8- Kiedy przypominasz mu o tych gumkach, które kupił

4.2K 137 49
                                    

  1) Eren Yeager

   Był już tak nakręcony, że wziął Cię na ręce i zaniósł do pokoju, po czym położył na łóżku. Byłaś w szoku, ale jednocześnie bardzo Ci się podobało. Błądziłaś dłońmi po jego plecach, również powoli tracąc nad sobą kontrole. Był taki umięśniony, a zaraz tak czuły jak nigdy. Nawet nie wiedziałaś kiedy Twoje ubrania zniknęły, a on połączył wasze wargi w głębokim pocałunku. Na szczęście na ostatnią chwilę się ocknęłaś i udało Ci się choć na moment od niego odkleić.

-Eren...- Zawstydziłaś się i cała zarumieniona uciekłaś wzrokiem.- Załóż proszę Cię...

-O!- Na szczęście w porę zorientował się o co chodzi i nie musiałaś kończyć. Sięgnął po prezerwatywę.- No jasne! Wybacz.- Zaśmiał się uroczo i znów wpił się w Twoje wargi. Zanurzyłaś dłonie w jego mięciutkich włosach, podczas gdy jego ręce były przez chwilę zajęte.

 Zanurzyłaś dłonie w jego mięciutkich włosach, podczas gdy jego ręce były przez chwilę zajęte

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


2) Levi Ackermann

   Niby w którym momencie znaleźliście się w sypialni. Dopiero teraz zdałaś sobie sprawę z tego co się dzieję. Wasze wargi wciąż były złączone, a Levi ani myślał na razie przerywać pocałunku. Zdjął koszulkę, ukazując umięśniony tors, a ty przełknęłaś ślinę.Rozebrał się całkowicie, w czym oczywiście mu pomogłaś, potem również i ty pozbyłaś się zbędnych ubrań. Zaczęliście się znów całować. Miałaś ochotę się na niego rzucić, wtem w głowie zapaliło Ci się czerwone światełko. Otworzyłaś szerzej oczy i odkleiłaś się na dosłownie moment od niego. 

-Levi, załóż gumkę.- Nakazałaś zimno, inaczej przecież by Cię nie posłuchał.

-Ty to umiesz zepsuć atmosferę, gówniaro.- Po tych słowach obrócił się, a ty z radością przyglądałaś się każdemu z jego ruchów. Spełnił twoją prośbę, po czym wrócił do wcześniejszych zajęć.

 Spełnił twoją prośbę, po czym wrócił do wcześniejszych zajęć

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


3) Jean Kirstein

Był tak napalony jak większość otaku, kiedy wyszedł 3 sezon Attack on Titan. Ledwo wróciliście do domu a on przygwoździł Cię do ściany i zaczął namiętnie całować. W brzuchu poczułaś zawirowanie, ale oddałaś się przyjemności. W końcu spodziewałaś się tego, po akcji w aptece i mimo że byłaś na niego zła nie potrafiłaś odmówić. Bo niby po co? Kiedy tylko pierwszy szok minął i wróciłaś na moment na ziemię spojrzałaś mu w oczy z zażenowaniem.

Scenariusze SnK | Shingeki no KyojinOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz