JMÉNO: Jeremy Dexter
VĚK: 16 let
POVAHA: Jeremyho bychom mohli charakterizovat, jako cílevědomého, chytrého a důvtipného člověka, který rád ve svých obyčejných větách, které řekne, používá sarkasmus, jako kdyby to byla nějaká samozřejmost.
Na povrchu se může zdát být velice klidný člověk, ale v jeho nitru to je přímo naopak.
Je dosti žárlivý, vychytralý, a taky sebestřední, ale to jistě poznáme vždy, když chce prosadit svoji osobu.
I když ho více charakterizují špatné povahové přídavná jména, tak v jeho nitru dokáže být milý i romantický, ale to by tomu člověku, na kterého je takový musel velice důvěřovat.
Na jeho obličeji je skoro pokaždé jeho typický úsměv s ďolíčky, takže v těch chvílích, co se směje, tak může vypadat roztomile...
NĚCO O NĚM: Jeremy nenávidí jedině to, že ho někdo otravuje s úplně banálními věcmi na vyřešení, jelikož je to pro něho velká ztráta času, když se jimi zabývá.
Má rád svůj klid, který není dobré narušovat, protože by mohl být velice odtažitý a nepřátelský.
Ve vztazích je Jeremy nějak neznalý, jelikož nenašel zatím žádnou pravou lásku, kterou by mohl milovat, ale je homosexuál, takže se ani nediví.
Má rád vaření, vědu a logiku, a proto si právě vybral frakci Sečtělých, aby mohl dál rozvíjet jeho inteligenci.
Do jeho vlastnictví patří pejsek Mickey, ale neví, jestli mu bude povoleno, s ním přestoupit do jiné frakce, ale jeho rodičové jsou velice majetní lidé, takže si myslí, že by to mohlo být možné.
Jeho otec a matka nebyli vždy v Upřímných, ale v Neohrožených. Vyrůstal tam s nimi, jako jejich nejstarší syn, i když ho jeho matka měla v šestnácti.
Od doby, co tam byl, má jedno tetování, které nějak zvláště neskrývá...
FRAKCE, VE KTERÉ SE NARODIL: Upřímní
FRAKCE, DO KTERÉ PŘECHÁZÍ: Sečtělý
VZHLED:
RODINNÉ VZTAHY: Má svoji rodinu velice rád, ale říkali, že když si vybere jinou frakci, tak je zklame. Má dvě sestry, které ho sice moc nemusí, ale v těžkých chvílích spolu drží.