RPG teenage normal sexual live

50 5 8
                                    

JMÉNO: Cameron ( Dává přednost oslovení Cam ) Collins

VĚK: 19 let

VZHLED:

( Má hnědé vlasy a zelené oči )

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

( Má hnědé vlasy a zelené oči )

POHLAVÍ: On

POVAHA: Cam je velice cílevědomý typ člověka, který si jde za svým cílem a to klidně i rovnou po hlavě. V dosti chvílích je jeho chování nevyzpytatelné, ale hlavně otravné. Málo lidí ho bere jako normálního člověka, protože i když je dospělý muž, tak se v nějakých momentech chová jako tvrdohlavé dítě. Vlastně si na tomto charakteru zakládá. Chce být zábavný a to hlavně ve společnosti, kde ho obklopuje spoustu lidí. Málokdo ho bere vážně ve vážných situacích, ale on to přežívá. Má veselou a otevřenou povahu a toho si jistě každý, kdo ho zná, cení.

BAD BOY: I když se skoro ve všech částí jeho divného života choval, jako Bad boy, tak má několik hlavních zásad, které opravdu hodně dodržuje. 1. Nesnáší kouření cigaret, takže když si u něho chcete šplhnout, tak říkejte to stejné. 2. Nemá rád pití alkoholu ve velké míře. Podle jeho slov: Stačí se jenom napít, ne opít. 3. Nikdy se nevyspí s někým, koho pořádně nezná. Z toho plynou ty velké výslechy, které vždy provádí u seznamování.

NĚCO O NĚM: Cam má rád hlučná místa, takže ho jistě nenajdete v parku. Teda za normálních okolností. Nesnáší hodně věcí, a proto tu některé vyjmenuji. 1. Nesnáší homofobi. Když někde nějakého uvidí, tak mu hned chce zakroutit krkem anebo alespoň ho zakopat hodně hluboko pod zem. 2. Nesnáší zmrzlinu anebo studené věci. Jenom ho po ní bolí zuby, takže se jí bezpečně vyhýbá. 3. Nesnáší, když se ho někdo ptá na jeho dávno zapomenutou minulost. Žije přítomností, takže proč si ji má pořád připomínat?

VZTAHY: Cam je bisexuál, takže má rád oboje pohlaví bez rozdílu. V minulosti měl již pět vztahů. Tři s dívkami a dva s kluky. S dívkami všechny vztahy byly krátké, protože nerozumí módě a všelijakým blbostem, které jsou s tímto tématem spjaty. A s kluky byly delší. Ptáte se proč? Ani to on sám neví. Vztahům se nevyhýbá, teda ne záměrně, ale přece jenom ho něco drží zpátky. Má totiž zlomené srdce od jeho posledního vztahu, kdy se s ním rozešel jeho bývalý přítel Chase [Čejs] úplně bezdůvodně. Od té doby, když má Cam zlé sny, tak volá ze spaní jeho jméno. Zatím se nikdo nenašel, kdo by jeho srdce znovu spojil v jeden celek.

ZAJÍMAVOSTI: Bydlí sám v bytu, který někdy má až přehnaně dobře uklizený. Rád nosí červené anebo bílé oblečení. Pracuje jako kuchař v jedné známé restauraci. I jeho život má dosti stinných stránek, které nerad vytahuje z jeho minulosti. S dohledem rodičů úspěšně chodí k psychologovi, protože někdy trpí menšími depresemi. Je pro každého tajemství, proč tam chodí, takže se na to radši ani neptejte. Když to ale uděláte, tak se k vám bude chovat velice odtažitě, ostražitě a chladně. Podle jeho slov: Tajemství je tajemství, které se radši ani nevyzrazuje jejím majitelům. Když je nervózní, tak se kouše do rtu, anebo se tahá za vlasy. Cam má ještě o deset let staršího bratra, takže ho moc v lásce nemá stejně tak, jako jeho rodiče. Camova podivuhodná zábava je hraní na housle, které ho opravdu dokáží uklidnit. Nikdy se nesnažte Cama naštvat, protože by to vůbec nedopadlo dobře.

DOPLŇKY:

Rád nosí kožené náramky

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Rád nosí kožené náramky.

INFO - Kdo by chtěl ship, tak se nebojte napsat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

INFO - Kdo by chtěl ship, tak se nebojte napsat. Cam bude jistě rád, když se bude moci odreagovat od zlých myšlenek...

Moje postavyWhere stories live. Discover now