1.
JMÉNO: Cael Janssen
VĚK: 17 let
POHLAVÍ: On
DRUH: Člověk
POVAHA: Caela může charakterizovat, jako nepředvídatelného člověka, jelikož jeho činy nemají nějakou návaznost mezi sebou.
Cael se nedokáže vcítit do žádného člověka v okolí, a proto lze říci, že je bezcitný, ale to vše souvisí s jeho nemocí.
Na první pohled je velice přátelský a veselý, avšak v sobě má jinačí choutky, či emoce, které jistě najevo moc nedává.
Cael je velice inteligentní člověk, takže své názory, kterými hromadí všudypřítomné, se mu zdají býti ty nejlepší a správné, proto mu je nedokáže žádná osoba vyvrátit.
Dokáže být milý, i když je v duši bodlý až prázdný, jelikož žádné city k žádné věci, či bytosti nechová.
Na jeho obličeji vždy má typicky milý úsměv, který zahřeje na srdci, ale jeho emoce jsou vždy ukotvené v bodu mrazu...
NĚCO O NĚM: Cael ze všeho nejraději manipuluje s lidmi, i když v těch chvílích zrazuje všechny okolo sebe.
Nezajímá ho, jestli jim to vadí, ba je to možná i pohoršuje, prostě to dělá a s velkým odhodláním, dokonce.
Nesnaší a zároveň miluje, když ho někdo poučuje o dobrém chování, jelikož on moc dobře ví, že se nikdy nezmění. Jeho tvrdohlavost tudíž nezná meze, ale vše bere s děsivým klidem, který jistě každého překvapí.
Jeho rodinu však tvoří jenom jeho bratr, a proč?
Rodina, toto slovo je pro něho asi jeden jediný bod v jeho srdci, který nesnáší.
Jeho rodiče zahynuli při autonehodě, ve které i on byl, ale přežil. Od té doby trpí jeho nemocí, ale nějak mu vlastně nedochází, že nějakou má.
Žije si svým životem, jak uzná za vhodné, a tak to má přeci zůstat, ne?
V jeho životě však existují takové chvíle, kdy může jeho okolí pod tu jeho masku pohlédnout.
Miluje plavání a sport, kde se vždy uvolní na maximum a je prostě svůj. Proč by taky ne?
Jako malý chodil na balet, který velice dobře ovládá i teď, i když ho už netancuje. Má proto dosti ohebné tělo, ale to si kompenzuje tím, že sportuje.
Vztahů za sebou už má mnoho. Spíše bych zmínila 'bolestných', ne pro něho, ale pro ty, kdo ho milovali, jelikož on se nedokáže zamilovat. Nemá city a ani svědomí, takže proto by si na něho mělo hodně lidí dávat pozor.
Je bisexuál, ale rád vidí, že někdo kvůli němu trpí, jak fyzicky, tak psychicky. Vyvolává vlastně i dosti nesmyslné hádky, které končí špatně. On vždy vítězí...
KVŮLI ČEMU SE DOSTAL NA ŠKOLU: Je to sociopat. - Kdo neví, co to znamená, radši se podívejte na internet, jelikož to není podobné psychopatovi, jak někteří říkají...
VZHLED: