JMÉNO: Arryn Tess
VĚK: 20 let
POHLAVÍ: On
POVAHA: Arryn je na neznámé osoby velice chladný a nemilosrdný, protože zkrátka postrádá důvěru v mnoha ohledech. Je schopný udělat jakoukoli práci, bude-li si ji přát dokončit, bez ohledu na to, jak je těžká. Arryn je manipulativní, přesvědčivý, avšak když nemá vše pod kontrolou, je velice nerozvážný. Opovrhuje kontaktem s kůží a to se projevuje tím, že sebou vždy trhne, když se to stane, nebo si nikdy v žádné společnosti nesundává košili. Málokdy ukazuje své emoce, a když to udělá, má potíže s jejich vyjádřením, proto je v těchto chvílích rozpačitý. Arryn se snaží být vždy klidný a ostražitý, nikdy nedovoluje lidem, aby viděli, co si opravdu myslí a hlavně neodpouští.
NĚCO O NĚM: Arryn se narodil do kočovného kmene Shaya, který se odlišuje mnoha věcmi od ostatních národů. Mluví jiným jazykem, oblékají se jinak, mají jiné náboženství, kulturu a hlavně jiné zvyky. On však je jenom poloviční Shayan, jelikož jeho otec je jiné národnosti než jeho matka. Otec ho však velmi brzy opustil, a tak ho nechal s jeho matkou v táboře.
Od té doby tedy vyrůstal s ní pod přísnou výchovou, která ho měla naučit být dobrým mužem. Naučila ho to, avšak je povahou spíše po otci, takže se není čemu divit, že dříve býval velice neposlušným klukem, který si zasloužil pár ran na zadek, ale jeho neposlušné chování vyvrcholilo v jeho patnácti letech, kdy začal loupit. To je ovšem ve kmenu velice trestné, takže jako trest dostal bičování, jenž měla vykonat jeho matka. Ta samozřejmě ctila zákony kmene, takže ho zbičovala a dokonce přidala další rány kvůli její zuřivosti k neposlušnosti jejího syna. Od té doby ztratil veškeré pochopení k důvěře, jelikož ví, že ho matka tímto zradila.
Když mu bylo osmnáct, oddělil se od kmene, protože chtěl žít normální život.
Teď je potulný obchodník se zbraněmi, který si však nejvíce vydělává na okrádání zlodějů - ti toho mají nejvíce, ne?
Umí to se zbraněmi, umí plynule dva jazyky a spoustu dalších věcí.
Má rád adrenalin, nenávidí, když mu někdo lže do očí a bojí se vrátit domů.
Na pravé ruce má vytetované tetování, které má pro něho i jeho vlast hluboký význam.
POVOLÁNÍ: potulný obchodník se zbraněmi
MÍSTO, KDE KRADE: neurčité
TETOVÁNÍ:VZHLED: Má zlatavou pleť, hnědo-zelené oči a hnědé vlasy.