JMÉNO: Aaron Helmont
VĚK: 24 let
POHLAVÍ: On
SEXUÁLNÍ ORIENTACE: Bisexuál
POVAHA: Aarona můžeme charakterizovat, jako dosti starostlivého a milého člověka, který by se klidně pro druhé roztrhal, ale je velice žárlivý typ člověka, takže byste mu neměli brál to, co má rád, protože to je v dosti případech špatné rozhodnutí pro osoby, co to udělají.
Je to velký romantik a má docela slibný talent pro uklidnění osob, které jsou ve stresu, takže to je velké plus u jeho kamarádů.
Aaron je přátelský, veselý a musí se nechat, že má rád pozornost spadenou jenom na jeho osobu, a proč? Zkrátka nesnáší samotu, takže proč by netoužil po společnosti a slávě, jako každý jiný v jeho okolí?
Je také velmi citlivý, a proto nějaké věci, které psychicky nezvládá, zapíjí alkoholem, který mu alespoň na chvíli pomůže od bolesti, která ho například v srdci zraňuje, pomoci.
Aaron je prostě vtipný, usměvavý, chytrý a někdy dosti zaneprázdněný člověk, který si užívá života naplno.
NĚCO O NĚM: Aaronova rodina se skládá z otce, jeho první trenéra hokeje, který ho naučil se nevzdávat v životě, matky a jednoho staršího bratra, Michaela. Moc si s ním nerozumí, takže ani o své rodině moc nemluví, protože není, o čem.
Odmalička snil o tom, že bude mít doma nějaké zvíře, ale i přesto, že je už dospělý, tak žádné nemá, protože si zkrátka uvědomil, že by na domácího mazlíčka stejně moc času neměl.
V létě moc času ve své práci netráví, protože je profesionální hokejista, takže toho nejvíce využívá na podzim, nebo v zimě. Má toto své povolání rád, ale když se ve stejném týmu střetne s Matthewem Hammersonem, tak ho to jenom bolí, protože on byl i je jeho jediná láska jeho života, však ví, že jeho city nebudou nikdy obětovány, protože to jsou JENOM kamarádi, takže tiše trpí.
Aaron má rád vaření, hlavně grilování pořádného steaku, čtení, sledování filmů a někdy to zablbnutí na jednu noc jen tak pro potěšení jeho chtíče, jestli by ho mohl někdo začít milovat. Všechny pokusy byly, ale mylné.
Nesnáší své soupeře v čemkoliv, jak v povolání, tak v životě, protože nějak se pak neudrží a neshody skočí rvačkou.
Aaron vlastní jeden velký byt ve středu LA s velmi dobrým výhledem na okolí, takže když se probudí, tak jenom s úsměvem na tváři.
Jak už bylo jednou řečeno - hledá svou životní lásku a nikdy se nevzdá!
VZHLED: