1.
JMÉNO: Damien Hammers
VĚK: 24 let
POHLAVÍ: On
POVAHA: Damiena můžeme charakterizovat, jako ten typ člověka, který si rád dělá věci po svém. Nemá rád, když mu někdo do něčeho mluví, takže při těchto příležitostech se setkáte s jeho povýšenou povahou. Je sebevědomý a má svůj názor na všechno. Dohadování je jeho každodenní záležitost a v těchto chvílích se u něho probouzí tak zvaná 'nevyzpytatelná' nálada. V nitru je takový malý čertík, který touží někoho pozlobit, takže se nedivte, když někomu bude lést na nervy. Jinak to je veselý, charismatický muž, který se rád směje a oplývá veselou náladou. Hodně lidí mu říká, že má zvonivý smích, který je jedna radost poslouchat, takže můžeme říci, že se směje a usmívá skoro pořád...
PROBLÉM: Jeho problém začal tehdy, kdy se úplně dezorientovaně probudil v nemocnici a vůbec nevěděl, co se stalo. Doktoři mu diagnostikovali rakovinu a od té doby se vše v jeho životě změnilo. Když ji neměl, tak byl volný a mohl si dělat, co chtěl, ale teď? Teď je všemi hlídaný. Hlavní příznaky jeho nemoce jsou: kašlaní, zvracení krve, bolesti hlavy, horečka, bolesti těla a dokonce doktoři říkají, že by mohl ochrnout a skončit na vozíčku. To by z celého srdce nesnesl...
NĚCO O NĚM: Asi pokaždé, když je rozrušený, tak ho uklidní hraní na jeho vlastní kytaru, kterou má opravdu rád. Učí se na ni od svých třinácti let, takže opravdu není začátečník. Nesnáší kouření cigaret, jelikož ví, že kdyby to zkusil, tak by ho to jistě o mnoho rychleji zabilo. Jeho rodina je veliká, jelikož se skládá z mámy, otce a tří sester, které ho mají opravdu rády, takže se o něho pořádně starají, ale někdy to je otravné. Nejlepší vztah má ale s Lizzy, nejstarší sestrou jeho rodiny, s kterou tráví opravdu hodně času a také mu hodně pomohla se vyrovnat s jeho nemocí... Do tohoto projektu ho po dohodě s rodiči přihlásila právě Lizzy, jelikož chce pro svého staršího bratříčka to nejlepší. Nikdo totiž neví, kdy se může cokoliv pokazit a on se svým životem rychle může skončit. Ani doktoři neví a to je, co říci... Ve volném čase rád plave a taky hraje americký fotbal, ale hodně lidí v jeho okolí mu toto zakazuje, jelikož se nesmí přemáhat. Kvůli tomu taky bývá osamělý a hlavně dosti podrážděný, protože nesnáší, když mu někdo něco rozkazuje. Musí se s tím smířit, jelikož neví, kolik času mu zbývá. Taky rád nosí klobouky, takže se nedivte, když bude kolem dvaceti pěti stupňů, že bude na hlavě mít klobouk. Jediná zvláštnost u jeho osoby je ta, že když je nervózní, tak si pořád nějak upravuje vlasy, anebo se kouše do rtu...
PŘÍTELKYNĚ: Přítelkyni nemůže mít, protože je bisexuál s větším zaměření na kluky, ale to neznamená, že se s holkami nebaví... Rád navazuje nové vztahy...
VZHLED: