
- Andrew nikdy neviděl nahého muže, ale jenom dívku, není však panic. Byl pouze jenom opilý, a tak přišel o svoji nevinnost s dívkou.
- Andrew ne tak často nosí brýle, ale má je nosit, i když mu moc na vzhledu tvrďáka nepřidají.
- Andrew má mnoho tetování po celém tělo a každé má nějaký význam, který však nikomu zatím nezdělil.
- Andrew nejvíce času tráví sám se sebou a to ho mrzí. Nemá žádné přátele, kterým by mohl věřit a taky má kvůli tomu snížené sebevědomí, proto se chová jako buran.
- Andrew nežije dobrým životem, proto se dokonce i těší, až odjede od své rodiny pryč a začne nový ne moc lepší život v té léčebně, i když se nechce vyléčit.
PROBLÉM: Jeho rodina se nedokáže smířit s tím, že Andrew je gay.
VZHLED:


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.






ThunderFam ❤❤❤

Moje postavyWhere stories live. Discover now