1) Eren Yeager
Nie wierzyłaś w to co się przed chwilą wydarzyło. Doskonale zdawał sobie sprawę z tego, że jest silniejszy, ale żeby wykorzystać to w momencie kłótni... kiedy już wysmarowałaś mu kolejny, racjonalny argument chwycił Cię silnie za ramię i szarpnął tak mocno, że wylądowałaś na podłodze.
Nic już nie chciałaś mówić. Po prostu wstałaś, naplułaś zszokowanemu chłopakowi w twarz i wyszłaś, trzaskając drzwiami.
Eren sam nie mógł uwierzyć w to, co przed chwilą zrobił.
2) Levi Ackermann
Dotarło to do Ciebie dopiero w chwili, kiedy adrenalina po kłótni zeszła i poczułaś okropne pieczenie na policzku. On właśnie sprzedał ci soczystego liścia na twarz. Przetarłaś policzek prawą dłonią i spiorunowałaś go wściekłym wzrokiem.
-Ostatni, jebany raz mnie dotknąłeś.- Stwierdziłaś i już nic nie dodając, ani nie czekając na kolejną docinkę z jego strony, wyminęłaś go i wyszłaś.
3) Jean Kirstein
Kłóciliście się naprawdę ostro, ale nigdy nie przypuszczałaś, że to może zajść aż tak daleko. Do tego momentu wierzyłaś w jego bezkresny szacunek do Twojej osoby, mimo, że był od Ciebie nieco bardziej sprawny fizycznie; a przy tym silniejszy. No ale to w końcu ty byłaś kobietą... chyba tak powinno być nie?
Do tej pory tak myślałaś, ale kiedy wykrzyczałaś mu coś w stylu "Koniomordy idioto" tak bardzo się zdenerwował, że stracił nad sobą panowanie i chwycił Cię dłonią za szyję zaciskając palce. Momentalnie zrobiłaś się czerwona i chwyciłaś go delikatnie rękami, dusząc się, przez to i tracąc większość sił. Kiedy zdobyłaś się na ten, nawet dla Ciebie, nadludzki gest i sprzedałaś mu mocnego kopa między kieszenie, puścił. Upadłaś na kolana, jednak nie na długo. Adrenalina pomogła Ci wstać i po prostu wyjść, a mijając go uderzyć mocno ramieniem.
4) Armin Arlet
To była najbardziej burzliwa kłótnia w Waszym związku. Naprawdę nigdy nie sądziłaś, że Armin może tak głośno krzyczeć w Twoim kierunku, ale oczywiście nie odpuszczałaś. Po prostu tym razem miałaś rację. Dopiero kiedy naprawdę zdenerwowana wytknęłaś mu błąd z nie bardzo odległej przeszłości, sama od razu tego żałując, chłopak podniósł otwartą rękę w górę, chcąc już wziąć zamach. Chwila grozy przeszyła Cię na wylot. Nie wierzyłaś w to co się stało, jednak on na szczęście szybko się opamiętał i opuścił dłoń. Patrzyliście na siebie, oboje w milczeniu ze łzami w oczach.
5) Erwin Smitch
Byliście już w poważnym, długim i trwałym związku. A w każdym takim kłótnie się zdarzały, jednak nie trwały one przesadnie długo, bo nie mogliście długo wytrzymać bez swojej obecności. Erwin po prostu już stał się nieodłącznym elementem Twojego życia. Żadna jednak kłótnia nie przypominała tej, która nastała właśnie dzisiaj. Darliście się po sobie na wzajem jak rasowi idioci, rzucając różnymi przedmiotami, zamotani w odmętach złości, jednak kiedy Erwin mocno chwycił w dłoń obitą w twardej okładce książkę i z pełnym impetem rzucił co w twarz osłupiałaś. Przetarłaś palcem rozciętą wargę i spojrzałaś na niego.
-Kurwa. Nie wierzę, że to zrobiłeś.- Oświadczyłaś i obróciłaś się na pięcie, by jak najszybciej wyjść.
6) Berthold Hoover
Chyba pierwszy raz całym swoim życiu poczułaś się tak okropnie. Przecież darzyłaś go takim zaufaniem, a teraz miłość Twojego życia odepchnęła Cię w taką siłą, że upadłaś dodatkowo uderzając potylicą w ścianę. Przez moment łapczywie brałaś oddech, ale kiedy tylko ten się uspokoił pokiwałaś chwilę głową, aby upewnić się, że nie masz żadnej głębszej rany. Wstałaś i zmierzyłaś go gardzącym spojrzeniem, po czym odepchnęłaś go jedną ręką, robiąc sobie drogę do wyjścia i już po chwili nie było Cię w pomieszczeniu.
Stał w nim tylko czarnowłosy, patrzący na swoje dłonie z przerażeniem.
***
Virala was wita!
Po tej jakże długiej, wakacyjnej przerwie lecę do Was z taką petardą!
Mam nadzieję, że się podoba, bo mi osobiście bardzo, tym bardziej po ostatnich dwóch działach.
A tak apropos... Jak się podoba trzeci sezon SnK?
~
Oprócz tego lądujemy z nową niespodzianką!
Tam tadadaaaaaaaam!
Zaczęłam pisać jakże zacne zodiaki, toteż serdecznie Was do nich zapraszam!
CZYTASZ
Scenariusze SnK | Shingeki no Kyojin
FanfictionTak jak w tytule ^_^ Będą się tu pojawiać krótkie historyjki z wybranymi bohaterami z serii Shingeki no Kyojin o różnej tematyce. Nie będę się trzymać żadnego schematu. Piszę to co przyjdzie mi do głowy. Zapraszam!