1) Eren Yeager
Jego samochód: czerwony Mini Cooper z dwoma czarnymi paskami na masce
Ruszyłaś z parkingu na prawdę wolno. Wyjechałaś autem swojego chłopaka na ulice, bojąc się że zaraz go rozwalisz. Twój chłopak jednak nie wyglądał na zachwyconego.
-[imię], dlaczego jedziesz tak wolno?
-Nie chcę czegoś narobić. Siedzę za kółkiem trzeci raz w życiu.
-Ale przyspiesz trochę! PROSZĘ CIĘ!- pochylił się do przodu i położył dłonie na tapicerkę, jakby chciał sam popchnąć ten samochód.
-A jak się coś stanie?!- oburzyłaś się.
-To wtedy będziemy się zastanawiać! No dawaj! Dociśnij trochę, a nie się kulasz tym autem...
Dobra. Teraz wytracił Cię z równowagi. Docisnęłaś podał gazu tak, za Twojego chłopaka wgniotło w fotel.
I tym oto sposobem miesiąc później przyszedł mu mandat ze zdjęciem zrobionym przez miejski fotoradar.
Jednak udało Ci się zdać na prawo jazdy... Może to tylko dlatego, że instruktor był przerażony tępem twojej jazdy. Ale i tak do domu rozanielona i pochwaliłaś się szatynowi. On zaś pocałował Cię i z uśmiechem wręczył ci kluczyki, a za domem czekał już na Ciebie twój pierwszy samochód.2) Levi Ackermann
Jego samochód: Czarne Audi a5
Bałaś się. Cholernie się bałaś. Już same ruszenie i wyjazd przez główną bramę jego samochodem kosztowało Cię więcej nerwów niż ruchu. Levi cały czas siedział obok i z zapiętymi pasami obserwował znudzony waszą trasę.
-Możesz mi powiedzieć, czy jedziemy w jakieś konkretne miejsce?- odezwał się w końcu brunet. Zacisnęłaś dłonie na kierownicy.
-W sumie to nie... chciałam się po prostu przygotować do egzaminu...
-Rozumiem.- zastanowił się chwilę.- A kiedy masz ten egzamin, [imię]?
-Za trzy dni.
-I nadal nie wiesz że kiedy jest znak "Stop" trzeba się całkowicie zatrzymać?
-Co?!- wejrzałaś do lusterka wstecznego i zobaczyłaś, że faktycznie minęłaś sześciokątny znak.- Tak mnie zagadałeś, że nie zauważyłam!
-Musisz mieć większą podzielność uwagi. Jedź na skrzyżowanie na [nazwa ulicy], tam najcześciej oblewają egzamin. Wytłumaczę ci kto ma pierwszeństwo i kiedy.
I tym oto sposobem twój chłopak nauczył Cię jeździć na tyle dobrze, że udało Ci się zdać za pierwszym razem. A kiedy wróciłaś do niego z tą wspaniałą wieścią pochwalił Cię i pogłaskał po głowie pieszczotliwie, po czym zabrał do salonu samochodowego i pozwolił wybrać auto, które tylko będziesz chciała. Na prawdę nie mogłaś w to uwierzyć, a jednak... Po kilku dniach śmigałaś już swoją [kolor samochodu] strzałą.3) Jean Kirstein
Jego samochód: Bordowy Opel Corsa
Wsiadłaś do samochodu i wsadziłaś kluczyk do stacyjki. Oczywiście ten jego rzęch nie chciał odpalić, toteż musieliście się bawić z akumulatorem. W końcu wyjechałaś z parkingu i ruszyłaś pewnie po miejskich dróżkach.
-Jesteś na prawdę dobrym kierowcą, [imię].- pochwalił Cię i uśmiechnął się.- Wierzę, że zdasz ten egzamin.
-Dziękuję.- odwzajemniłaś uśmiech i zatrzymałaś się na chwilę przy skrzyżowaniu przy czym cmoknął Cię w policzek.
Pojechaliście dalej na mniej obciążone ruchem drogi i dotarliście na opuszczony plac manewrowy.
-To co? Skoro już tak wielce umiem jeździć to mogę w końcu spróbować?- wyszczerzyłaś się zadziornie i uniosłaś brwi kilka razy na co on westchnął. Zapiął pasy i jeszcze raz posłał ci przenikliwe spojrzenie.
-Ah... Po tym to już go na pewno nie odpalę.
Zaśmiałaś się i ruszyłaś z dymem.
I tym oto sposobem kręciliście kółka na placu zdzierając opony i zostawiając po sobie soczysty zapach spalonej gumy. A kiedy po kilku tygodniach wróciłaś do niego z kartą prawa jazdy on ofiarował ci kluczyki do samochodu, na który tak długo oszczędzał, tylko po to byś teraz mogła go dostać.
-Ale będziesz mnie wozić, prawda?- podniósł kącik ust.
Odebrałaś kluczyki.
-Może czasami.- zachihotałaś.
CZYTASZ
Scenariusze SnK | Shingeki no Kyojin
FanfictionTak jak w tytule ^_^ Będą się tu pojawiać krótkie historyjki z wybranymi bohaterami z serii Shingeki no Kyojin o różnej tematyce. Nie będę się trzymać żadnego schematu. Piszę to co przyjdzie mi do głowy. Zapraszam!