JMÉNO: Mike Derick Lancaster
POHLAVÍ: On
SEXUÁLNÍ ORIENTACE: Heterosexuál
VĚK: 25 let
POVAHA: Mikea, nebo-li Michaela, můžeme charakterizovat, jako doopravdy zajímavého člověka, jelikož jeho nálada se mění, jako aprílové počasí. Někdy je výbušný, někdy zase dosti přátelský, ale jednu náladu má každodenně a to, že je tajemný. Nekompromisně se pořád dohaduje, jelikož si myslí, že jeho názor je ten nejlepší a také to, že neumí uznat hodnoty jiných lidí, než je on. Zkrátka to je egomaniak, takže se v pozdějších chvílích nedivte. Je to sebestřední hlupák, který s ostatními lidmi zachází tak, jak se mu zlíbí...
NĚCO O NĚM: Michael původně pochází z Paříže, hlavního města Francie, a žil tam více jak patnáct let. Sám od sebe se přestěhoval pryč, proč by taky sakra ne? Ovládá tedy francouzštinu a rád dráždí osoby okolo něho tím, že na ně tímto jazykem mluví, jelikož mu vůbec nerozumí. Činnost, která mu opravdu jde je skřílení ze zbraně. Začal se to učit od svých osmnácti let na střelnici s profesionáli a teď už opravdu normálně vlastní velice moc zkušeností, které mu pomáhají se trefit do cíle, a proto má velice dobrou přesnost cíle. Rád nosí výstřední oblečení, jakožto v barvě růžové, či rudé a opravdu vás nemůže překvapit, že má piercing v nose a nosí náušnice. Rodinu nemá, tedy tak to říká, jelikož si postavil takovou tu pomyslnou zeď a dělá, že za ní nic neexistuje. Vztahy jsou u něho opravdu dosti ojedinělou součástí jeho nevyzpytatelného života, jelikož není ani typ 'jednorázovka' ani druhý typ 'dlouhovztah'. Je zkrátka něco mezi, ale stejně si myslí, že existuje tak 0.000000000000000000001%, že by se do jeho osoby někdo vášnivě zamiloval. Má rád rychlé jízdy, a proto má i rychlé reflexy. Vlastní pistole, motorku a dům, ve kterém bydlí sám a pochází z bohaté rodiny, takže je zařízen v luxusním stylu. Jediná věc, která je u jeho osoby zvláštní je ta, že nedokáže ignorovat ženy. Prostě to nejde, jelikož ženy nejsou, jako muži...
JAKÁ RODINA??: Salernovi
VZHLED: